Miksi incelit eivät saa p*llua, jos kerran kaikki naiset ovat h*oria?
Kommentit (11)
Ylilaudan peniksensä halkaisseille inniepakottajille ei tarvita lisää näkyvyyttä.
Hùòra = nainen joka antaa kaikille muille paitsi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä verrattavissa Helsingin kaupungin katujen aurausjärjestyseen; sinun katusi aurataan viimeisenä?
M48, guru
Samaa olen ihmettellyt aina. Millainen kognitiivinen dissonanssi syntyy, kun kaikki naiset ovat hu or ia, mutta ei silti saa hu oraltakaan? Ei ihme, että ovat katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on nàrttú. Valitettavasti kaikki naiset ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmettellyt aina. Millainen kognitiivinen dissonanssi syntyy, kun kaikki naiset ovat hu or ia, mutta ei silti saa hu oraltakaan? Ei ihme, että ovat katkeria.
Olet inceliyden ytimessä tällä huomiollasi.
ei duunarin palkalla ole varaa naisiin
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että huo-rat antaa ilmaiseksi. Miksi et naisena koe olevasi incel, vaikka todellisuudesss olet?
Ei se ihan rahallakaan ole ratkaistavissa. Suomessa prostituoitu voi itse valita asiakkaansa pääsääntöisesti, jolloin voi karsia pelottavat tai liian oudot asiakkaat pois. Ja ilmeisesti inceleillä ei ole varaa käydä ulkomailla, koska eivät ilmeisesti käy töissä ollenkaan. Näin olen siis itse päätellyt, koska kuulemma varakkaat miehet aina saa. Vaikka sekään ei ole totta. Tunnen varakkaankin incel miehen, mutta hän on yksinkertaisesti niin luotaantyöntävä ja ei psykoottis tavalla harhainen,ettei kukaan nainen tai mies uskalla tehdä lähempää tuttavuutta muutamaa päivää kauemmin.
Olet täys idiootti, siksi!