Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistäs löytyis reseptejä et vois ite tehä vaaville ruokaa?

Vierailija
09.03.2007 |

kattelin tänään et pieni purkki ruokaa maksaa noin 0,80euroa mikä on minusta ihan kamalasti. ja niille jotka tekee ruokia itse ; pakastatteko vai miten suuria annoksia teette? mihin pakastatte? miten kauan itse tehty ruoka säilyy jääkaapissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuori ja pilko kasvikset sopiviksi paloiksi, esim. porkkana, parsakaali, kukkakaali jne, keitä vähässä vedessä ilman suolaa kypsäksi, kaada osa keitinliemestä talteen, soseuta kasvikset sauvasekoittimella (lisää keitinvettä tarvittaessa) ja laita sose jääpalamuotteihin ja pakastimeen, kun ovat jäätyneet niin irroita sosekuutiot ja pakkaa rasioihin takaisin pakastimeen, samalla ohjeella liha - ja kalasoseet, perunan ja kanamunan olen keittänyt aina tarvittaessa, perunaahan ei kannata pakastaa. Vähällä vaivalla saat monen päivän ruuat kerralla ja säästät monta euroa, yrttimausteita voit lisätä tarvittaessa vaikkapa tilliä. Kokeile.

Vierailija
2/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. porkkanaa, kukkakaalia, jauhelihaa ja keittää lisäksi peruna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vai pitääkö laittaa esimerkiksi pakastepussi päälle?

Vierailija
4/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun ovat jäätyneet niin irroita ne muoteista ja laita rasioihin ja takaisin pakastimeen. Seiti käy oikein hyvin.

Vierailija
5/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettyä porkkana-sosetta pieneen minigrip-pussiin pari ruokalusikallista, sose aika kiinteää, ja pakastimeen. Kun otan pakasteesta, huuhtasen jäistä pussia kuumalla vedellä ja otan jäisen möykyn lautaselle ja sulamaan. Tässä hommassa tietty pitää olla paljon pusseja jos haluaa tehdä/säilyttää isompia määriä.

Neuvolasta olen saanut jotain ohjelehtisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän