Jos sen 50 L laatikon täytän vedellä ja pää sinne voiko tappaa ittensä?
Kommentit (33)
Pahin it se mur ha tapa mistä olen lukenut se kun joku otti purkillisen lääkkeitä, pullon viinaa ja meni ulkorakennuksessa olleeseen pakastearkkuun. Pakastin oli siis päällä. Meni aika kauan ennen kuin löydettiin.
Vierailija kirjoitti:
Pahin it se mur ha tapa mistä olen lukenut se kun joku otti purkillisen lääkkeitä, pullon viinaa ja meni ulkorakennuksessa olleeseen pakastearkkuun. Pakastin oli siis päällä. Meni aika kauan ennen kuin löydettiin.
Kiitos ideasta. Otin talteen.
Aika monta aloitusta olet tästä aiheesta tehnyt. Voi. Tosin kannattaa olla jollakin menetelmällä hankitussa tokkurassa niin onnistuu helpommin itsesuojeluvaiston estämättä. Onhan niitä toki muitakin tapoja, mutta olet ilmeisen viehtynyt hukkumiseen. Usko pois, ei se ole mitään euforista niin kuin joissakin lähteissä väitetään.
Ps. Äläkä sitten soita ystävälle/naapurille/häkeen että "Nyt mä tapan itseni." kun tavalla tai toisella päädyt itsaria kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Siistiä. Ei tule mitään sotkua, eikä hajua. Hyvin huomaavaista löytäjiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytä se kiljulla.
If all the seas were whisky
And I was a duck
I would dive to the bottom
And never come back 🦆
Minullapa on vielä parempi tapa mielessä, mutta enhän minä sitä kenellekään itsetuhoiselle kerro! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Tee se nyt heti.
Idiootti. AP voi olla vaikka 14-vuotias mt-ongelmista kärsivä lapsi, juuri kuulin että yksi tuon ikäinen oli yrittänyt tapppaa itsensä noin..
Kieltämättä huonoja ketjuja siinä mielessä, että voi inspiroida muita :/
Kieltämättä hyviä ketjuja siinä mielessä, että ainakin tietää ap:n olevan elossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Tee se nyt heti.
Idiootti. AP voi olla vaikka 14-vuotias mt-ongelmista kärsivä lapsi, juuri kuulin että yksi tuon ikäinen oli yrittänyt tapppaa itsensä noin..
Kieltämättä huonoja ketjuja siinä mielessä, että voi inspiroida muita :/
Kieltämättä hyviä ketjuja siinä mielessä, että ainakin tietää ap:n olevan elossa!
Ap on vain jankuttava spämmääjä, ei mitään sen ihmeellisempää. Kunhan lässyttää lämpimikseen 🥱
Nou