Mikä villitys nykyään on tuoda koiria toimistoille?
Ihan oikeesti melkein joka päivä joku on rahtaamassa piskinsä mukaan työpaikalle. Ei ennen ollut tällaista.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Onneksi työssäni sairaalassa tuo ei ole mahdollista. En ikinä suostuisi moiseen jos olisin jossain toimistossa työssä.
Ehkäpä sun suostumisia ei kyseltäisi.
Olisipa kummallinen työpaikka, jos ei kyseltäisi. Toiset ihmiset ovat erittäin allergisia, jotkut saattavat pelätä koiria.
No ei meilläkään kysellä, asiasta toki ilmoitetaan uudelle työntekijälle. Jos hänelle ei sovi, hän ei tule meille töihin. Niin ei voi tehdä että tulee koiraystävälliseen toimistoon töihin ja sen jälkeen alkaa kieltää koirien tuomista töihin.
Olemme erittäin haluttu työpaikka osittain myös tämän takia, onhan se ihanaa ottaa koira mukaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Onneksi työssäni sairaalassa tuo ei ole mahdollista. En ikinä suostuisi moiseen jos olisin jossain toimistossa työssä.
Luulenpa että olisi pakko.
Miten niin?
Koska minä olisin siinä paikassa töissä, ei se rakki.
Minun työpaikallani käy useampi koira. Mielestäni ne lisäävät työkavereiden kesken yhteisöllisyyttä ja tuovat paljon iloa toimistolle.
Ahdasmieliset eivät tietenkään ymmärrä.
Jos jollakin olisi koira allergia niin ymmärtäisin, että esim yhteisiin tiloihin koiraa ei silloin saisi tuoda, mutta esim koiran omistajan huoneessa ok.
Vaihda työpaikkaa kun olet noin ankea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte kun keksiä allergia, niin kapiset piskit lähtee muualle haisemaan.
Koirat eivät ole työntekijöitä. Tosiaan eivät kuulu työpaikalle. Vai voisinko minäkin alkaa tuoda pikkulapseni työpaikalle toimistolapsiksi? Kun eihän se nyt ketään häiritsisi, kun ovat niin suloisia.
Kyllä meillä it-alan toimistolla on koiria aina useitakin. Mukavaahan se on kaikille, koirat ei joudu surkeana yksin jäämään, ja ihmisetkin tykkää täällä koirista, myös ne koirattomat. Työhön hakiessa ihmisille kyllä kerrotaan, että täällä on sitten koiria toimistolla, ja myös etätyötä saa tehdä vaikka 100% jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ollut ? Minun äiti kävi joskus 80 luvulla kelalla ja työkkärissä koiran kanssa eikä kukaan ihmetellyt tai saanut "allergia", lue hysteriaa, kohtausta
Hysteria? Toivon, että olet tietämättä jollekkin allerginen ja kuolet tämän aiheuttamaan allergiakohtaukseen.
Jos olisi noin allerginen koiralle, niin saisi kyllä pahat oireet sen koiranomistajan vaatteissaan mukanaan tuomista koira-allergeeneistakin.
Mutta kun ei tiedä, ei saa oireita... Jännä.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon töissä ulkomailla ja meillä on lähes joka päivä joku koira toimistolla. Pikkupuudelista pitbulliin. Jännästi ei ole yhtään allergista (250 työntekijää) tai muutenkaan yhtään asiasta valittajaa. Koirat ovat tervetulleita ja sillä selvä. Torkkuvat pöydän alla ja välillä käyvät ulkona. Siinäpä ne päivän tapahtumat niille.
Eikö siellä ihmisillä ole muita lemmikkejä kuin koiria? Voisihan sinne tuoda mukanaan kissoja, rottia ja käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kummallinen työpaikka, jos ei kyseltäisi. Toiset ihmiset ovat erittäin allergisia, jotkut saattavat pelätä koiria.
Esimerkiksi minä en kysele keneltäkään, vaan menen koiran kanssa töihin jos huvittaa.
Luulenpa, että jos joku valittaa, koira joutuu jäämään kotiin. Työpaikka on kuitenkin ensisijaisesti työntekijöille.
Se on mun firma, joten se on ensisijaisesti mulle 😄
Pahimpia on ne rakit, jotka louskuttaa jokaisen sisääntulijan🙄
Eikö helvata saa edes työpaikalla olla ilman rakkien louskutusta ja kuolaa!
Minä haluan viedä lemmikkikäärmeeni töihin. Yhdenvertaisuuden nimussä sen pitää olla ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ollut ? Minun äiti kävi joskus 80 luvulla kelalla ja työkkärissä koiran kanssa eikä kukaan ihmetellyt tai saanut "allergia", lue hysteriaa, kohtausta
Hysteria? Toivon, että olet tietämättä jollekkin allerginen ja kuolet tämän aiheuttamaan allergiakohtaukseen.
V***n idiootti, minä olen allerginen kalalle, kiiwille, mansikalle ja pähkinälle, olen saanut anafylaksiaa jota ei yksikään koira allerginen saa. Olen myös allerginen siitepölylle ja kyllä lääkäri kertoi että olen koira- allerginen jo ennen kuin koira tuli taloon, kyllä minulla on koira joka nukkuu sängyssä. Eiköhän siis ole oikea ihminen kertomaan mikä on allergian ja hysterian ero!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vaankyun minä olisin sen paikan pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä en kysele keneltäkään, vaan menen koiran kanssa töihin jos huvittaa.
Luulenpa, että jos joku valittaa, koira joutuu jäämään kotiin. Työpaikka on kuitenkin ensisijaisesti työntekijöille.
Se on mun firma, joten se on ensisij
Onnea irtisanomisiin sitten. Voi olla vaikeaa perustella Mirkun irtisanominen siksi ettei hän halua työskennellä kennelolosuhteissa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Koirat eivät ole työntekijöitä. Tosiaan eivät kuulu työpaikalle. Vai voisinko minäkin alkaa tuoda pikkulapseni työpaikalle toimistolapsiksi? Kun eihän se nyt ketään häiritsisi, kun ovat niin suloisia.
Lähivuosina työpaikoilla on paljon dementiamummoja ja -pappoja, kun heille ei saa hoitopaikkaa eikä kotiin voi yksin jättää. Siinä ne menee samassa koirien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten enää mene kun pomosi sen kieltää.
Ei mulla ole pomoa. Minä olen se pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vaankyun minä olisin sen paikan pomo.
Sitten valitan sinun pomollesi ja/tai liittoon. Kyllä minä jaksan tapella, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta meillä pomolla on koira joka päivä töissä mukana :D Jos joku on allerginen, niin voi tehdä etätyötä. Mutta toimistolla on koiria, aina vähintään se pomon koira ja usein muutama muukin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ne on niin ihania pskalle haisevia kirppukasoja.
Ja koskaan kukaan työkaveri ei haise, esim. liialle haisuvedelle?