Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä villitys nykyään on tuoda koiria toimistoille?

Vierailija
05.03.2025 |

Ihan oikeesti melkein joka päivä joku on rahtaamassa piskinsä mukaan työpaikalle. Ei ennen ollut tällaista.

Kommentit (232)

Vierailija
1/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin jos edes joskus joku toisi koiran toimistolle. Edellisessä työpaikassa oli säännöllisesti toimistokoira ja kaikki tykkäsi siitä. 

Vierailija
2/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on niin ihania pskalle haisevia kirppukasoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se, että nykyään ihmisillä ylipäätään on enemmän koiria. Ei tarvitse mennä sen kauemmas kuin 20 vuotta, niin koirien määrä oli varmasti puolet tästä.

Vierailija
4/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne on niin ihania pskalle haisevia kirppukasoja. 

Veikkaanpa että olet itse enemmän pskalle haiseva kirppukasa. Pysy pois toimistolta.

Vierailija
5/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Onneksi työssäni sairaalassa tuo ei ole mahdollista. En ikinä suostuisi moiseen jos olisin jossain toimistossa työssä.

Vierailija
6/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut ? Minun äiti kävi joskus 80 luvulla kelalla ja työkkärissä koiran kanssa eikä kukaan ihmetellyt tai saanut "allergia", lue hysteriaa, kohtausta 

Vierailija
7/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet? Tuota käytäntöä ei ole Suomessa.

Vierailija
8/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Onneksi työssäni sairaalassa tuo ei ole mahdollista. En ikinä suostuisi moiseen jos olisin jossain toimistossa työssä.

Ehkäpä sun suostumisia ei kyseltäisi.

Vierailija
9/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei kukaan ole keksinyt tuota. Riittää jo se, että jatkuvasti niiden sairauksista puhutaan. 

Vierailija
10/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän on ollut jo useampi vuosi. Meillä se onneksi loppui siihen kun asiakas tuli toimistolle ja pelkästi koiria. Meinasi mennä koko tapaaminen puihin sen koiran takia. Lähiesimies ei ymmärtänyt tästäkään, mutta joku oli käynyt puhumassa talousjohtajalle tästä tapauksesta. Onneksi loppui, mutta ihan käsittämätöntähän tuo oli. Ja tässä toimistossa on myös allergisia.

Vierailija
11/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kummallinen työpaikka, jos ei kyseltäisi. Toiset ihmiset ovat erittäin allergisia, jotkut saattavat pelätä koiria.

Vierailija
12/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla koulussa käy joka viikko parina päivänä koulukoira. 

Vierailija
13/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että olisi pakko.

Vierailija
14/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon töissä ulkomailla ja meillä on lähes joka päivä joku koira toimistolla. Pikkupuudelista pitbulliin. Jännästi ei ole yhtään allergista (250 työntekijää) tai muutenkaan yhtään asiasta valittajaa. Koirat ovat tervetulleita ja sillä selvä. Torkkuvat pöydän alla ja välillä käyvät ulkona. Siinäpä ne päivän tapahtumat niille.

Vierailija
15/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassa se koira oli taukotilassa. Yritti tulla närppimään ruokaani, meni hermo. Ei ollut sen jälkeen koiraa siinä tilassa. Joskus ihmettelen näitä koiraihmisiä.

Vierailija
16/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin jos edes joskus joku toisi koiran toimistolle. Edellisessä työpaikassa oli säännöllisesti toimistokoira ja kaikki tykkäsi siitä. 

Osa ehkä aidosti tykkää, osa ei. Harva uskaltaa kertoa, ettei tykkää.

Vierailija
17/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kummallinen työpaikka, jos ei kyseltäisi. Toiset ihmiset ovat erittäin allergisia, jotkut saattavat pelätä koiria.

Esimerkiksi minä en kysele keneltäkään, vaan menen koiran kanssa töihin jos huvittaa. 

Vierailija
18/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ehkä aidosti tykkää, osa ei. Harva uskaltaa kertoa, ettei tykkää.

Tämä.

Vierailija
19/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että olisi pakko.

Miten niin? 

Vierailija
20/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi minä en kysele keneltäkään, vaan menen koiran kanssa töihin jos huvittaa. 

Luulenpa, että jos joku valittaa, koira joutuu jäämään kotiin. Työpaikka on kuitenkin ensisijaisesti työntekijöille.