Lue keskustelun säännöt.
Kaveri raahaa aina miestään joka paikkaan, ärsyttää!
09.03.2007 |
Onhan se kiva että ollaan yhdessä, ei siinä mitään, niin minäkin olen mieheni kanssa mielellään. Mutta että joka paikassa pitää olla yhdessä. Kaupassa käydään yhdessä, ravintolassa käydään yhdessä, jos pyydän kaveriani syömään ja oluelle, niin se tuo miehensä mukana, tai sitten ei tule ollenkaan kun sen miehelle ei sovi!`
Kummallakaan ei ole omia harrastuksia, ei tosin yhteisiäkään, ne on aina yhdessä.
Aika paljon ne riitelee nykyään, enkä kyllä ihmettele että miksi? Mua ahdistais tollanen, ahdistaa jo kun katselee ja seuraa sivusta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotenkin oon ruvennu epäileen että se mies ei päästä tätä mun kaveria yksin mihinkään. Silloin kun pääsee, on tosi avoin ja kertoo iloistaan ja suruistaan, mut yleensä mies on mukana ja varastaa koko shown eikä sen läsnäollessa voi puhua kuin ihan yleisistä asioista. Siis ihan kiva se mies, mutta tää kaveri oli ennen mun hyvä ystävä, nykyisin välit viilentyneet kun äijä ei anna sille tilaa...
Noh, ehkä se ei parisuhde ei oo kaikilla ikuinen ja v*tuttaa sitten myöhemmin kun on karkottanut kaikki kaverinsa... Kyllä mä silti " otan sen takaisin" jos se joskus niin haluaa. Noi miehet saa vaan eräillä pään sekasin.