Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opetatko lapsellesi ettei mennä kenenkään tietokoneelle?

Vierailija
09.03.2007 |

Minä olen opettanut omilleni. Yleensä aina kun meillä on lasten kavereita kylässä ja tietokone auki, joku on koneen kimpussa ja sitten kun kiellän vedoten siihen että on mieheni työkone, ei saa mennä, ihmetellään, että on niuhoa. Yleensähän kone on näytönsäästäjä päällä, ei sinne noin vaan mennä, mutta aina joku on kysymässä, että saakö mennä. Jo eskarilaiset kyselevät koneelle pääsyä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa tietokoneita, joten kylässä saan olla tarkkana ettei vaan ehdi niiden kimppuun...

Vierailija
2/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet on pestävä ennen kun menee koneelle. Kaipa nyt kaikilla on kotona useampia koneita, jos on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään päästä omaa lastani koneelle (eikä ole tarvetta kun on vasta 3v.).

Meillä kone ei ole todellakaan mitään pelaamista tms. varten, vaan enemmänkin työkoneena, joten se ei ole lapsivieraille tarkoitteu.

Ärsyttää vain, kun olen eräälle äidille monet kerrat sanonut asiasta, kun hänen lapsensa ruinaa koneellemme. Kerran olin sitten vessassa käymässä, ja olin tämän äidin päästänyt meidän koneelle maksamaan laskuja, niin kun tulin vessasta, niin koneemme ääressä istui hänen tyttärensä, ja tämän äiti oli avannut hänelle netistä jonkun pelin ja opasti sen käytössä...

Oli mielestäni todella törkeää, sillä olinhan sanonut moneen otteeseen, ettei koneellemme lapset mene!

Sanoin sitten asiasta TAAS uudelleen, ja äiti hämmästelle käski lapsena pois, ja naureskeli lapselleen tyylii " naapurin täti on vähän hullu..."

Mutta meillä kun tietokone ei ole lelu! Pitänee vissiin pakata aina johonkin kaappiin siksi aikaa kun tulevat. Mutta toisaalta, tällä äidillä ei ole nettiyhteyttä, niin totta kai annan hänen käydä maksamassa laskujaan silloin kun ovat meillä.

Vierailija
4/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneelle mennyt omin luvin... Täh?

Vierailija
5/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sille ole mitään asiaa muilla! Minulla ja miehellä on omat koneet, saatamme joskus olla toistemme koneilla esim. jonkun pelin takia, mutta muut eivät pääse näihin käsiksi niin kauan kuin olemme kotona. Vieraita en päästä koneelleni, jo siitä syystä ettei tämä ole mikään Gigantin pakettikone, vaan useamman tonnin " unelma" - miltäköhän näyttäisivät lapsivieraan sormenjäljet nestekidenäytössäni, sitäpaitsi? Juu en halua tietää..!

Vierailija
6/6 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että sitä käyttää kukaan muu - aikuinen tai lapsi - ellei asiasta ole erikseen sovittu.