Pinoon ek-vaaliehdokkaat jotka ajavat kotihoidon tuen nostoa!!!
Sellasta haluaisin äänestää mutta en ole vielä löytänyt ehdokasta joka ajaisi nimenomaan tuota! Äitiyspäivärahan ja opintotuen nosto kyllä on monella asialistalla.
Kommentit (6)
puolueen kantaa asiaan. Lähetä muutamalle saman puolueen tyypille aina, kiva katsoa, miten erilaisia tai samanlaisia vastauksia tulee saman puolueen ehdokkailta. Älä anna oman kantasi näkyä kysymyksestäsi. Esitä pari muuta kysymystä myös vaikka hämäyksenä. ;-)
Pakko tuota suoraan kysymistä on yrittää jos ei tosiaan löydy asialistoilta... Ajattelin että muitakin mammoja vois kiinnostaa tämä ja tietoa olisi. ap
Mikä on kantasi kotihoidontuenkorottamiseen? -kysymys ei vielä kerro omaa kantaasi. Ja sitten ihan muun tyyppisiä juttuja. Pane vaikka mies asialle, jos tuntuu, että naisesta heti arvaa, mistä on kyse. Upota tuo kysymys jonnekin väliin, ei ihan ekaksi.
Päivi Räsänen ainakin julisti MTV3:n vaalitentissä ihan suoraan tätä, mutta Räsänen ei ole mun vaalipiirissä kuten ei toinenkaan KD jonka olen nähnyt tukevan pienten lasten perhehoitoa avoimesti. Helsingin kd:t selailin läpi mutta ei ainakaan mulle sattunut silmään että joku siellä olisi ollut. ap
suuntaan. Silloin rohkenen epäillä, ettei hänestä ole asian ajajaksi.