The Floor Suomi
Kommentit (399)
Voittaja-Ossista, kolme ohjelmaa voitettuna ja muutkin ohjelmat kiinnostavat
Jätkä voitti liian vähillä kysymyksilä, shaibaa.
Vierailija kirjoitti:No ainahan voi yrittää parantaa tuota kolmen suoraa paremmaksi
Jätkä voitti liian vähillä kysymyksilä, shaibaa.
Katriinan voittoputki oli ihailtavaa seurattavaa. Vanhemmilla ihmisillä näyttää olevan termit hallussa.
Hakiko kukaan tähän mukaan? Mä laitoin hakemuksen ja en yhtään tiedä mitä tehdä ja milloin otetaan yhteyttä, jos otetaan ja apua!
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että hän on jo voittanut 30 000e toisesta ohjelmasta. Tuon tiedon valossa olisin nyt suonut voiton jollekin toiselle, esim Johanna H:lle (?) joka voitti monta peliä ja pääsi finaalijaksoon
Vierailija kirjoitti:
Hakiko kukaan tähän mukaan? Mä laitoin hakemuksen ja en yhtään tiedä mitä tehdä ja milloin otetaan yhteyttä, jos otetaan ja apua!
Ei me uskalleta tollasiin lähteä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että hän on jo voittanut 30 000e toisesta ohjelmasta. Tuon tiedon valossa olisin nyt suonut voiton jollekin toiselle, esim Johanna H:lle (?) joka voitti monta peliä ja pääsi finaalijaksoon
Ei tainnut olla Johanna H:ta mukana koko pelissä?
Vierailija kirjoitti:
mäki hain:D saa nähä miten käy
Millä aihealueella hait mukaan? Ilmeisesti hakuaika on nyt sitten loppunut. Mietin itse hakemista näköään liian kauan kun harkitsin tosissaan hakemista vauva.fillä, mutta se nyt jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mäki hain:D saa nähä miten käy
Millä aihealueella hait mukaan? Ilmeisesti hakuaika on nyt sitten loppunut. Mietin itse hakemista näköään liian kauan kun harkitsin tosissaan hakemista vauva.fillä, mutta se nyt jäi.
Olisit ottanut kategoriaksi vauva.fi? XD
Laitoitteko hakemukseen videon mukaan? Käsittääkseni kategoriaa ei voi itse valita, vaan tuotanto päättää perustuen antamiisi tietoihin mm ammatti, koulutus, harrastukset, kiinnostuksen kohteet
Ärsyttää vieläkin kun vähän siivillä elänyt voitti tämän. Onneksi useampi niistä paljon pelanneista, joiden olisi oikeasti pitänyt tämä voittaa ja jotka tuntuivat tietävän paljon voitti sentään jaksopalkinnon. Tosin useampikin pääsi todella vähällä todella pitkälle ja yhdellä pelillä todella ison alueen haltijaksi. Tässä pelissä ärsytti todella paljon tuurin liian suuri merkitys. Paras taktiikka näytti olevan vältellä lattian valitsemaksi joutumista, pelaamista ja palata lattialle heti kun mahdollista. Yhden ruudun haltioiden ei pitäisi päästä viimeiseen jaksoon saakka. Tässä myös nähtiin se, että pelaaminen kannattaa, jos tavoittelee jaksopalkintoa, mutta ei jos tavoittelee koko pelin voittoa. Lillyn, Katariinan, mediatutkija Tuomaksen, Joonan tai alussa peliä hallinneen Anssin olisi pitänyt voittaa tämä.
siinä ei suoraan kysytty minkä aihealueen haluun, mut kerroin omista harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista (elokuvat ja sarjat)
Tietääkö joku missä tätä kuvataan? Helsinki vai Tampere vai jokin muu?
Luulisi että Helsinki? Nyt oli tullut lisäpyyntö castingista, haut etenee. Viimeistään syyskuussa ilmoitetaan mukaan päässeille
Onko mukaan päässeille vielä ilmoitettu mitään? Tai kenellekään hakijalle?
Toivoin Katriina H:n voittavan. Janne Kataja sopi erittäin hyvin tämän ohjelman juontajaksi.