Taputatko kun lentokone laskeutuu?
Eli kun olet kyydissä lentokoneessa ja se laskeutuu onnistuneesti, taputatko?
Kommentit (23)
Taputan ja tanssin Tiputanssin 👏👏👏🐥
Joo. Lennän työn vuoksi lähes viikoittain Euroopan ja US:n sisällä ja joka kerta laitan taputtaen jos olen elävänä päässyt maankamaralle.
Tietysti taputetaan. Hyvä laskeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin vielä saa irrottaa turvavyötä.
Minäpä laitan oikein tanssiksi. Klap-klap-klap, sanovat kastanjetit kun vedän parit flamengo-movet. Hola!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin vielä saa irrottaa turvavyötä.
Hyvin voi siinä penkissä kiemurtaa tarvittavat.
En. Pelkään että kone heilahtelee taputusten voimasta, kaatuu tai kapteeni säikähtää taputuksia. Tai haluaako niitä. Helpottua voi tavallaan jossain vaiheessa. En ole matkustanut sitten 90-luvun koneessa. Oli valtavia turbulensseja.
En vaan silloin kun se ammutaan alas,taas yksi saastuttaja vähemmän.
Jos on joku erityistapaus vaikka vaikean turbulenssin jälkeen laskeutuu onnistuneesti tms niin ehkä sitten. Muuten en, koska lentäminen on huomattavasti turvallisempaa. Samalla logiikalla taputtaisit joka ikisen automatkan jälkeen, koska hyomattavasti todennäköisempää on joutua auto-onnettomuuteen kuin lento-onnettomuuteen.
Jos on joku kriisitilanne ja kapteeni onnistuu silti saamaan koneen kunnosa alas, niin voisin taputtaakin.
En lennä kuin pakon edessä. Lähes jokaisen lennon jälkeen olen itku kurkussa ja syvästi kiitollinen että päästiin turvallisesti perille. Eli taputan hiljaa itsekseni ja lähetän lämpimiä ajatuksia lentäjille.
Ulkomaidenkin koneissa taputetaan, kun ollaan maassa. Taasko on niin, että suomalaiset luulee, että vaan tyhmät suomalaiset niin tekisivät?
Itse huokaisen vain helpotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lennän työn vuoksi lähes viikoittain Euroopan ja US:n sisällä ja joka kerta laitan taputtaen jos olen elävänä päässyt maankamaralle.
Laitat? Ruokaa laitetaan. Panna-verbi on tässä se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä laitan oikein tanssiksi. Klap-klap-klap, sanovat kastanjetit kun vedän parit flamengo-movet. Hola!
Eikun panet tanssiksi.
Jossain halpiskoneessa, jossa pelottaa koko matkan, niin melko pakko taputtaa!
Taputin viimeksi ihan vittuillakseni, kun lentäjä teki äärimmäisen pomppuisan laskun lähes tuulettomissa olosuhteissa.
Taputan aina kun Nysse ajaa pysäkille.