No en nyt sanoisi tässä että ehkä niin hyvin menee
Kerronpa vähän omasta elämästäni. Olen noin lähemmäs 40 v mies jolla vähän aina jonkinlaisia ongelmia tässä ollut. Masennusta jne. Lähinnä koko aikusikäni olen melkein ollut työtön, tehnyt vain pätkätöitä ja lähinnä työnteko ei ole kiinnostanut, sitten olen ottanut velkaa, selvisin velastani kyllä, mutta en oppinut. No olen muutama vuosi sitten saanut oman alani duunia ja vakituisen työpaikan se hyvä. Mutta olen ottanut hirveesti velkaa, velkaa nyt hiukan yli 40 tuhatta euroa. Seurustelen kyllä ja silleen menee hyvin, mutta en tiedä kauanko naiseni katselee mua. On kaikenlaisia muutaki ongelmaa käyn viihteellä viikottain ja baareissa ja sinne menee rahat, en pysty ollenkaa lyhentämään velkaani. Ja myös minulla on juoppokavereita jotka ei hyvää seuraa, niistä pitäisi päästä eroon.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mites muiden ihmisten elämä?
Ihan ok, kun ajattelee, että itsekin olen tavallaan erityisaikuinen.
Huonomminkin voisi tietysti asiat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nytkö sulla yhtäkkiä on nainen? Pari päivää sitten ei ollut. Minkä pubiruusun löysit ja mistä? Onko isomahainen ja käyttää nahkahousuja? :D
Ei vissiin taida oikein olla järkeä sulla päässä? Oletko kenties kehitysvammainen?
No en, ihan olen kouluni normiyhteiskunnassa suorittanut. Mutta mistä sinä sen tyttöystävän parissa päivässä löysit? Meikkaako vahvasti myös?
Näytät olevan aika pahasti pihalla maailmasta. Miksi sulle kertoisin koska ei kiinnosta, mene vaikka syömään hernekeittoa ja lenkille ulos. Hyvää jatkoa sinulle!
Kummasti käytät täsmälleen samoja fraaseja kuin palstatunnettu Allu. No kerro nyt, mistä se nainen löytyi? Vantaan Tulisuudelmastako? Tietääkö se nainen olevansa tyttöystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nytkö sulla yhtäkkiä on nainen? Pari päivää sitten ei ollut. Minkä pubiruusun löysit ja mistä? Onko isomahainen ja käyttää nahkahousuja? :D
Ei vissiin taida oikein olla järkeä sulla päässä? Oletko kenties kehitysvammainen?
No en, ihan olen kouluni normiyhteiskunnassa suorittanut. Mutta mistä sinä sen tyttöystävän parissa päivässä löysit? Meikkaako vahvasti myös?
Näytät olevan aika pahasti pihalla maailmasta. Miksi sulle kertoisin koska ei kiinnosta, mene vaikka syömään hernekeittoa ja lenkille ulos. Hyvää jatkoa sinulle!
Kummasti käytät täsmälleen samoja fraaseja kuin palstatunnettu Allu. No kerro nyt, mis
En tunne koko ihmistä. No yleensä ihmiset joskus löytää kumppanin, en kerro kun ei se sulle kuulu, mutta ihan hyvin menee, toki ongelmia on kaikenlaista tässä, velkaa on paljon, moni ei löydä koskaan ihmistä rinnalle.
Kuule, ei se elämä koskaan niin huonosti mene, ettei enää huonommin voisi mennä! Tulet vielä yllättymään, kun haaveilet, että minulla meni niin hyvin neljäkymppisenä, kumpa saisi sen ajan takaisin!
Iso velka on paha juttu elämässä, mutta ei sille mitää voi, makselee mitä makselee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti käytät täsmälleen samoja
No et kai tunne, koska nimimerkkisi on Allu. Oikea nimesihän on Markus.
Aika viitseliäs olet kyllä. Minä en jaksaisi tuollaista, kun en jaksa duunissakaan käydä.
Minulla ei ole velkaa eikä masennusta eikä töitä. Rahaa 300 000 euroa kuitenkin. Naiset ei koskaan kiinnosta minusta vaikka olen mukava ja en juo viinaa en ole käynyt baareissakaan 20 vuoteen. Aina nainen haluaa jonkun juoppo ongelmaisen mut minusta naiset ei kinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo niin helppo alkoholia myös vähentää tai mitään, monillahan se ongelma on tosin.
Kyllä se on aika helppoa ja itsestään jää ostamatta kuten ruokakin. Ulkona on kauhea keli ja liukasta. Kuka sinne haluisi lähteä kävelemään jonkun kännin takia?
Miten jaksaa lähteä johonkin ihmismeluun ja meteliin haisevien ihmisten sekaan etsimään edullista ravintoa ja myrkkyjuomaa?
Voi olla syömättä ja juomatta. Juo vettä jos jano yllättää. Viikossa voi olla syömättä helposti neljäkin päivää kun vain pelailee, niin ei kerkeä edes ajatella mässyttämistä.
Toinen asia on velan ottaminen. Siinä voi olla järkeäkin jos haluaa tuhlata rahaa, mutta kuka viitsii täytellä jotain kaavakkeita ja tositteita.
No onneksi minulla on työpaikka ja nainenkin :D velkaa on paljon, mutta ei sille voi mitään.
No kylläpäs ottaa pattiin kun on itse velkaa ottanut ja sitä joutuu sit maksella.
Mutta ei se auta näillä mennään, töitä tehtävä ja velkoja maksettava.