Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä pakottaa pesemään esinahan alta ennen seksiä

Vierailija
04.03.2025 |

Hän sanoo että muka tietää että miehillä kerääbtyy töhnää sinne ja se pitää putsata ennen kuin vehkeen saa laittaa hänen sisälleen. Ärsyttää tällane hifistely. onko muita joilla sama tilanne?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tyttöystävälle että pesee sen, ja samalla jotain muuta.

Vierailija
2/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huono trolli tai ap on helvatun tyhmä. Aikuiset miehet pesee vehkeensä itse muutenkin ja pitää kullin puhtaana käyttöä varten. Jos ei pese, ei  kaipaa pilluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko huono trolli tai ap on helvatun tyhmä. Aikuiset miehet pesee vehkeensä itse muutenkin ja pitää kullin puhtaana käyttöä varten. Jos ei pese, ei  kaipaa pilluakaan.

Tää on siis vaikka olisin käynyt aamulla suihkussa ja illalla oltais nussimassa. AP 

Vierailija
4/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole mitään, mun vaimo käskee pyyhkiä perseeni kun käyn paskalla, ihme nipo!

Vierailija
5/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on siis vaikka olisin käynyt aamulla suihkussa ja illalla oltais nussimassa. AP 

Tyttöystävä vaihtoon. Normaalia ei ole millään mittarilla katsottuna. Muutenkaan mitään ei ole pakko tehdä.

Vierailija
6/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nuori nainen.

Vierailija
7/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä vaihtoon. Normaalia ei ole millään mittarilla katsottuna. Muutenkaan mitään ei ole pakko tehdä.

Juu ei ole, ei ole pakko naidakaan, jos ei ymmärrä käydä pesulla.

Vierailija
8/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole, ei ole pakko naidakaan, jos ei ymmärrä käydä pesulla.

Kerran päivässä pesu riittää! Mitään bakteerikammoista tyttöä tarvi katsella!

Vierailija
9/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-poikia käskytetään pesulle, miehet käyvät oma-aloitteisesti pesulla aamulla ja illalla. Ja ne munat pestään kunnolla. Siisteys on huomaavaisuutta muita kohtaan. 

Vierailija
10/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ulostaa sen tyttöystäväsi suuhun

Vierailija
11/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muelellään käy kunnon alapääpesulla ja ajelee karvat kullista, jos sen jälkeen on odotettavissa kunnon suihinotto ja nainti. Välillä hieron suuvettä kulliin ja palleihin, jotta makin paranisi Vaimo on tykännyt, pitää vaan varoa ettei tuota mene terskaan / esinahan alle, sillä polttelu on melkoista, jos niin käy.

Vierailija
12/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustomestari jos fixu on, pesee kiekkonsa itse!

Vierailija
13/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikatuissa on HIV ja syyliä varokaa myös sankkeri ja tippuri. Niillä jos näkyy kellertävää vuotoa juoskaa karkuun. Pojat makaa poikien kanssa AIDS.  Muistakaa kondomi. Ja esinahka suoristuu kun seisoo. Mutta kondylooma syyliä on saanut naiset YMPÄRILEIKATUILTA.  ( Satiaiset myös).  Koska ne nai usein monia myös miehet miehiä. Älä tartuta sukupuoli tauteja tahallaan. 

Vierailija
14/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vehkeet pitää pestä kunnolla ennekuin niitä alkaa käyttämään.  Kyllähän sen pitäisi hölmökin ymmärtää. Alatko itse nuolemaan vaimosi pillua, kun käynyt kusella? 

No toki jotkut siitäkin tykkää.

Vierailija
15/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vehkeet pitää pestä kunnolla ennekuin niitä alkaa käyttämään.  Kyllähän sen pitäisi hölmökin ymmärtää. Alatko itse nuolemaan vaimosi pillua, kun käynyt kusella? 

No toki jotkut siitäkin tykkää.

Nuolen ihan mielelläni vaikka olisi käynyt viimeksi edellisenä päivänä suihkussa. Eikä maistu tai haise pahalta. Asia erikseen ovat nämä saippualla pillunsa jynssääjät jotka haisevat pahalle jo parin tunnin päästä suihkusta

Vierailija
16/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko edes petä, siinähän se puhdistuu jo ensimmäisillä työnnöillä?

Vierailija
17/17 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sullahan ei mitään tyttöystävää olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi