Häät tulossa, olen onnellinen mutta harmittaa myös
Eli:
olen onnellinen puolisostani ja siitä että juhlimme häitä yhdessä perheen kanssa.
Harmittaa / surettaa että häät eivät ole kovin ihmeelliset (budjetti) ja honeymoonia tai häämatkaa ei ole koska meillä on lapsia... pienetkin häät maksavat Suomessa paljon ja ovat kovin yksinkertaiset.
Tuntuu 3/5 tähden häiltä. Kivat mutta ei mitenkään spesiaalit. Nainisiin mennään kuitenkin (toivottavasti) kerran elämässä.
Jos meillä ei olisi lapsia olisin ehkä järjestänyt vielä pienemmät häät mutta häämatkan jossain kauniissa paikassa (Dubai, Malediivit yms.)
Kommentit (9)
Nyt oli harvinaisen huono yritelmä.
Kumpi on sinuule tärkeämpää: hulppeat, näyttävät häät - vai se, että virallistatte suhteenne?
Kuule menkää maistraatissa naimisiin.
Käytä häämatkaan kekkerirahat.
Naimisiin voi mennä ilman häitäkin.
Ei kai se teidän lastenne syytä ole että tulee huonot häät.
Menin avioon maistraatissa ja rahat käytettiin häämatkaan. Olen ollut muutamissa isoissa häissä joissa morsian on saanut prinsessapäivän, mutta liitto on pian päätynyt eroon.
Peru ne hääkemut. Kukaan ei ole tyytyväinen niihin.
Vaatimaton tarjoilu, vaatimattomat puitteet.
Sen sijaan siviilivihkiminen.
Kakruille hoitaja ja tuore pariskunta lomille lomps.
Ihmiset aina kuvittelee, että pitää järjestää isot häät ja kutsua kaikki mahdolliset. Ei tarvitse. Se olisi helpotus myös vieraille, sillä harva hyppii riemusta saadessaan hääkutsun. Joten maistraatissa naimisiin ja lomille lomps.
Idiootti. Olisit mennyt naimisiin ennen lapsia.