Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjäänkö sadalla eurolla/kk? Ruokakustannukset.

Vierailija
04.03.2025 |

Todella tiukat ajat saattavat olla tulossa ja on pakko pyrkiä elämään niin niukilla kuin mahdollista. 

Paastopäivät on tutuksi tulleet omasta halusta ja joskus pakostakin. Jos pari kuukautta eläis sadalla eurolla. 

En syö puuroja tai muutakaan sellaista koska ne lisäävät nälkää. Kananmunia, jauhelihaa ja voita pääosin. Ehkä aloitan carnivoren. Kai parillakympillä voi saada hyvin lihaa tarjouksesta. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjää. Pitäisi olla enemmän satasia. Ei uskalla jättää ihan tuon varaan. On ikävää jos on se tilanne. Sukulaiset voisi auttaa, diakoni tai järjestö. Ehdoitta.

Vierailija
2/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta pärjää heikommallakin ravinnolla, jos on perusterve eikä ole mitään erityisiä ruokarajoitteita. Jos on ylipainoinen niin aina parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta pärjää heikommallakin ravinnolla, jos on perusterve eikä ole mitään erityisiä ruokarajoitteita. Jos on ylipainoinen niin aina parempi.

Olen ylipainoinen joten en kuole nälkään. Ap

Vierailija
4/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylipainoinen joten en kuole nälkään. Ap

Riittäisikö jos syöt kerran viikossa?

Vierailija
5/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää kun kyttää tarjouksia. Viime kuussa onnistuin haalimaan jauhelihaa 2e/400g, voita 2,99 paketti ja munia 5e/30kpl, smetanaa ja karrageenitonta kermaa -30% hyllystä. Pätkäpaasto ja omad käytössä. Olen tähän aikaan vuodesta joka vuosi lähes karnivoori. Vielä on löytynyt kaupasta kohtuullisen hyviä porkkanoita ja muita juureksia, sipuleita, kotimaisia omenoita, perunaa sekä kaalia, joten karnivooriin ei ole vielä tarvinnut ruveta. Ja pakkasessa on vielä puolukkaa ja mustikkaa.

Vierailija
6/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3e päivässä tekee kyllä tiukkaa vaikka leipoisit ja laittaisit kaiken itse.

Kasvissosekeittoja lounaaksi itsetehdyn sämpylän kanssa n 1e annos, jauhelihakastike halvimmillaan n 1e/annos + lisukkeet.

Laskettu n 100g 17% naudan jauhelihaa tuohon kastikeannokseen, tarjouksesta saa 9e/kilo

Salaatit, kasvikset, hedelmät, juustot yms saa unohtaa. Tarjoukset hyödynnettävä joka päivä

Vierailija
7/7 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjää kun kyttää tarjouksia. Viime kuussa onnistuin haalimaan jauhelihaa 2e/400g, voita 2,99 paketti ja munia 5e/30kpl, smetanaa ja karrageenitonta kermaa -30% hyllystä. Pätkäpaasto ja omad käytössä. Olen tähän aikaan vuodesta joka vuosi lähes karnivoori. Vielä on löytynyt kaupasta kohtuullisen hyviä porkkanoita ja muita juureksia, sipuleita, kotimaisia omenoita, perunaa sekä kaalia, joten karnivooriin ei ole vielä tarvinnut ruveta. Ja pakkasessa on vielä puolukkaa ja mustikkaa.

Kuulostaa oikein hyvältä. 

Täytyy käydä säännöllisemmin kaupoilla katselemassa tarjouksia. Ap