Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri sai eilen tuet ja pyysi tänään minulta 200 euroa lainaan.

Vierailija
04.03.2025 |

Ehdotin että laittaa minulle tiliotteet 4 kuukauden ajalta, haluan nähdä mihin se tuhlaa ne tukirahat. Veikkaan että rahapeleihin menee suurin osa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä vähän viihteellä käydä. Anna hänelle 500 niin saa edes hetken hengittää

Vierailija
2/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainaat tänään, varaudu lainaamaan huomennakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tarinan keksit tänään. Tuet pieniä. Ihmisillä haaveita.

Vierailija
4/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö. Kunhan satuilet päästäksesi haukkumaan tukien varassa olevia. 

Vierailija
5/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailua ja kaljaa,sinne ne uppoaa..

Vierailija
6/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaisi, ainakaan 200e, kysyisin mihin tarvii. Mun yks tuttu pelaa paljon, eläkepäivänä käy velan maksu kierroksella monilla, mulle eilen maksoi 20e. En lainaa jos aikoo olutta ostaa, odottakoon eläkepäivää. Kuun puolessa välissä alkaa taas uusi kierros.

Vierailija
7/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lainasin pitkään yhdelle tutulleni vaikka olin itse työtön. Jatkuvasti mankusi olisiko kymppi, olisiko 20, olisiko 30e. Koska olen kiltti ihmienn niin jatkoin tuota kauan. Maksoi takaisin, mutta sittenkun velka kertyi 200e ei pystynyt enää maksaa takaisin. Sitten meni pari kuukautta ja jouduin itse rahapulaan ja testasin että lainaisiko nyt 20e minulle "vastapalveluksi" . No eipä kuulunut mitään.

Vierailija
8/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku oli velkaa 200e ja velan antaja pyysi 20e lainaa kun omat rahat loppui??? 

Vierailija
9/9 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä käyvänä huvittaa, kun jotkut tappelee bussissa siitä kuka lainasi 20 euroa ja kenelle. Töissäkäyville tuo on sellainen summa, että ei jaksaisi edes kylkeä kääntää sen saadakseen. Tonnit on ne, jotka saa joka aamu heräämään töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi