Miehenä pohdin, onko J.D. Vancella ripsiväriä, kajalia, vai eyelineria? Millä meikkihyllyjen loputtoman kavalkaadin tuotteella sama lookki?
Jos haluan saada samanlaisen meikin kuin Vancella? Konservatiivinen, hillitty, maskuliininen mutta saavutettu tummalla silmämeikillä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Netistä löytyy hänen kuviaan ilman noita rajauksia. Silloin hän näyttää ihan tavalliselta perusjampalta.
Ilman meikkiä sen silmät näyttää pienen pieniltä manteleilta.
Mulla on tummat ripset ja vaaleansiniset silmät (ei tosin onneksi tuollaiset tihrusilmät kuin Vancella) ja näyttää kuin olisi rajaukset.
Musta kajalkynä, vähän ripsaria, pieni varjostus ruskeahkolla luomivärillä -> siniset silmät korostuvat.
- n38
Vancesta on kuvia jotka on selvästi ilman meikkiä ja sitten kuvia joissa meikkiä vaikuttaisi olevan enemmän. Ja lakikoulun jostain bileistä tuosta on pari kuvaa mekko päällä ja ainakin siellä oli musta rinkula silmienkin meikkinä ja blondiperuukki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tummat ripset ja vaaleansiniset silmät (ei tosin onneksi tuollaiset tihrusilmät kuin Vancella) ja näyttää kuin olisi rajaukset.
Melkoiset roikkuyläluomet. Luulisi että noin rikkaalla on varaa käydä nuo pienentämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vancella kuitenkin näkyy nuo selvät kynällä vedetyt rajaukset. Näyttää enemmän rokkitähdeltä kuin poliitikolta. Katsokaapa hänen kuviaan pyöreämpänä ja ilman partaa, ilman hiusväriä ja tarkkaa hiustenleikkuuta. On kuin eri ihminen.
Hän on selvästi todella tarkka ulkonäöstään.
Miehenä pohdit tuollaisia asioita?? Vai enemmänkin "miehenä"...
Nolo ketju. Joillakin vain on tuollaiset silmät luonnostaan. Vance on näyttänyt tuollaiselta jo lapsesta lähtien, kuten kuvista näkee.
Krasnov tykkää ottaa mieshuoransa meikattuina.
Etkä pohdi. Lainailet vaan jo jonkun muun valmiiksi pohtimaa uutista.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on samoja geenejä kuin Elizabeth Taylorilla. Erikoinen silmien väri ja kaksikerroksiset ripset. Lizzillä oli.
Niinpä. Kateellisten panettelua.
uutiset suomessa todella keskittyvat tarkeimpiin asioihin...
Tuleeko mielee etta jotain jaa sen sijaan kertomatta
t. espanjasta jossa aika hunot uutiset myos mutta ei sentaan suomen mediapoolin tasoa. Ja ihmiset etsivat tietoa enemman itse
Hänellä on oikeasti piilarit. Ne näkyvät myös kuvista, jos osaa katsoa tarkkaan.