Oletteko saaneet jo kesälle hääkutsuja?
Itse olen kahden vaiheilla, jos jättäisi nämä juhlat lopultakin väliin.
Kommentit (42)
Mä voisin kyllä juhlissa käydä, mutta nyt alkaa haiskahtaa siltä että tästä on tulossa liian aikaa vievä spektaakkeli.
En tule saamaan yhtäkään, ei ole lähipiirissä tiedossa häitä.
Ei ole ollut vuosikausiin lähipiirissä mitään häitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta valitettavasti koira pitää ampua juuri samana päivänä, ei siis pääse.
Asiaa.
Kyllä ja juuri sille tietylle viikonlopulle, kun olis muutakin menoa.
Ei vielä, mutta tiedän että ainakin kahdet häät on tulossa. Olen ilmeisesti palstalla harvinaisuus, koska tykkään häistä.
Älkää menkö. Hääpari luultavasti huokaisee helpotuksesta, kun ette tule.
Ei ole, harmi kyllä. Hyvin järjestetyt häät on yksi kivoimmista juhlista, tykkään perus kesähäistä missä paljon väkeä, paljon erilaista ruokaa tarjolla, komea hääpari, bändi soittaa yöhön asti, baari on avoin mutta kukaan ei riehu.. aivan loistavaa. Tällä hetkellä omassa tuttava/ystävä/perhepiirissä ei oikein ole sellaisessa tilanteessa olevia suhteita, joko ollaan jo oltu pidempään naimisissa, tai ollaan vasta rakentamassa yhteistä elämää parisuhteen alkutaipaleella. tai että ei aiota mennä naimisiin ollenkaan. uskoisin että parin vuoden sisällä kyllä kutsuja tulee, muutama pariskunta vaikuttaa olevan tilanteessa missä pikkuhiljaa isompia siirtoja tehdään. tehkööt muuvinsa rauhassa, hyvää kannattaakin odottaa. ja mikäs sen parempi syy juhlaan kuin rakkaus! t. m34
Häät ovat ihania! Mutta niitä einole kyllä nyt näköpiirissä, kun kaikki kolme omaa lasta ovat menneet naimisiin viimeisen 3 vuoden sisällä, kummilapset samoin. Veljen lapset eivät edes seurustele, joten tuskin ainakaan ensi kesänä häitä on odotettavissa, jos nyt edes kutsuisivatkaan.
Yksi kutsu on tullut, mutta jätämme ne väliin ihan kustannussyistä, on nimittäin jo häitä edeltävänä iltana harjoitusillalliset, sitten varsinaiset häät päivä- ja iltajuhlineen ja vielä häiden jälkeisenä aamuna aamubrunssi. Kaikkiin pitäisi olla eri asut ja jo pelkästään yöpyminen kutsussa osoitetussa paikassa kustantaisi meidän perheelle ihan liikaa. Jos olisi ihan "perushäät" niin olisi kiva mennäkin.
On yhdet häät tulossa johon osallistun perheeni kanssa :)
Ns. virallinen kutsu on vielä tulematta, mutta joulukortissa oli päivämäärä kerrottu, joten on merkitty kalenteriin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kutsu on tullut, mutta jätämme ne väliin ihan kustannussyistä, on nimittäin jo häitä edeltävänä iltana harjoitusillalliset, sitten varsinaiset häät päivä- ja iltajuhlineen ja vielä häiden jälkeisenä aamuna aamubrunssi. Kaikkiin pitäisi olla eri asut ja jo pelkästään yöpyminen kutsussa osoitetussa paikassa kustantaisi meidän perheelle ihan liikaa. Jos olisi ihan "perushäät" niin olisi kiva mennäkin.
Katsottu liikaa jenkkileffoja? Siis morsian on?
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö. Hääpari luultavasti huokaisee helpotuksesta, kun ette tule.
Näin tässä varmaan käy.
Meidän pitäisi käyttää kolme kesäviikonloppua tähän polttari- ja hääjuttuun ja rahaa menisi vähintään 1000 e. Voi olla että päädytään tuohon huokailun vaihtoehtoon.
En ole saanut. Kestää vielä 5-10 vuotta että tulee naimaikäistä porukkaa sukuun,
Yksi kutsu on syksylle, kesähäitä ei ole tiedossa. Mutta syksyn morsmaikun polttarit on kesällä, ihan parasta! Rakastan juhlimista :)
Ei ole hääjuhlia tulossa, tuttavapiirissä (50+) ainoastaan eroja tiedossa...
N56
Just eilen mietin että harmi kyllä, ainuttakaan kutsua ei ole kesälle tullut. Rakastan häitä.
Ei onneksi olla saatu. Vihaan häitä.