Mikä on suurin velka mikä on jätetty maksamatta
Heippa, kyselisin piruuttani mikä Teillä kanssa-lukijoilla täällä palstalla on semmoinen rahallinen laina (€ - niinku euroissa) mitä Olette lainannut jollekin ettekä ikinä koskaan saaneet takaisin ?!
Mikä on kipuraja lopettaa "kaveruus"
Mul ittellä Jaksoi kahesta tonnista maksaa takaisin silleen et 1580 € saatavia viälä. (vuonna 2007 tämä laina)
Se 2000 € on suurin mitä oon lainannut.
Sitten olen useille muille eri henkilöille lainannut monia satasia.
Tiiän et oon tyhmä mut aattelin kysellä onko muita yhtä tyhmiä...
Kommentit (8)
30 000. Pankki lainasi tilini tyhjäksi ja takaisin ei saanut, vaikka oli tiliotteet todisteena.
En lainaa keneltäkään rahaa ennen kuin tiedän tarkasti minkälaiseen taloudelliseen tilanteeseen takaisin maksu johtaa.
Ei ne pässinpäät muuten opi, seuraavaa uhria vaan kattelevat ku ei löydy ns. Samu Sirkkaa eli omaa tuntoa !
ap
Minulle 40 euroa. Ei ollut varaa maksaa takaisin. Kuulin sitten, että hän oli voittanut arvasta 3000 vai 4000 euroa, mutta maksua ei silti kuulunut. Arpavoitto oli kuulemma hänen omaa rahaansa joka ei kuulu arkibudjettiin vaan itsensä hemmotteluun. Okei.
varmaan jotain kymppejä euroissa. ei niin suuria summia että sen takia olisi ystävyyttä laittanut katkolle, on ollut sitten laajempia/muita syitä niissä tilanteissa. jos olis tarkoitus vain nyhtää rahaa eikä aikomustakaan maksaa takaisin niin en usko että olisin sellaisten kanssa alunperinkään ystävystynyt. tosin, eipä oo köyhänä paljoa varaa lainailla, useimmiten joutuu itse olemaan se pyytäjä.
Hyi olkoon et mua kuvottaa noi "itsensä hemmottelijat" jotka alkaa Syyllistämään siitä ku koittaa pyytää nätisti takasin semmosia laina-velkoja. Suurin osa mun tuttavista on loukkaantuneita ku pyydän nätisti et nyt ku on se tili päivä et maksaisi takaisin !
Olenko muka niin outo et aattelen et tapoihin kuuluisi maksaa ensimmäisenä velat pois. Muuten ei pitäis sitte lainaa ollenkaan !!!
ap
Vierailija kirjoitti:
30 000. Pankki lainasi tilini tyhjäksi ja takaisin ei saanut, vaikka oli tiliotteet todisteena.
Aktia?
200 markkaa jätti yksi kaveri maksamatta 90-luvulla. Kerroin sitten tästä baarissa yhdelle tuntemalleni tyypille, joka oli vasta vapautunut vankilasta. Sanoin että saa pitää sen velkasumman itsellään, jos onnistuu sen perimään. No sehän onnistui, mutta kuulemma ei ilman voimakeinoja. Olin erittäin tyytyväinen, että tämä tyyppi sai ansaitsemansa opetuksen, vaikka minä en rahojani saanutkaan takaisin.