Uskallatko mennä uimarannalle bikineissä?
Minä en, koska on ylipainoa noin 20 kg ja huono ryhti. Maha on kauhean näköinen 🥲
Kommentit (50)
Uskallan mutten halua. Siellä on kylmä, myöhä ja mä olen mies.
Kyllä hyvinkin. Mahanahkasta kyllä näkyy raskauksien jäljet ja reisissä vähän muhkuraa, mutta hitonko väliä sillä on. Kroppa on kyllä hyvässä kunnossa muuten eikä haittaa jos joku katsoo (vaikkei tarkoitus olekaan erityisesti itseään esitellä). Bikinit on minusta mukavammat kuin kokouikkarit, jotka tuppaa kiristämään pituussuunnassa, vaikka leveyttä olisi liikaakin.
Eipä niissä painorajaa ole, ja nykyään on paljon erimallisia bikineitä, voi ylä ja ala osankin ostaa erikseen. Vilkasehan cellbelsin sivuja vähän keväämmällä. Ite en tykkää olla auringossa, rusketus vanhentaa, tulee ryppyjä ja kuiva iho, eikä se ole terveellistäkään, eikä jaksa maata, käytän mieluummin itseruskettavaa ja teen vaikka pihahommia kunnon suojakertoimella..
Pelkään alastomuutta. Inhoan myös alastomana oloa ja käytän jostain syystä nukkuessanikin pitkähihaista yöasua. Alaosa saa olla lyhyempi.
Toki, stringbikinihousut tosi pienellä yläosalla, niin ei tule paljoa rajoja. Toki minulla on vartalo, mitä kehtaa näyttää. 175/55 90/65/88
Voisin mennä vaikka alasti jos se olisi tapana, sallittua eikä haittaisi miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei todellakaan kiinnosta. Mene, jos tahdot.
Itse treenaan, mutta mieluummin pukisin kokovartalouikkarit, koska en tykkää paljastelutyylistä kenelläkään.
Minulla on atooppinen iho, ja aurinko tekee sille hyvää. En aina ennätä mökille paljastelemaan, olen siis bikineissä myös yleisillä rannoilla. Yritä kestää moraalisi kanssa.
eri
Onks nyt rantakelit meneillään Suomessa?
No pinkaisen omalle rantatontille biksuissa. Siel ei takuulla oo ketään mailla ei halmeilla.
En edes löytänyt kaupasta päällä pysyvää bikiniyläosaa ennen 2010-lukua. Nyt kehitys on kehittynyt, ja niitä saa muissakin väreissä kuin mustina.
Kokouimapuku on uidessa kivempi, mutta rannalla on mukavampi, ettei kylmä uikkarikangas hyydä vatsaa ja selkää. Todellakin pidän bikineitä, jos huvittaa, ja rauhallisella rannalla kuivattelen toplessina muina naisina.
N46
Hiihtokelit toistaiseksi. Jos ei luonnostaan, niin tekolumella
Eilen palstalla ihmeteltiin, miten nainen voi mennä yksin syömään. Tänään kysellään, voiko mennä uimarannalle bikineissä. Kohta varmaan kysellään, kehdataanko liikkua ollenkaan ainakaan ilman burkaa.
Minulla on mahtava peräsin ja pulleat purjeet, jotka ei taho pysyä siveellisesti piilossa pikkuruisissa kangaskaistaleissa! Eivätpä ihmiset tyhjää katso, jos minua katsovat!
N 155/130, näytän kyllä kuin rantapallolla ois biksut
Vierailija kirjoitti:
Eilen palstalla ihmeteltiin, miten nainen voi mennä yksin syömään. Tänään kysellään, voiko mennä uimarannalle bikineissä. Kohta varmaan kysellään, kehdataanko liikkua ollenkaan ainakaan ilman burkaa.
Johtuu siitä, että nasu- ja musumiehet eivät eroa paljonkaan toisistaan.
Uskallan, mutten halua esitellä ryppyistä vatsaani julkisesti. Napakin on jäänyt ns. pullahtaneeksi raskauksien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin mennä vaikka alasti jos se olisi tapana, sallittua eikä haittaisi miestäni.
Sama. Tosin minun miestäni se ei haittaisikaan, mutta joku soittaisi poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Laita mies luiskaan ja suuntaa Euroopan nudistirannoille. Pukeutumisen kontrolloiminen on aina huono merkki.
Vierailija kirjoitti:
Toki, stringbikinihousut tosi pienellä yläosalla, niin ei tule paljoa rajoja. Toki minulla on vartalo, mitä kehtaa näyttää. 175/55 90/65/88
Onko tuo 88 lantion ympärys? Eikö tuo ole aika kapea naiselle? Oma levein ympärykseni - se muuten mitataan pakaroiden korkeudelta, ei lantion yläosan - oli alipainoisenakin 106 cm. Nyt ylipainoisena se on 116 cm.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi ihan hyvä, jos uimarannalla saisi olla alasti. Ihan turhaa tekosiveyttä peittää tietyt alueet pienenpienellä kangaskaitaleella. Kaikki kuitenkin tietävät, mitä siellä on alla. Plus aikamoista luonnonvarojen tuhlaustakin noiden keinokuituvermeiden valmistaminen.
Kyllä uskallan ihan missä tahansa uima-asussa. Ei edes liity ulkonäkööni mitenkään. N56