Nainen kysyy naisilta tykkäättekö jos/kun mies kaataa sinut selällesi seksiä varten?
Minusta yksi ihanimpia tuntemuksia maailmassa. Pian perään toki penetraatio voi hyvä tavaton... alkaa kuumottaa ajatuskin niin että pakko sulkea silmät..
Mies ei saa kysellä eikä pyydellä vaan täydellistä on jos hän vain toimii ja 10 pistettä jos saa rintsikat auki...
Kommentit (10)
"
*Sinussa on voimaa, alkumiehen voimaa, kanna minut metsään, APINAMIES...* Silloin tällöin *villimiehen- tyyliin*......Tykkään!!!
Joo ja eräs ihana mies osasi tehdä sen niin täydellisesti. Käveli sanattomana kohti ja kellisti siihen paikkaan suorilta jaloilta niin, että roikuin hänen kaulassa. Hän pystyi hallitseen koko jutun niin, ettei tarvinnut tukea. Pudottautui polvilleen ja siitä ojentautui nopeasti makaamaan mun päälle. Avasi rintsikat joo. Suuteli pikkarit märäksi ja kun saatiin vaatteita edestä pois hyvin nopeasti sit edettiin. Sellaisen voiman ja tasapainon hallinnan tunteminen oli upeaa. Voi luottaa, että toinen oikeasti hallitsee loppuun asti eikä pudota mua.
"Sellaisen voiman ja tasapainon hallinnan tunteminen oli upeaa. Voi luottaa, että toinen oikeasti hallitsee loppuun asti eikä pudota mua."
Tuo on muuten todella upea tunne, kun mies kannattelee minua kuin höyhentä ja näyttää miehisen voimansa. Samaan aikaan voimakas, mutta hellä.
Minun nykyinen suosikkiasentoni on seisaaltaan, niin että oikeastaan mies on seisaallaan ja minä olen miehen sylissä. Siinä hän sitten kannattelee minua, välillä toki kun alkaa oikein työntelemään, niin tukee minut seinää vasten.
Jollain mies tekee aloitteen?
Niinhän se tapahtuu luonnossakin
On seksikästä
En tykkäisi yhtään, eikä mies onneksi tuollaista edes tee.
Tuo on muuten todella upea tunne, kun mies kannattelee minua kuin höyhentä ja näyttää miehisen voimansa. Samaan aikaan voimakas, mutta hellä.
Minun nykyinen suosikkiasentoni on seisaaltaan, niin että oikeastaan mies on seisaallaan ja minä olen miehen sylissä. Siinä hän sitten kannattelee minua, välillä toki kun alkaa oikein työntelemään, niin tukee minut seinää vasten.
Näytät naurettavalta
- mies
Jollain mies tekee aloitteen?
Nimenomaan.
Onhan se, mutta kannattaa käyttää kypärää kumminkin. Tuskin normaali mies tykkää tajutonta köyriä.