Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntui siirtyä kolmenkympin puolelle? Pienoinen ikäkriisi.

Vierailija
02.03.2025 |

Saldo on se, että talousongelmia on, toimimattomia parisuhteita eikä työelämäkään ei aivan putkeen mennyt. Ensin itketti mutta kyllä tässä jo voi nauraa ja antaa painoarvoa aivan toisenlaisille asioille kuin mitä ulkoisiin asioihin tulee. 

Täytyy toivoa, että kun 30 vuotta kun pian tuosta tulee täyteen niin alkaisi tasaisempi ja vakaampi vuosikymmen. Ainakin sisäisesti sitä tässä jo ollaan ja suurimmat kriisit ovat takanapäin nyt toistaiseksi ainakin. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se miltään ole tuntunut. Sama ankeus on jatkunut kuin aina.

Vierailija
2/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko sinä mihinkään elämässäsi? Esimerkiksi, että asiasi järjestyvät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut yhtään miltään. Eiköhän tää tule aivan samaa paskaa olemaan hamaan tappiin asti. 

Vierailija
4/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana olin hyvin aktiivinen, kai se oli alitajuista kriisiä ja todistelua, että kyllä jaksan tehdä sitä ja tätä ja olen niin nuori  ja jaksan tehdä kahta työtä ja harrastaa ja lasten menot jne. 32-vuotiaana erosin exän kanssa ja siitä viimeiset pian 3 vuotta ollut tavallaan oman itseni työstämistä eli koen, ettei kriisi ole vieläkään täysin ohi 35-vuotiaana. 

Vierailija
5/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suurimmat kriisit ovat takanapäin nyt toistaiseksi ainakin. 

Niinhän sinä luulet.

Vierailija
6/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko sinä mihinkään elämässäsi? Esimerkiksi, että asiasi järjestyvät? 

Miksi pitäisi uskoa? En ole tuo keltä kysyit mutta minulla on jo ikää mittarissa ei ne asiat sen kummemmin järjesty. Aina kuitenkin jotenkin selviää eteenpäin vaikka mikään ei oikein onnistu. Muiden Ylen kasonta ja arvot vain pahentaa tilannetta joten olen ottanut etäisyyttä materiliasteihin ja itsestään kaikki on kiinni henkilöihin.

Vierailija
7/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias on vielä nuori eikä mikään ole vielä liian myöhäistä. Ehdit vielä tehdä ihan mitä vaan elämässäsi. 

t. 50-vuotias

Vierailija
8/8 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraton juoksussa kolmenkympin jälkeen alkoi sattua jo jalkoihin aika paljon mutta sinnittelin kumminkin loppuun.