Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä väsymys vatsataudin jälkeen - kauan voi kestää?

Vierailija
02.03.2025 |

Sairastuin neljä päivää sitten perheessä kiertäneeseen vatsatautiin. Lämpöilyä oli kolme päivää ja lisäksi kovia lihassärkyjä sekä ripulia. Ripulia on edelleen, mutta ei ole rajua. Myös lihaskivut ovat helpottaneet, vaikka vieläkin kolottaa. Mutta nyt etenkin tänään on iskenyt todella kova väsymys. Ei ole kyse kuivumisesta, vaan yleisesti vaan väsyttää tosi paljon. Voiko tämä väsymys ja voimattomuus kestää montakin päivää? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kun on ollut terveenä niin sitten on voimat palannut

Vierailija
2/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on  huonokunto ja ylipainoa,siitä se johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaa vitamiineja ja syö, tarvitsee energiaa että parantuu.

Vierailija
4/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensimmäisen koronan yhteydessä muutaman päivän ajan ihan hirveä väsymys, mutta meni sitten ohi. Varmasti voi tulla myös vatsataudin seurauksena.

Vierailija
5/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää väsymys viikonkin, kun elimistö palautuu

Vierailija
6/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti tuollainen monta päivää vatsataudin loppumisen jälkeen. Kävin päivystyksessä ja fiksu hoitaja määräsi pienen verenkuvan lisäksi suolat mitattavaksi labrassa. Iltapäivällä hoitaja soitti ja kertoi että yksi arvo tosi alhaalla ja lääkärisoittaa kohta. Lääkäri vannotti minua hakemaan heti lääkkeet tai muuten ottaisi osastolle tiputukseen. Muistaakseni oli kalium joka oli vatsataudin seurauksena romahtanut.

jos olo ei parane niin koeta saada lähete labraan.

Vierailija
7/7 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, voi kestää useita päiviä. Itsellä on kulunut kolme päivää rajuista vatsatautioireista. Väsymys on edelleen kovaa ja ruoka ei maistu. Tänään pakotin itseni syömään isomman aterian, jotta olo kohenisi, mutta taisi olla liikaa. Nyt yököttää ja närästää, eli olisi pitänyt pysyä mehu-,smoothie-puuro ym. linjalla vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi