Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole enää minkäänlaista motivaatiota työnhakuun

Vierailija
02.03.2025 |

Kun käyttää tunteja cv:n ja hakemuksen viilaamiseen ja sitten siihen ei edes vastata yhtään mitään. Haen jatkossa vain pakolliset 4 paikkaa kuukaudessa ja piste. On niin alhaista tuollainen, ettei vastata mitään, etten lähde tuohon mukaan. 

Olen ollut puoli vuotta työtön ja lähes joka päivä hakenut töitä. Vastaamisprosentti juuri ja juuri 50.

Pitäkää tunkkinne. Ja vaikka tekidi minkälaisen hakemuksen hyvänsä, niin todennäköisyys ed3s johonkin haistapaska-sopimukeen on 1%.

Ei muuta.

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Vierailija
2/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Siis mikä työ? Urpå!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan enää, haen vaan ne pakolliset ja hyväksyn ettei kukaan palkkaa 57-vuotiasta.

Vierailija
4/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. 5 kk työttömänä ja teen enää noi pakkohaut, joita mulla on vaan 2.

Vierailija
5/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä motivoi nämä ohjeet enää "hakemusta ja cv:tä tulee räätälöidä joka paikkaan erikseen, ei kannata lähettää samaa hakemusta eri paikkoihin." Mitä järkeä hieroa satoja kertoja hakemustekstiä ja koittaa keksiä pyörää uudelleen, kun lopputulos on aina sama. Vmp.

-eri

Vierailija
6/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollur 2kk työtön, enkä ole saanut edes aikaiseksi ilmoittautua työkkäriin. 6kk sisällä pitäis kai toi hoitaa. Oon niin masentunut työelämästä ja motivaatio kans työhakuun nolla et oln hakenut vaan yhtä työpaikkaa. Työelämästä ihan lannistunut ja tullut vain negaa palautetta.

Vierailija
7/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakijoita on joku 200 ja 1 valitaan niin turha tulla kenenkään tänne pätemään, että "te looserit ette vaan osaa, menkää töihin."

Vierailija
8/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskukset, kirpputorit ja kaikenlaiset yhdistykset hakevat jatkuvasti kaikenlaisia osaajia, jos vaan sinusta saa tukirahaa... voi myös mennä työkokeiluun... kyllä töitä löytyy!!!

Vierailija
9/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä motivoi nämä ohjeet enää "hakemusta ja cv:tä tulee räätälöidä joka paikkaan erikseen, ei kannata lähettää samaa hakemusta eri paikkoihin." Mitä järkeä hieroa satoja kertoja hakemustekstiä ja koittaa keksiä pyörää uudelleen, kun lopputulos on aina sama. Vmp.

-eri

Laittaa syntymävuotensa heti alkuun, eipä tarvitse enempää edes kirjoittaa. Yli 60v.

Vierailija
10/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri...

Olen ollut 11 vuotta työttömänä.

Työnhakuni on pelkkä harrastus, säikähdän jos joku vastaa hakemukseen.

Vierailija
11/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätyskeskukset, kirpputorit ja kaikenlaiset yhdistykset hakevat jatkuvasti kaikenlaisia osaajia, jos vaan sinusta saa tukirahaa... voi myös mennä työkokeiluun... kyllä töitä löytyy!!!

Eivät nämä ole työpaikkoja.

Vierailija
12/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae saikkua niin ei tarvii hakea olemattomia työpaikkoja. Itsekin saikutellut jo 5 vuotta kun ei kiinnosta pätkääkään tehdä töitä. 

Vierailija
13/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin juuri spostini saapuneet osion, jossa jumalattoman pitkä rimpsu hakemuksia, joihin hakenut kahden vuoden aikana. Ei yhtään motivaatiota. Eikä tule olemaankaan. Pian onneksi eläkkeelle. Miten nuoremmat jaksaa tätä päätä seinään takomista?

Vierailija
14/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hakijoita on joku 200 ja 1 valitaan niin turha tulla kenenkään tänne pätemään, että "te looserit ette vaan osaa, menkää töihin."

Ja varsinkin, kun useampaan paikkaan on vielä ollut se 500-1500 hakijaa. Todella epätodennäköistä tulla valituksi. Enkä edes asu pk-seudulla.

Ap

Vierailija
15/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae saikkua niin ei tarvii hakea olemattomia työpaikkoja. Itsekin saikutellut jo 5 vuotta kun ei kiinnosta pätkääkään tehdä töitä. 

Minua kiinnostaisi, mutta en halua työkkärin pakottamana sinne kirpputorille. 

Vierailija
16/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun täytyy vaikka vuoden saikusta on vielä puolet jäljellä.

Vierailija
17/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on cv, jota ei tarvitse koskaan muuttaa. Hakemuspohjakin on sellainen, ettei sen rukkaamiseen ikinä ole varttia pidempään mennyt.

Miten aloittaja viilaa cv:tään tuntikausia?

Vierailija
18/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vasta 38v ja täysin kyllästynyt kaikkeen...työvaatimukset ihan älyttömät nykyään. Voiko jo jäädä eläkkeelle?

Vierailija
19/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että porukka etsii PALKALLISTA työtä. Ei pelkästään työtä.

Vierailija
20/187 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun täytyy vaikka vuoden saikusta on vielä puolet jäljellä.

Sulla on väärä diagnoosi 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme