**********Marrashaaveet viikonloppuun**********
Avaan kokeilla uuden pinon viikonlopuksi kun vanha oli niin pitkä=)Toivottavasti onnistun...
Kommentit (38)
p02p06: Kiitos kannustuksesta ja +++++sulle huomiseen testaukseen, mä nyt vaan yritän jarrutella itseäni maanantaihin edes,päivä kerrallaan fiiliksellä, sen päätin että testaan vaan aamusin, jos ois helpompaa odotella..
Ois nii todella helppoo uskoo olevansa raskaana, mutta mutta, kun mä en luomusti ovuloi edes, niin mistä tiedän mikä on clomien/normaalikierron tätioireet, vaikka en ookkaan ekakertalainen näissä jutuissa niinkuin voi erittäin hyvin luulla. Clomeillahan on meinaan sivuoireita vaikka muille jakaa, mm. pahoinvointi, sitä vaan ei kerrota,missä kierronvaiheessa ;) Mä kun vaan yritän muistella noita kahta edelliskertaa, kuopus-plussastakin jo melkein 5v. aikaa, niin en kyllä muista paljoakaan, en edes sitä testasinko ennen aikojani vai myöhässä..ois vaan pitänyt pitää sillon jotain päiväkirjaa, mut eikai sitä nyt niin kauaskantoisesti osaa ajatella..
Äh, nyt lähden viettämään iltaa mieheni kainaloon..jos siellä sais mielen tyhjennettyä.. Hauskaa loppuiltaa!
-poco-
Hyvähän se on jos Poco maltat odottaa testauksen kanssa, ainahan se tulos on sitten varmempi=) Tsemppiä sulle kovasti ja toivottavasti täti nyt ymmärtää pysyä kaukana;)
ihania plussauutisia! Onnea kaikille plussanneille ja lisää plussia toivotaan piinailijoille! Mulla menkat alkaa varmasti ihan justiinsa, ainaki mahassa sellanen fiilis. Mut sit suunnataan kohti joulukuisia.
Että onnea vaan myös mun puolesta plussanneille! Vähän alkaa kyl olla kateellinen olo.. Ei vaan, kukapas se lohdutti justiinsa että toivoa on.. ...niin kauan kun ei oo tätiä? Mä olen nyt kyllä heittänyt toivoni nurkkaan. Kp 36 eikä mitään vieläkään tädistä. Prrrrhana! Tänään oli niin outoa kipua alavatsassa että istues oli viel ok, mutta kun kävelemään lähti niin sattu oikeen tosissaan..
Kukas se olikaan plussannut sen haamun? (anteeks kun mulla menee nikit ihan sekasin) Eikös se nyt kuitenkin oo niin et haamu on plussa, niin kuin monet ovat täällä koittaneet vakuutella.. Toivottavasti se nyt vahvistuu!
Mahtavaa. Sovitaanko että me kaikki loputkin piinailijat siirrytään tästä kohta odotuspuolelle?! Nojandakin, kyllä niin kauan on toivoa kuin täti ei tule. :)
Tänään oltiin katsomassa meidän tytön pikkuruista serkkua. Pieni rohisija nukahti syliini. Voi että, mieletöntä jos marraskuussa olisi meilläkin samanlainen! :)
Meidän tyttö on tosi omapäinen ja odotan mahtavia mustasukkaisuusoireita, serkkuvauvaakaan ei äiti saisi pitää sylissä. Siksikin olot on samalla ristiriitaiset. Toisaalta esikoinen on suurin syy miksi haluttaisiin että toinen ilmoittaisi tulostaan pian: tyttö kaipaa ehdottomasti vastusta.
Te joilla jo on useampi lapsi, miten mustasukkaisuuden kanssa on selvitty? Vai onko sellaista ollut?
ON: tuossahan jo tuli, mutta nyt olen kyllä kehittänyt (kuviteltuja?) raskausoireitakin. Ei mitään pahaa oloa, mutta kumma tunne alavatsassa ja lähinnä älytön väsymys (vaikka eilenkin menin yhdeksältä nukkumaan!). Muistan aiemmasta raskaudesta selvimmin tuon väsymyksen ja siihen liittyvän ällöttävän laiskan euforia-olon, kun ei jaksanut kiinnostua mistään.
Testailulta olen onneksi (pakosta) välttynyt vierailun takia! Vaan arvatkaa katselinko koko ajan tulisiko jossain apteekki vastaan... ;)
Plussapuhuria kaikille!
Vidya kp 26/28
Nojanda, minä roikun täällä sun seurana ainakin toistaiseksi.
Vidyalle tsmppiä ja toivotaan et väsymys olisi oire salamatkustajasta ja täti pysyisi poissa=)
Ja pitihän se testi tehdä vaikka aavistelin negaa tulevaksi kun dpo on vasta 8...Mut ei se mitään, nyt vaan jännitetään tuleeko se samperin täti huomenna taikka tiistaina ja jos tule niin sit katotaan milloin olis järkevää testailla. Ensi viikon lopulla ehkä jos niin pitkälle päästään. Lämmöt edelleen korkeella ja veskiin saa kiiruhtaa aamulla kun pissittää niin vietävästi ja siinä onkin ainoa oire mikä ei ole normaalia mulle=D
p02p06 kp 30/31-32 tässä kierrossa ja yk 3
vaikka olisi kyllä pitänyt jättää testaamatta..negaahan sieltä pukkas, nyt siis ei tähän testiin tullut enää edes haamua, ellei sitten roskishaamuksi muutu, mutta eikös sen pitäis pukata jo vahvaa viivaa kun dpo14 tänään? Siis acon 10 oli testinä. Toivon vaan etten jää ns. " kitumaan" että täi tulee sitten luteineen ajallaan tai testi muuttuu plussaksi, sehän nyt ois tietty viel ihanaa, mutta epätodennäiköistä..Oireet on vaan kyllä niin oudot tätioireiksi..aamulla olo on lähes normaali, ainoastaan palelu, kahvi närästää, iltaa kohti oireet voimistuu, tissit kipeytyy päivän mittaan, viiltelee( etenkin vas. sivulta), nännit " rohtuneet" , kutisevat. Alavatsassa ei tätikipuja, ilmavaivat ainoat jotka tuottaa alvatsakipua ;) Ja iltaan mennessä alavatsa turpoaa kaksinkertaisesti, ihan kuin olisin mässännyt pari tuntia seisovasta pöydästä..Ja siis en ainakaan myönnä että olisin hirveen tarkka kehoni tutkija nyt, vaan nämä oireet ovat todella selkeänä. Ja lämmöt siis edelleen korkeella..Joten siis roikun täällä niin kauan kunnes täti jyrää..ei kai tässä oikein muutakaan voi..Gyne muuten sanoi että jos vuoto ei alakkaan eikä plussaakaan tuu, niin voin aloittaa terot, ei kuulemma haittaa mahd. sikiölle ja kuurin jälkeen tädin ainakin pitäis löytää perille...
p02p06: Sullahan on kans jännät paikat, bdbdbdbd ja ++++säteitä täältä
vidya: Meillä lapsilla ikäeroa 1v8kk, poika esikoinen ja voisi luulla että kun lapset eivät ole samaa sukupuolta niin intressitkin ovat erit eikä sisarkateutta ole, mutta mutta, meillä ainakin kateutta esiintyy ja usein vaikka siis todella toimimme oikeudenmukaisesti, välillä tuntuu että liiankin tarkasti. Siis liian usein on ns. erotuomarifiilis. Mutta vuosi vuodelta mennään parempaan suuntaan ja nyt viime syksystä lähtien tilanne parantunut huomattavasti kun ovat päiväkodissa eri ryhmissä, saavat " vapaata" toisistaan edes joskus, niin kitkakin vähenee. Mun duunikaveri tokas viim viikolla kun tää asia oli puheena, että hänen lähes 20 v. lapsensa, tyttö ja poika, ovat edelleen kateellisia toisilleen, olin aivan innoissani, eikö se koskaan lopu... ;) Mutta mehän miehen kanssa tuumattiin että tehdään vielä ns. b-ryhmä ja sitten kun niitä on yhteensä neljä niin siinähän keteilevat sitten ;) mutta kun tulis ees se kolmonen ensiks..miehelläni on aina suuria ideoita..
Nyt on pakko lähtee vähän siivoilee, vaikkei kyllä huvittais (siivousinto yleensä täti-oire) ja sit kattomaan sitä okt:a mutsin kanssa.
Plussatuulia kaikille, aurinkoista sunnuntaita kaikille!
-poco-
p.s. Nojanda, sua kyllä kuullaan, mikä on tilanne ;)
Nyt se on sitten kp1. Se siitä sitten :(
Uutta yritystä vaan kehiin ensi kuussa, mitäpä tässä muuta voisi...
Parempaa onnea teille muille.
Minttu kp1, yk8
Sylin täydeltä onnea kaikille plussanneille! =D
vidya! Meillä on neideillä ikäeroa 1v5kk eikä mitään isompia mustisjuttuja tule mieleen. Onneks. Ehkä joskus, kun oli imetysmaratoneja saatto esikoinen hermostua, mutta tosiaan ollaan melko vähällä selvitty.
Nojanda. Kyllä täällä meitä jokunen vielä roikkuu! =)
p02p06! Sun tilanne kuulostaa kyllä tosi lupaavalta!
poco. Voihan nega.. Kyllä mä ainakin uskon, että sen pitäs jo aconilla näkyä, jos on näkyäkseen. Ainakin omalla kohdalla näin on aina käyny. Mutta toisaalta on paljon niitäkin jotka ovat saaneet plussan tosi myöhään joten niinhän se on, että ei kaikkea toivoa saa heittää ennekuin täi tulee..
Minttu! Voi kurjuus.. :' ( Mutta parempaa onnea ensi kiertoon.
Joo, täitä oottelen saapuvaksi minäkin. Eiköhän se huomenna kurvaa paikalle. Lämmöt ei ollu kyllä vielä laskeneet, mutta en mä jaksa uskoa mihinkään raskausmahdollisuuksiin enää. Mä uskon, että sen kyllä tietäsin tälläkin kertaa, jos olis jotain tiedettävää. Voi kun vaan tietäs syyn mikä on vikana, kun ei onnistu sitten millään..
Hiukan ihmettelen eilistä haamua, se kun näkyy siinä tikussa vieläkin. Mutta jos se jotaan tarkottas niin sen ois pitäny olla jo viiva eikä haamu. Ja pitäs olla jo oireitakin. joten se siitä..
Ainoo kerta, kun oon saanu haalean plussan myöhään oli viime kesänä ja siitä tuloksena keskeytyny keskenmeno joten mun pää tarvis kyllä tosi vahvan ja aikasen plussan jotta siihen uskaltas uskoa.
Molemmissa onnistuneissa raskauksissa mä oon saanu 27/29 hyvän plussan prisman halpistestillä.
Jopas meni jaaritteluks..
Kovasti plussaonnea toivottelen jokaikiselle! Pysyköön täi teistä kaikista kaukana! =)
piipaa 28/28 dpo 15 yk 19
...ja puhdas negahan se oli. Miten niin hätähousu...keskiviikkona olisi tädin aika.
No kun kaapissa oli testi niin poltteli kyllä tehdä se. Eihän mulla edes mitään oireitakaan ole ollut, hieman kovettunut kohtu tuntuu olevan mutta eipä se mikään suuri juttu varmaan ole.
Plussaonnea kaikille jotka vielä piinailee. Mä siirryn varmaan sitten sinne joulukuiseen pinoon.
Aurinkoista sunnuntaita!
kp 23/24-26
Jaahas, täälläpä on ollut paljon plussia! Onnea kaikille tasapuolisesti!
Ja tätikin on ryökäle löytänyt joidenkin kuisaksi, pahoittelut siitä!
Meillä siis aktiivista yritystä takana jo pitkä tovi ja tämän kierron olen yrittänyt pysyä poissa palstalta että ajatuksetkin pysyisi poissa oman navan ympäriltä. Aika hyvin olenkin onnistunut, mutta nyt kun kp:t lisääntyy niin pakkohan tänne on taas ilmaantua! :)
Tässä kierrossa oli ensimmäisen kerran käytössä ovistikut ja niillä sen oviksenkin lopulta paikansin. Aiemmin olen limojen peruteella sitä yrittänyt metsästää ja pieleenhän se on mennyt. Minulla kun tikku näytti vasta pari päivää kunnon limojen jälk o-plussaa?!?
Nyt on ainakin toivoa että jotain olisi tapahtunut vaan saa nähdä.
Vieläkö täällä on muita joilla vasta olisi ovis ohitettu ja piinailu vasta alkamassa?
Anteeksi omanapaisuus, mutta olette vielä hieman vieraita minulle kun en ole kovin aktiivinen ollut!
-Rimpe- kp 17/~26 dpo 3 yk 11
Heipä hei marraskuiset. Olen pitänyt vähän väliä tässä palstailussa, kun tuntui siltä että pää alkaa hajoamaan oireiden tiirailusta eikä täällä notkuminen auttanut yhtään.
Noo, nyt olen todennut, että se on tämä vauvakuume joka pään hajoittaa eikä palstailu. Ilman palstaa ei pysty kenellekään puhumaan, eikä kukaan taatusti ymmärrä, jos sattuu asiasta puhumaan, ei edes mies, miehen äidistä puhumattakaan (tuli niin herkkukommenttia...) Täällä kohtalontovereita riittää (ikävä kyllä) ja ymmärrystä löytyy.
Teillä monilla oili jännät paikat ja monta plussaakin oli tullut onnittelut niistä. Tätikin oli muutaman päässyt yllättämään, se kakkiainen tuntuu ennättävän aivan liian moneen osoitteeseen samaan aikaan.
Anteeksi pyydän seuraavaa omanapaista tilitystä...
Tytöt, tämä on niin perseestä. Kp 38 menossa (norm. 28-35). Negan olen viimeksi testannut torstaina Aconilla. Oireita ei ole, ei yhtään mitään ja yleensä olen saanut kuviteltua aikamoiset oireyhtymät yli 30 kiertopäiville. Takana tosiyritystä (lue oviksenbongausta ja täsmäseksiä) viime toukokuusta lähtien. Tuloksena 3 alkuraskauden keskenmenoa (Anopin mielestä stressaamisella aiheutettuja...) viikoilla 6-7 (anopin mielestä ei mikään normaaleja kuukautisia ihmeellisempi juttu...). Terveyskeskuslääkärissä käyty, diagnoosi: huonoa tuuria. Hoito: odotellaan neljättä keskenmenoa, niin tietää enemmän asiasta ennen kuin antaa lähetteen lapsettomuusklinikalle. Yksityiselle menoa olen vetkuttanut lomareissun ja työkiireiden takia. Ehkä huomenna tartun luuriin ja tilaan ajan. Pitäisikö vielä sitä ennen testata? Testejä ei kaapissa ole enää yhtään jäljellä, kun olen suurkuluttaja... Mitä tässä pitäis tehdä? Vai odottaa vaan, niin kuin oli käsketty Nojandaakin tekemään?
Iksu kp 38/28-35 oviksesta ei hajuakaan...
Oon vähän taustaillut. Tai siis juttuja oon lukenut, mutta en oo mitään raapustellut hetkeen.
ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!!! Vauvaliimaa litrat myös mukaan! =)
ON: Täti antaa odottaa nyt ikävästi itteensä. Selkää juilii ja just tätiolo päällä... Ovis oli varmasti silloin kp 14, koska tikutin. Kerettiin pöllytteleen tasan sen kerran kun se miehen työreissu osu just väärään aikaan, mutta oikea päivä pöllyttelylle. En vaan jaksa uskoa että se yksikerta riittäs. Väsy ja masis olo. Testannut en oo kun ei oo testiä... Ratkeis nyt niin saa helpotuksen..
Shani@ kp 30/27-29 dpo 16 ja yk4
onnea uuteen kiertoon!!
Romille ja Pocolle negapahoittelut mutta vielähän toiveita kuitenkin on kun ei tätiäkään ole saapunut! Pocolla on kyllä jännä tilanne, olin kyllä varma et sulla haamujen jälkeen tulisi vahvempi plussa eikä mikään nega!?!
Iksulle jaksuja epätietoiseen tilanteeseen, toivottavasti kuitenkin se plussa sieltä vielää tulisi. Eipä sinunkaan anoppisi paljoa mieti sanomisiaan mutta toivottavasti et enempää keskenmenoja joutuisi kärsimään!!
Shani@ voisi kipittää testikauppaan pikimmin, sillä todellakin yksikin kerta oikeaan aikaan riittää!! ;)
Kiitos Piipaalle ja Pocolle tsempityksistä ja toivottavasti Piipaa olet oikeessa et tää lupaava tilanne olisi merkki tulevasta plussasta. Toivottavasti säkin sen plussan saisit, jos ei tästä kierrosta niin sit jo seuraavasta, olisit nimittäin sen jo ansainnut!! =)
Pissalla saa käydä ahkerasti mut siihen voi olla monta muutakin syytä eli jännitys jatkukoon ja huomenna vaan pahenee...
Tänä aamuna testasin acon 10 testillä hailakan haalean viivan (mies tarkisti), en uskalla edes hengittää. Pelkään vuotoa koko ajan, kp vasta 22/24-26 eli romi yhtä hätäisiä ollaan ja voihan se näköjään jo näkyä. No muutaman päivän päästä uudelleen, jos ei vuotoa näy (eilen ja tänään tullut rusertavaa vuotoa) vielä silloin. 3 kiertoa sitten testasin myös hailakan Aconila, mutta vuoto alkoi kahden päivän päästä, joten ei tosiaan saa onnitella.Pyörryttäminen ja pissahätä on ollut pääoireina.
Toivottavasti mulla nyt onnistais ja muilla kans, onnea puhallan kaikille !
Ihan pinnallisesti hengitän, hui...
Toivotaan että plussa siitä vahvistuu ja pikkuinen pysyy kyydissä!
Plussanneille sylikaupalla onnentoivotuksia!
poco ja p02s06 (tai jotenkin niin), niin ja romi, vielä on toivoa! +++++ teille!
ON: nyt on testi ostettuna, aamulla meinasin tehdä.
vidya kp 27/28
Ja Vidyalle plussatuulia huomiseen testiin puhallan!!
Täällä ei tätiä ainakaan vielä ole näkynyt joten jännittää ihan sairaasti mitä huominen tuo tullessaan...
Mielettemän paljon onnea ja halauksia maha-asukin johdosta! Ja tervetuloa odottajien puolelle marrasmuruihin! Kiva kun on näitä plussanneita tullut nyt. Mutta joukkoon mahtuu vielä joten testausonnea ja tädinkarkotteita kaikille!