**********Marrashaaveet viikonloppuun**********
Avaan kokeilla uuden pinon viikonlopuksi kun vanha oli niin pitkä=)Toivottavasti onnistun...
Kommentit (38)
En ole ennen tänne kirjotellu mut lukenut kyllä teidän kuulumisia päivittäin.
Onnittelut kaikille plussanneille ja tädin yllättämille iso voimahali ja paljon +++++ ensi yritykseen.
Itse testasin tälle aamulle mut nega ainaki viel. Maanantaina jos sitte uudelleen testailis jo täti pysyy poissa. Oireta ei kyl oikeastaan ole suuntaa tai toiseen. Maha on vain hieman ehkä turvoksissa, mut ei mul kyl muistaakseni ku ensimmäistä rupesin oottamaan nii ollu sillonkaan mitään oireta.
Hyvää viikonloppua kaikille!
kp29/27-28 yk2
Hei kaikille marrashaaveilijoille. Olen aktiivisesti käynyt lukemassa teidän viestejä täällä, mutta itse en ole vielä kirjoitellut tässä kuussa..
Täti pirulainen oli löytänyt tänne joillekin, pintele! Mutta onnea joulukuulle tuhat kiloa.
Ja plussa aaltoon mukaan päässeille suuren suuret onnittelut =)
Voi kun joskus vielä itsekin päätyisi plussajunan matkustajaksi..
on. täällä elellään kp 17 . Ovistikkuun sain kaksi vahaa viivaa tuossa
toissapäivänä. Joten poika 2.7 v on saanut katsoa tomi traktoria ihan kyllästymiseen asti =)
Eipä kummempia nyt, paljon Plussa säteitä kaikille!!
Eleonoor@ kp 17 / 29-33
On se mukavaa että täällä muutkin piinailee, ettei tarvi ihan yksin tuskailla..Onkos täällä moni testailemassa viikonloppuna??
Omaan napaan suoraan..Tätiä ei siis ole kuulunutkaan, lämmöt edelleen korkeella ja oireitakin( tissit ja ykä) on, mutten kehtaa niitä kyllä vielä kuulutella sen enempää, jos tässä käykin huonosti ;)
Ja nyt mun viikonlopun testailut on sitten posteljoonista kiinni,tuleeko aconin testit tänään, kaapissa on clearblue, muttei se varmaankaan näytä plussaa ennen kuin kp:t on täynnä..? Ja eilen tuli sitten mulle ihania uutisia, eli clomit toimineet, ovuloin tässä kierrossa progestiiniarvon mukaan, joten testi ja oireet ja lämmöt oli sitten luotettavat, vaikka siis lämpöjä rupesin mittailemaankin liian myöhään, mutta uskon että niihin kannattaa uskoa melkein enemmän kuin testeihin. joten jos käy huonosti ja täi saapuu niin otan käyttöön noi lämpöjutut myös, enkä stressaa tosta tikutuksesta.
Piipaa, älä nyt vielä luovuta, ennekuin täi on saapunut!
Paljon plussia tarvitseville ja voimahalaus täiden jyräämille!
-poco-
Aamusta hauska sattumus, kun ajelin autolla ja vaihdoin radiokanavaa, niin sieltä tuli Miljoonasateen marraskuu ja kuvitelkaa, rupesin pillittää, siinä puhuttiin jotain babysta ja tulosta ja avot meikäläinen vollas, onneksi ei ollut enää ruuhka-aika, joku ois voinu vieresellä kaistalla ajatella että mulla on joku vakavakin syy vollata ;) Mies nauroi räkättäen, että sitä kaljakori kilisee-kohtaako itkit siinä biisissä..se tahvo kans mitään ymmärrä vieläkään mun sielunelämästä vaikka pieni ikuisuus jo vietetty yhdessä..
Tamatulle:Joo, se on kai käsittääkseni luteaali-loppuvaiheen mittaus ja jos raskautunut, ni sen tulis kai? olla aika korkeen sen arvon. Mulla se arvo oli 32, kuulemma ei epäilystäkään nyt etten ois ovuloinu, ainakin tässä kierrossa. Mutta nyt siis jos ei tärpännyt, niin oon ns. oman onneni nojassa, ei labrakokeita eikä follikeliuä:tä, vaan sokkona clomeja, ellei itse maksa yksityisellä noita ultria.
-poco- kp30/~32 dpo11 yk1
...testata nimittäin. Kaks viivaa, kaks viivaa, kaks viivaa!!! En ollut uskoa silmiäni, mutta selvästi siinä oli kaks viivaa. Ja minä pihtasin testaamista ja ajattelin lykätä sunnuntaille asti koko homman! No, eihän se sinänsä vaikee oo arvata ettei meikäläisen sisu riitä kun on tärkeet asiat kyseessä. :)
Laskurin mukaan siis la ois 14.11. ja todella toivon että kaikki menee hyvin ja marraskuussa meillä on sylissä pikkuinen nyytti. (En voi estää suupieliäni nousemasta korviin nytkään kun sitä ajattelen :)
Eipä tässä muuta kuin yhtä ihania tuloksia kaikille muillekin niitä toivoville!
+++++++++++++++ :) :) (<-minä ja mies)
Tamatu! Ei se mun käsittääkseni ole niin tarkkaa milloin noi luget alottaa, pääasia, että ovis on varmasti ollu. Siks varmaan sitä 3 vrk on sulle suositeltu. Itse oon alottanu jo heti seuraavana päivänä oviksesta, koska oon siitä 100% varma.
Poco. kiitos tsempistä, samoin kuin Mintulle ja muillekin! Mä vaan oon jotenkin varma, että ei oo tärpänny niin ei oikein huvita enää toivoa. Kun oon aina ennenkin tienny sen ihan satavarmasti jo ennen testausta ja nyt se tunne taas kerran puuttuu.
Sun oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta! =)
Mä jo lopetin nuo lugetkin, eivätpä ainakaan viivytä täin tuloa. Ihmehän tässä pitäs tapahtua, jos se ei tuliskaan...
Huomenna teen kuitenkin viimisen testini, eipähän jää kaappiin pilaantumaan.
Kovasti onnea kaikille plussanneille ja hirmusesti tsemppiä vielä piinaaville!
piipaa 26/28 dpo 13
Hienoja uutisia vaan satelee! Vauvaliimaa pikkuiselle, ja hymyjä! Toivottavasti plussatuuli puhaltaa samasta suunnasta (meille) kaikille.
Viikonlopun testauksesta: itse odottelen tätiä alkuviikosta, mutta saas nähdä miten sitä malttaa... Haluaisin olla varma, ja välttyä testaamasta plussia jos kyseessä olisikin kemiallinen raskaus, mutta näillä kp:illa jo ymmärtää tuon filosofian, että testaaminen on hauskaa :) Viikonloppu on hankalasti välissä nettitestien tilausta ajatellen, mutta onhan nuo apteekitkin keksitty.
Vidya kp 25/28, dpo 12
Ja vauvaliimaa pikkuiselle!!
Eipä meitä enää montaa kuumeilijaa ole mutta toivotaan että plussatuulet puhaltaisi meille lopuille=) Kyllähän jännitys kasvaa mitä pidemmälle mennään, maanantaina pitää varmaan istua koko päivä vessassa kattoos et tuleeko täti, hehheh.
On tää kyllä merkillistä kertakaikkiaan. Nyt on kp 35 eikä vielä merkkiäkään mistään. Tein tuon Aconin testin tänään ja negaa näytti tämääkin.. Pitäsköhän uskoa vihdoin. On tosiaan ollut sellasta tutunoloista ällöoloa joka tulee ja menee ja ihan hirveesti valkkaria (tai oikeestaan aivan kirkasta limaa) ja paleua pitkin päivää, mutta ei mitään muuta. Eikä lämmöt koholla ollenkaan. Tässä kuulkaa siskot hajoaa pää tämmösessä..!
Te, jotka oootte saaneet keskenmenon, miten teillä kierto palautui normaaliksi? Palautuiko heti vai menikö pitempään?
Kaikessa naurettavuudessa muuten oikkesti menin ja soitin meiän neuvolan tädille ja rupesin tätä asiaa sille tilittämään.. Se kyllä sano että kantsis nyt vaan odotella vaikka viikko ja sit tehä test vast uusiks. Mahto se varmaan pyöritellä silmiään puhelun aikana.. Hah hah.. Mutta mites sit jos täti tuu viel viikonkaan kuluttua ja testi näyttää edelleen vaan negaa..?
Oikeesti ei muuten kyllä enää naurata.. Kollottamaan en rupee, mut ei ole kaukana!
Hyvää viikonloppua vaan kaikille,
Nojanda (pöllö mikä pöllö) kp 35/30-35? ja yk 7
Nojandalle negapahoittelut mutta vielähän tuo voi plussaksikin muuttua!! Toivotaan niin=)
Omassa navassa hurjasti jännitystä. Närästystä ollut muutamana iltana mut sekin voi johtua mistä tahansa muustakin. Mut mitään oikeita oireita ei edelleenkään ole joten eiköhän se täti saavu maanataina. Lämmöt oli noussu eilisestä mut nehän voi laskee nopeestikkin. Saas nähdä uskallanko testata huomenna vai venytänlö vielä...
No miehen ja lasten kanssa vietetään tänään laatuaikaa niin aikakin kuluu nopeemmin=) Ja huomenna pitäisi mennä käymään uimahallissa lasten kanssa.
p02p06 kp 29/26-29 yk 3
Jep, tooosiii lepposaa onkin..
..piinailijoilla ainakin... ;)
Nojanda, pahoitteluni negasta ja perään lausun tän kliseen, niinkauan toivoa kuin jne.. Itse jänistin testaamasta...
p02p06: Lämmöistä kyselisin, että laskeeko ne tädin saapumispäivänä/aamuna, vai jo vrk:tta aiemmin?
ON: Siis piinaahan tämä, nyt kp31 ja tädin ei-toivottu saapumisaika tulisi olla viim. maanantaina, sillon on viimestään oviksesta se 14 päivää(kp33). Siis kun en ole varma siitäkään että minä päivänä tarkalleen ottaen se ovis olikaan..
Jos nyt tästä osaa joku paremmin arvioida niin olisin kiitollinen..eli la 24.2 sain ovisplussan, su 25.2. aamupäivällä alavatsakivut, välillä kovatkin ja maanantaina sitten lämmöt nousi. Joten en siis osaa tarkemmin arvioida oliko ovis su vai ma eli onko nyt dpo 12 vai 13?
Nyt siis oireita on, mutten tiedä aina onko täi- vai raskausoireita, menee hermooo ja vasta eka yk menossa..
Huomenna menen muden kanssa katsomaan erästä omakotitaloa, mihin viime sunnuntaina jo ihastuttiin mieheni kanssa, mutsi on niin tarkkanenäinen, vastaa jotain homekoiraa ;) Kärsii pölyallergiasta ja lievästä astmasta ja huomaa kodeissa heti jos ilmastointi ei pelaa ja muutenkin antaa rehellistä kritiikkiä talon sopivuudesta meille. Saa nähdä mitä sanoo..saanpahan ainakin ajatukset hetkeksi pois napani ympäriltä..Noi okt:t on nii törkeen kalliita, että hirvittää ostaa ellei käytä kaikkia keinoja hyväksi, tietty vaadittais myös kuntotarkastus, vaikka uudehko talo onkin kyseessä, mutta eihän sitä koskaan tiedä niistäkään..
Leppoisaa päivänjatkoa kaikille, plussatuulia puhallellen ja piinailua jatkaen..
-poco-
Ihanaa kun on viikonloppu!
Mullakin piinailu jatkuu kuitenkin edelleen. Vaikka jo sainkin negan kp27, niin tätiä ei ole vielä tullut (kp30/28-30), joten teoreettista toivoa on.
Ikävä tilanne sulla Nojanda, toivotaan että selkiäis suuntaan tai toiseen. Toivotaan että täti pysyy kaukana, ja nega kuitenkin muuttuisi plussaksi. Eihän se plussa kai näy välttämättä ihan heti. Ja sulla kun oli kuitenkin oireitakin, niin vaikuttaisi sen puolesta aika lupaavalta.
Muillekin tsemppiä piinailuun...
Jos mulla ei huomenna ole menkat alkaneet niin teen uuden testin.
Oltiinkin näköjään pocon kanssa samaan aikaan kirjoittelemassa.
Kyselit oviksen ajankohdasta... Tää ei ole nyt suurta asiantuntemusta, mutta mun käsityksen mukaan ovisplussa kuitenkin tulee aika lähellä ovista (eli sama tai seuraava päivä). Joten luulisin, että ovis ei olisi sulla ollut ainakaan enää maanantaina.
Tuo lämmönaleneminen ennen menkkojen alkua kiinnostaa myös mua. Eilen oli vielä yli 37, tänään selvästikään ei enää niin paljon. Menkat eivät kuitenkaan vielä alkaneet.
Onnea talon etsintään! Kuulostaa hauskalta mutta varmasti suuritöiseltä projektilta!
haamuja tuli viime viikolla 2, nyt selkeä plussa! Eli pikkuhiljaaa sitten siirryn tuonne odottajiin..
Oikein hyvää viikonloppua ja plussasäteitä kaikille!!!!
t. lotta2
Poco kyseli lämmöistä ja ovisjutuista. Lämmöt saattaa laskea parikin päivää ennen tätiä tai vasta sinä samana päivänä kun täti tulee eli se on tosi yksilöllistä.
Mä sanoisin et sulla ovis on ollut silloin sunnuntaina koska lämpöjen nousu on merkki siitä et ovis on jo tapahtunut. Yleensä ovisplussasta 24-36 tunnin kuluttua munasolu irtoaa mut eroja löytyy tässäkin asiassa=)
joten kiitos varmistuksesta :) Ja Onnea Lotta2 plussasta! Me muut saataisiin kyllä tulla sun imussa myös plussanneisiin ;)
Joten siis periaatteessa siis saisin testailla huomenna, kun on siis dpo14, mutta en tajuu miks en uskalla, varmaan sen aikaisen hätähaamun x2 takia, minkä vielä keskiviikkonakin sain. Nyt oon aika paljon vielä lukenut noista haamuista ja niiden muuttumisista täiden tuloon, joten se varmaankin vaikuttaa mun mielentilaan myös. Gyne joka soitti mulle torstaina sanoi että kun viikon päästä testaat niin et tule pettymään, jos menkat ei alkaneet siihen mennessä, kun siis kysyin siltä koska kannattaa testailla, enkä halua saada turhaan negaa. Eli siis pitäis jaksaa odotella torstaihin ja pitää täi loitolla..joo, helppo homma..mutta tosiaan noi haamutkaan ei kyllä kiinnosta..mulle jään niin epävarma olo niistä. Nytkin kyllä olo on lähes vainoharhainen, joka pientä nipsasua pitää tätikipuna yms..
Olikos muuten se valkovuoto merkki tädistä vai raskaudesta? Muistelen vaan että molemmissa raskauksissa sitä oli kiusaksi asti koko ajan, mutten muista oliko aivan aluksi, esikoisestahan mulla oli ekat päivät tuhrua, niin etten tajunnut edes testiä tehdä..
Mutta, kestämistä ja plussia kaikille, toivottavasti jaksatte lukasta nää mun piinajutut ;)
-poco-
Mulla on parissa kierrossa lisääntyny valkkis tarkoittanu menkkoja enkä muista et kummassakaan raskaudessa olisi aluksi tullut yhtään normaalia enempää valkkista.Sit loppuvaiheessa odotusta valkovuotoa on kyllä tullut vaikka muille jakaa. Mutta nyrkkisääntönä lisääntynyttä valkkista pidetään " raskausoireena" , jossa mä teen sit poikkeuksen=)
Kyllähän sulla hyvältä vaikuttaa muutenkin eli kyllä mä uskon et raskaana olet ja ihan hyvin halutessasi voit huomenna testata ja katsoa onko viiva vahvistunut yhtään. Joillakin menee viikkoja ennenkuin saavat vahvaa viivaa ja silti kaikki on hyvin eli kyllä se haamukin on plussa=)
Kyllä tää piinailu on todella kutkuttavaa...aika matelee ja koko ajan saa kytätä et joko täti tulee. Huvikseni saatan kyl huomenaamulla testata jos vaikka sattuis jotain näkyä mikäli tässä kierrossa olisi tärpännyt.
Aamulla piti heti testata ja plussaahan se näytti :) Ihanaa. Laskettu aika tuon vauvalaskurin mukaan on 11. marraskuuta ja se on isäinpäivä. Mieskin on ihan onessaan.
Plussaa sadelkoon kaikille pikkuista toivoville!
EDVINA83
Ensi viikolla olisi tädin aika jos on tullakseen kylään. En taida edes uskaltaa tehdä testiä...
kp 22/24-26 yk1
Hitsi kun alkaa kuitenkin jännittämään kun kierron loppu lähenee. Lämmöt korkeella, nipukka tosi korkeella ja alkaa toiveetkin olla korkeella, hih. Kolinalla taidetaan tulla alas alkuviikosta. Aamuisin pitää herätä varhain pissalle ja nälkä on vaivaamassa myös aamusta mikä ei ole normaalia mulle. No nämähän toki voi johtua mistä tahansa mut pitäähän sitä jännitystä pitää yllä=D
Joku kysyikin testailusta mut myöhäisen oviksen takia menee ensi viikkoon. Tosin kuulun näihin aikaisiin testaajiin ja testien tuhlailijoihin joten voipi olla et sunnuntaina pitää jo kokeilla=)
Oliskos tälle päivälle testaajia ja plussauutisia tiedossa?? Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!!
http://www.fertilityfriend.com/home/187736