Jos nainen on 165cm pitkä ja...
...painaa 55kg, niin onko hän ns. pyöreä. Olen kirjoitellut kolmikymppisen naisen kanssa, joka kertoo olevansa 165cm ja 55kg ja kuvailee itseään "hieman pyöreäksi". Eikö tuo ole enemmänkin ns. missinmitoissa?
Kommentit (28)
Tossa sä oot loppupelissä kusessa ton akan kanssa.
Tarttee olla joku pököpää jos ton pitusena ja ton painosena pitää itteään pyöreänä.
Siinä saat kuunnella jossitelua jos kilokin tulee lisää.
https://app.mybodygallery.com/#/?height=165&weight=55
Aika hoikka. Naisella, jonka kanssa viestittelet, on joko todella pyöreä lantio (siis ihan luuston puolesta), tai sitten hänellä on jokin oman kehon hahmottamisen ongelma, joka saattaa liittyä syömishäiriöön.
No itsellä on useamman lapsen saamisen jälkeen vatsalihasten erkauma ja viskeraalista rasvaa (vyötärön ympärys yli 90cm). Jaloissa taas ei ole nykyään enää yhtään lihaksia. Painan juurikin 54kg en kyllä voi sanoa olevani hoikka (paitsi reisistä). Nuorempana olin ihan hoikka näillä mitoilla, jopa painavamampana.
N53
Ei ole hieman pyöreä vaan lihava!
Itsellä noissa mitoissa näkyi vatsalihakset ja käytin XS-koon vaatteita eikä tissejäkään juuri ollut. Lihasta mulla on kyllä ollut paljon, mutta vaikea kuvitella silti, että kukaan samoissa mitoissa olevan olisi pyöreä.
Kuulostaa siltä, että mielenterveydessä ja itsetunnossa voi olla jotain häikkää. Voi olla syömishäiriöinen. Siten suhde hänen kanssaan voi olla aikamoinen työmaa myös.
Sehän riippuu ihan ruumiinrakenteesta.