Olen lihonut parissa kuukaudessa 4 kg. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
en halua todellakaan halua kysyä yhtään mitään, mitä ihmettä edes kysyisin sinulta, ja miksi?
Juurihan sinä kysyit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Lihoin viime kesänä lomien aikana 6 kg ja niitä kiloja pudottelee edelleen.
Itse en ajatellut näitä pudotella. Saavat olla.
Ap
Montako ruisketta uroksen siemennestettä olet ottanut suoleesi tänä aikana? Levititkö pyyleviä pakaroitasi kaksin käsin saadaksesi tämänä annoksen?
Vierailija kirjoitti:
Montako ruisketta uroksen siemennestettä olet ottanut suoleesi tänä aikana? Levititkö pyyleviä pakaroitasi kaksin käsin saadaksesi tämänä annoksen?
En yhtään. Minkälainen ihminen edes miettii jatkuvasti tällaisia?
Ap
Mulla paino vaihtelee ton verran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos on päiviä että mätän hiilareita enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista?
Ap
Kerkesitkö laihtua normaalipainoiseksi ennen kuin laihdutusdieettisi päättyi?
Vierailija kirjoitti:
Ettet vain olisi raskaana?
Ei todellakaan ole mahdollista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerkesitkö laihtua normaalipainoiseksi ennen kuin laihdutusdieettisi päättyi?
En ole ollut laihdutusdieetillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, ollaan samassa veneessä. Herkut on maistuneet täälläkin. Viimeksi kun kävin vaa'alla, olin pyörtyä, vaikka kyllä housut puristivat jo pahaenteisesti. Mulla toinen syy on vähentynyt liikunta, on ollut liukasta tänä talvena niin usein, että lenkille ei tule lähdettyä sittenkään kun voisi. Nyt on kurinpalautuksen aika, sillä en halua siirtyä isompiin vaatteisiin tämän hairahduksen vuoksi.
Itse sovittelin eilen kesävaatteita jo hyvissä ajoin, kun tein vaatekaapin inventaariota. Aika monta vaatetta meni pois kun en enää mahdu niihin. Sellaisiakin, joita olen muokannut ompelijalla joten kalliiksi tulee. Mutta ei voi mitään, herkut ovat maistuneet ja stressi ilmeisesti myös nostanut painoa. Rahaa menee hukkaan. En edes halua ajatella kuinka paljon.
Ei yllätä. Lihoin viime kesänä lomien aikana 6 kg ja niitä kiloja pudottelee edelleen.