Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö puhumaan puolisonne kanssa esim. näkemistänne hyvännäköisiä ihmisistä?

Vierailija
02.03.2025 |

Vai tuleeko mustasukkaisuutta?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystymme, täysin avoimesti. Asiaan lienee vaikuttanut se, että kumpikin kehumme ennen kaikkea toisiamme usein ja aidosti ja että vastaamme toistemme ulkonäköihanteita oleellisimmilta osin.

T. 30v yhdessä

Vierailija
102/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystymme, täysin avoimesti. Asiaan lienee vaikuttanut se, että kumpikin kehumme ennen kaikkea toisiamme usein ja aidosti ja että vastaamme toistemme ulkonäköihanteita oleellisimmilta osin.

T. 30v yhdessä

Hyvin sanottu. Ja olisikin aivan täysin absurdi ajatus että kun on suhteessa niin kaikki muut ihmiset muka menettäisivät viehättävyytensä. Eihei, komeita miehiä ja kauniita naisia on maailma pullollaan. Ja jos puoliso päättää silti olla suhteessa just sun kanssa, ni se on aika voittajafiilis ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v yhdessä

Hyvin sanottu. Ja olisikin aivan täysin absurdi ajatus että kun on suhteessa niin kaikki muut ihmiset muka menettäisivät viehättävyytensä. Eihei, komeita miehiä ja kauniita naisia on maailma pullollaan. Ja jos puoliso päättää silti olla suhteessa just sun kanssa, ni se on aika voittajafiilis ;D

Sitten puolison pitäisi myös välillä kehua minua, mutta näin ei käy. Netti on täynnä silmäkarkkia, miksi pitäisi katsella keski-ikään ehtinyttä vaimoa.

Vierailija
104/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v yhdessä

Varsin usein sitä osataan kyllä kehua kaikkia muita paitsi sitä omaa kumppania. Sitten puolustellaan, että sinuahan minä kuitenkin panen enkä niitä ulkona nähtyjä kaunottaria. Siinähän tulee olo, että on vain jonkinlainen eriteämpäri, eikä nainen lainkaan. 

Vierailija
105/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin minäkin koen ja ajattelen. 

T. Se 30v yhdessä puolisonsa kanssa ollut kehuja

Vierailija
106/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen tarve tuijotella kadulla itselleen tuntemattomia tai flirttailla kertoo ihmisen henkisestä tasapainottomuudesta ja epäkypsyydestä. Loppu viimein kyseessä empatiakyvytön ihmisen muotoinen kuori.

Vierailija
107/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v yhdessä

Varsin usein sitä osataan kyllä kehua kaikkia muita paitsi sitä omaa kumppania. Sitten puolustellaan, että sinuahan minä kuitenkin panen enkä niitä ulkona nähtyjä kaunottaria. Siinähän tulee olo, että on vain jonkinlainen eriteämpäri, eikä nainen lainkaan. 

Onpa täällä viehättäviä ihmisiä kerta kaikkiaan!

Vierailija
108/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin minäkin koen ja ajattelen. 

T. Se 30v yhdessä puolisonsa kanssa ollut kehuja

Lainaus ensin epäonnistui. Komppasin sitä jälkeeni kirjoittanutta, joka totesi, että eiväthän kaikki ihmiset muutu epäviehättäviksi, kun yhden kanssa alkaa parisuhteeseen. 

Vastavuoroiset aidot kehut puolisoiden välillä antavat vankan pohjan olla pelkäämättä muiden ihmisten (kohtuullisessa mittakaavassa tapahtuvaa) satunnaista kehumista. 

Vierailija
109/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta lapselliset kommentit on hieman naurettavia. 

Esim. kun poikaystäväni näki erään kenen kanssa olin heilastelua vähön aikaa sanoi että hyvä että oli sen verran tyylikäs ja hyvännäköinen. 

Kas kun ei mennyt kättä  paiskaamaan. 

Vierailija
110/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 30v yhdessä

Sitten puolison pitäisi myös välillä kehua minua, mutta näin ei käy. Netti on täynnä silmäkarkkia, miksi pitäisi katsella keski-ikään ehtinyttä vaimoa.

Miksi olet noin katkera?

Vierailija
111/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin minkä helvetin takia pitäisi keskustella ihmisten ulkonäöstä?! 😂😂 toiseksi, päässä on jotain vikaa, jos suhteessakin ollessa pitää himoita muita ja keskittyä heidän ulkonäköönsä. Normaali ihminen näkee muut ihmisinä.

Samaa mieltä. Koko aloitus on absurdi.

Vierailija
112/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 30v yhdessä

Eiköhän tuo ole juuri se terve kokonaisuus.

Vierailija
113/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pystymme ja puhummekin. Emmekä ole kumpikaan mustasukkaisia. Maailma on täynnä hyvänäköisiä ihmisiä, miksei siitä voisi puhua ääneen?

Vierailija
114/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio koskaan mennä suhteeseen, jossa en voisi olla oma itseni. Esim Måneskinin Damiano David on aivan hlvetin kuuma seksijumala, samoin saman bändin Victoria DeAngelis. Ja todellakin voisin asiasta hänen kanssaan keskustella. :D

Hyh hyh 

Vierailija
115/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Jos näen poikkeuksellisen tyylikkään miehen saattaa tulla mieleen mainita asiasta vaimolleni, ajatuksella "katsos, tuollaisen tyylin haluaisin itsellenikin omaksua, olisiko sopiva?". Sitten muistan että eihän hänellä ole lupa katsoa ja kommentoida muita miehiä, joten en sitten viitsi, ettei tulisi houkutusta rikkoa tätä sopimustamme.

On kuitenkin hiukan eri asia puhua jonkun tyylistä tai vaatteista rakentavaan sävyyn, kuin arvostella jonkun ulkonäköä tai ulkoista olemusta, kun henkilö harvoin voi niihin  itse vaikuttaa, puhumattakaan muut läheiset. Se on ollut kautta aikojen rumaa ja epäkohteliasta. 

Sori mut mä en ihan hahmota. Mun mielestä arvostelu on arvostelua, ja kehut on kehuja. Jos niistä puhuu kumppanilleen eikä sille ihmiselle itselleen, ei voi edes loukata sitä ihmistä jota kehuu. Mä saatan miehelleni ihastella jonkun ihmisen kasvojen symmetriaa, asiaa jota se ihminen ei ole valinnut itse, enkä käsitä miksi se olisi rumaa tai epäkohteliasta. -eri

Vierailija
116/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakonomainen tarve tuijotella kadulla itselleen tuntemattomia tai flirttailla kertoo ihmisen henkisestä tasapainottomuudesta ja epäkypsyydestä. Loppu viimein kyseessä empatiakyvytön ihmisen muotoinen kuori.

Häh? Pakonomainen tarve tuijotella? Mistä sä tän vedit? Pitäisikö kävellä laput silmillä? Jos mä näen kauniin vanhan sadevesikourun, saatan kehua sitä. Sama jos jollain ihmisellä on kauniisti laskeutuvat hartiat. Ei se tarkoita sitä että pakonomaisesti niitä tuijottelisin. 

Vierailija
117/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään mitään syytä, miksi meidän pitäisi puhua kenenkään hyvästä tai huonosta ulkonäöstä. Emme ole mallitoimiston henkilökuntaa.

Vierailija
118/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Pakonomainen tarve tuijotella? Mistä sä tän vedit? Pitäisikö kävellä laput silmillä? Jos mä näen kauniin vanhan sadevesikourun, saatan kehua sitä. Sama jos jollain ihmisellä on kauniisti laskeutuvat hartiat. Ei se tarkoita sitä että pakonomaisesti niitä tuijottelisin. 

Se että otit tuon itsellesi tuntemattoman kommentin itseesi noin kovin kertoo vain sinusta ja sinun epävarmuuksistasi. Mene terapiaan.

Vierailija
119/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehu ihmisten ulkonäköä kenellekään muullekaan, niin miksi minun pitäisi suhteessa alkaa kehumaan kumppanilleni muita miehiä? Jos joku on kivannäköinen, niin sitten on, mutta en minä kuuluta sitä kellekään. 

Vierailija
120/131 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meistä ei ole ulkonäkökeskeinen, joten emme puhu koskaan tapaamiskerran tai näkemiensä ihmisten ulkonäöstä. Mustasukkaisuus syntyy ihan muista asioista kuin ulkonäkö. esim. siitä jos viettää paljon aikaa jonkun seurassa ja tulee tunne että jää tuosta ajasta itse paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä