Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriasiat solmussa?

Vierailija
01.03.2025 |

Minun kaveri kutsui minut hemmotteluhierontaan naisteniltaan ja lupasin mennä. Palvelun tarjoaa hieroja. 

Minun toinen kaveri on joskus nuoruudessa ollut tämän hieronnan tarjoavan kaverin paras ystävä. Mietin mitä tämä kaveri jota ei kutsuta sanoo että menen tähän naisten iltaan, johon on kutsunut uusia ystäviään, ei tätä ystävää. 

Uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Missä hiekkalaatikolla se hemmotteluhieronta pidetään? 

Vierailija
2/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten illassa on.

Ihan normi juttu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ystävästä, joku voi loukkaantua kun menet sinne, toista ei haittaa ollenkaan. Itse varmaan tunnet ystäväsi miten saattaa reagoida. 

Vierailija
4/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaveri joka kutsui minut mukaan on katkaissut välit kokonaan tähän ei kutsuttuun kaveriin. Ei vastaa viesteihin, ei tule tapaamisiin jossa on kavereiden mukana tämä kaveri. 

minä haluaisin olla kaveri molemmille. Ystäviä ovat muut ihmiset, joiden kanssa pidän aktiivisesti yhteyttä. Tämän ei kutsutun kanssa kanssa näen silloin tällöin. Ja tämä joka kutsui näen harvakseltaan. 

ap

Vierailija
5/5 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä miksi välit ovat katkenneet. Tämä ei kutsuttu osaa olla humalassa suurisuinen, olisikohan jotain sellaista tapahtunut, mutta en tiedä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi