Olen ollut kännissä koko päivän
Kommentit (38)
Olen myös polttanut kuusi askia tupakkaa. Tirlittan vaan teillekin
Itse olen korkeasti koulutettu ja ryyppään silti. Moniko täällä on?
En tiedä. Itse olen kouluterveydenhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mene sinne, missä keskustellaan koulujen ja lasten terveydestä. Liikaa siitä ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mene sinne, missä keskustellaan koulujen ja lasten terveydestä. Liikaa siitä ei puhuta.
Ei siitä aina jaksa saarnata. Viikonloppuisin ryyppään kuin sieni ja poltan kuin korsteeni. Kossu ja Punanen Marlboro on mun valinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä aina jaksa saarnata. Viikonloppuisin ryyppään kuin sieni ja poltan kuin korsteeni. Kossu ja Punanen Marlboro on mun valinta
Ymmärrän. Sitä sen sijaan en ymmärrä, kuinka joku jaksaa tehdä tuota työtä.
Tuolle sairaudelle on ICD-luokitus.
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjaimilla puhutaan niin minulla oli viime viikolla PET-kuvantaminen eikä se näyttänyt hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta
Sauna tuvassa olikin vielä kuus pulloa kossua jemmassa
Taitaa sama tarina olla kaikilla mammapalstalaisilla..
Vierailija kirjoitti:
Itse olen korkeasti koulutettu ja ryyppään silti. Moniko täällä on?
Olen tohtori, mitä ei koskaan palstalla uskota. Vastasin kai tokana, olen nyt 5- 6 päivää dokannut ja ihan finaalissa taas.
Perjantai aamusta samoilla silmillä, enkä meinaa pudota vieläkään.
Ajattelin käydä kirkon menoissa vaikka olen edelleen sekaisin kuin seinäkello
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitäisi lopetella. Vatsa, eikä boltsi kestä enää. Pelkään kuitenkin krapulaa liikaa.
pitää loiventaa sillein taktisesti
kärvistelet iltaan asti krapulas kanssa ja sitten otat muutaman tasoittavan muttet kuitenkaan juo humalan puolelle
riippuen kuinka pahasti oot ryypännyt joudut tuon toistamaan vielä ehkä seuraavana iltana ja sitä seuraavana. tää on se hankalin kohta, ettei se vahingossa lipsahda taas kännin puolelle, siinä mielessä olis ehkä fiksua lopettaa kerralla ja unohtaa loiventelut. mutta sitten pitää tosiaan kärsiä ne krapulat, liskot, ahdistukset jne
jos tilanne on niin paha että deliriumia pukkaa niin unohda tuo mitä kirjoitin ja hakeudu ammattiavun piiriin
Ryypätkää kunnolla ja piiiitkään.."tenutusränni" päälle
Vierailija kirjoitti:
Ryypätkää kunnolla ja piiiitkään.."tenutusränni" päälle
juntti
Typerykset kirjoittaa enään tai kotoonta. Pakkohan heidän on tulla keskusteluun vaikka se ei heitä koske.