Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atrian vai Saarioisten "roiskeläppäpizzaa"

Vierailija
01.03.2025 |

Minä syön tässä eilisiä juhlien tähteitä aamupalaksi ja olen nyt tavallisen jauhelihalätyn syönyt molemmilta. Miksi atria maistuu jotenkin katkeralle/kitkerälle? Atriassa on enemmän juustoa. Saarioisten lautasen muotoinen alusta on hyvä, atrian pahvilevy, no menettelee, mutta jotenkin saarioinen miellyttää enemmän. Atrian pohja on paksumpi, molempien paino 200g.

Jotenkin jäi miellyttävämpi makuelämys Saarioisten roiskeläpästä, vaikka se oli 10 snt kalliimpi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole oikeaa juustoa mitä noiden päällä on 

Muuten samaa mieltä, saarioisten roiskeläppä on se aito roiskeläppä 

Atrian osalta ainakin on oikeaa juustoa: Atrian jauhelihapizza on valmistettu suomalaisesta lihasta, Valion juustosta, maukkaasta tomaattikastikkeesta ja kuitupitoisesta pohjasta.

Vierailija
22/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maun puolesta ehdottomasti Atria. Paremmin maustettu, eikä niin kuivakka kuin Saarioisen. Olen aina ihmetellyt miksi jengi ostaa mieluummin sitä 😅 Joku siinä Saarioisen mausteseoksessa jättää mun makunystyrät vajaiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atria on häpeä! Ikinä ymmärtänyt kuka ostaa sellaista luokatonta p*skaa, mutta vuosikymmenestä toiseen noita silti kaupasta löytyy.

Vierailija
24/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian "pizzoissa" on paha, metallinen sivumaku, ihan kaikissa maistamissani se sama. Ehkä tomaattikastikkeesta löytyy se maku. Saarioinen on kuivempi, mutta paremman makuinen ja ohuempi pohja.

Vierailija
25/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaan: tehkää vegaaninen roiskeläppäpizza

Vierailija
26/26 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvän roiskiksen haluaa, niin Riitan Herkku niitä tekee, fisu etenkin (nimestään huolimatta, ällöttävä nimi, liian kalaisa) herkullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi