Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme ihmisillä on kansainvälisiä adoptioita vastaan?

Vierailija
08.03.2007 |

Olemme neuvontavaiheessa itse ja jotenkin oikein iski masennus, kun päivällä joku kirjoitti aiheesta täällä ja sai niskaansa vain kamalan ryöpytyksen siitä, kuinka kansainvälinen adoptio on itsekästä statuksen hakemista, väärin lastakin kohtaan ja kuinka pitäisi ehdottomasti ottaa kotimainen tai venäläinen lapsi tai sitten sijaislapsi...

Ajatteleeko suurin osa ihmisistä todella näin mustavalkoisesti? Johtuuko tällainen ajattelutapa vain tietämättömyydestä vai ovatko ihmiset todella vain niin (piilo)rasistisia?

Millainen elämä minun tummalla lapsellani tulee olemaan tässä maassa, tällaisten ihmisten keskellä? =(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on piilorasisteja. Itselläni on biologinen lapsi, joka tumma. Kaikkea saa kestää ja kuunnella. Helsingissä ei juurikaan ongelmia, täällä niin paljon, että kaikkien ollut pakko tottua.

Vierailija
2/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin ikävää ja häijyä, kyse kuitenkin on kanssaihmisistä, joilla saattaa olla hyvinkin vaikea päätös ja tilanne elämässään. Ei heille saisi syytää tuollaista sontaa niskaan!

Toisaalta, olen minä sellaisiakin kommentteja nähnyt annettavan lapsettomuushoidoissa käyville, että " lapsettomuushoidot ovat luonnottomia ja moraalittomia, pitäisi mieluummin ottaa adoptiolapsi maailmalta" ...

Eli täällä on ylipäänsä sietokyky nolla ihmisten erilaisia elämänvalintoja kohtaan. Varmaan tuollaisia kommentteja ei kehdattaisi sanoa kasvotusten, mutta anonyyminä on helppo ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänekäs pikkuinen vähemmistö, joka täällä iskee kimppuun.

Arkielämässä ei siihen olla törmätty ollenkaan. Meillä kaksi kv. adoptiolasta. Eipä ole tullut kuin yksi yrmeä kommentti - meidän neuvolalääkäriltä!