Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisiko turn off, jos saisit tietää naisen maksaneen joskus seksillä?

Vierailija
28.02.2025 |

Eli jos tapailisit naista ja kaikki tuntuisi menevän hyvin. Sitten saisit tietää, että hän on joskus maksanut seksillä esim ulkomaan matkan tai vaikkapa pienen remontin, niin olisiko tämä ok, vai jopa lopullinen turn off?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvilläni, että hän on kertonut asian minulle rehellisesti.

Vierailija
2/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kumppanin menneisyys minulle kuulu, minua ei kiinnosta mitä hän on tehnyt aiemmin muiden kanssa, vaan mitä hän haluaa tehdä nykyhetkessä minun kanssa. En lähde kyselemään menneisyydestä, ja toivon että toinen ei nyt siitä liiemmin itsekään puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moro, luontovisa-mamma!

Vierailija
4/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. En halua naista, jolle seksi on keino saavuttaa taloudellista tai materiaalista etua itselleen. Tuo on parisuhteen kannalta karmea lähtökohta. 

Vierailija
5/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huoraamista, syntiä.

Vierailija
6/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaisia naisia oikeastikin :D

Vierailija
7/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu vain. Oletan että maksaa jatkossakin juttuja seksillä.

Vierailija
8/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittaisi.

Vierailija
9/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moro, luontovisa-mamma!

Mene nukkumaan. Olen mies. 

Vierailija
10/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin nainen, niin varmasti yrittäisin tienata seksillä. 

Vierailija
11/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin. Eräs taksikuski kertoi minulle, että aina kun nainen haluaisi maksaa kyydin seksillä, hän sanoo asiakkaalle, ettei minulla ole antaa noin suuresta takaisin.😂

Vierailija
12/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannoinhan täälläkin eräs mamma sanoi, että maksoi joskus ulkomaanmatkan hänelle ja lapsilleen seksillä. Varmaan lapset olis ylpeitä, jos tietäisivät.

Vierailija
13/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin. Eräs taksikuski kertoi minulle, että aina kun nainen haluaisi maksaa kyydin seksillä, hän sanoo asiakkaalle, ettei minulla ole antaa noin suuresta takaisin.😂

Isä ajoi taksia ja kertoi joskus että naisia oli aivan uskomaton määrä, ja uskon sen kun joskus sitten juotiin yhdessä ja mentiin baariin, tuli monta mua nuorempaa naista mun isää halailemaan ja muutama sanoi että kerrankin sinä juot. Ja yrittivät saada isäni mukaansa jatkoille kotiinsa.

Vierailija
14/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taannoinhan täälläkin eräs mamma sanoi, että maksoi joskus ulkomaanmatkan hänelle ja lapsilleen seksillä. Varmaan lapset olis ylpeitä, jos tietäisivät.

Jotkut naiset kasvattavat tyttäristään tarkoituksella h.uoria. Varsinkin venäläisnaisilla tämä on yleistä. Ei se omena kauas puusta putoa. 

Vierailija
15/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan ok. Olen itsekin tehnyt töitä seksiä vastaan, niin miksi se nyt olisi tuomittavaa toisinpäin.

Vierailija
16/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu vain. Oletan että maksaa jatkossakin juttuja seksillä.

Ainoa terveen maskuliininen pröviider henkinen kommentti ketjussa.

Vierailija
17/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sekuntiakaan prostituoidun kanssa, oli Ho Ron hinta sitten mikä hyvänsä ja teko tehty milloin tahansa. Välitön ero vaikka kuinka kauan oltaisi oltu yhdessä.

Ennen suhteen aloittamista minä selvitän taustat, jos nainen ei kerro tai paljastuu kevytkenkäiseksi, en aloita suhdetta.

Minä en anna sitoutumistani naiselle jolla ei ole kykyä pidättyväisyyteen ja jonka sek su aali moraali ei ole korkea.

Jos ottaa ho ron, on varmaa että liittyy ennemmin tai myöhemmin tämän pitkän ex listan joukkoon.

Vierailija
18/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri tätä varten potentiaalisen tyttöystävän tulee ensin täyttää monivalintakysely, jossa noin 100 tämäntyyppisellä kysymyksellä kartoitan hänen historiaansa. 

Vierailija
19/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Suurimmalla osalla miehistä menisi seuraavasti: jos olisi hypoteettisessä ajatusleikissä valittavissa kaksi versiota samasta upeasta naisesta (muuten samanlaiset), mutta toisella on vilkas seksuaalinen historia muiden miesten kanssa, valitsisi hän sen siveellisemmän. Tätä on tutkittukin.

Vierailija
20/24 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juuri tätä varten potentiaalisen tyttöystävän tulee ensin täyttää monivalintakysely, jossa noin 100 tämäntyyppisellä kysymyksellä kartoitan hänen historiaansa. 

Jos aloitan suhteen, mielestäni minulla on oikeus tietää taustat. Yksinkertaisesti siitä syystä koska en halua suhteeseen kevytkenkäisen kanssa. Mielestäni minulla on oikeus valita minkälaisen kumppanin kanssa elämäni jaan, eivätkä halvat naiset kuulu elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän