TEMUsta saa viisi paria laadukkaita villasukkia 4 e
Kommentit (31)
100 % uutta villaa eikä mitään vanhoista villapaidoista otettua haisevaa mummovillaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villaa vai polyesteria. Temu saa myydä tekokuitua villana.
Tämä. Paketista löytyy jotain muuta kuin oikeata villaa.
Ok, mummo. Mutta hienoja ne on.
Kutsut hiostavia muovisukkia hienoiksi. 😂
Onko tämä sinun videosi?
Ei helkkari miten nolo!
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Suomessa:
En kehtaisi tuollaisia käyttää edes yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on! Joko te mummat ja tantat tajuatte että niitä teidän iHaN ItSe neulomia ei halua KUKAAN!
Minulla on varmaan 20 paria, jotka äiti neulonut osin toiveideni mukaan, osin käyttäen omia lempivärejään ja -kuvioitaan. Aivan ihania ovat ja polvipuiset talvella jatkuvassa käytössä. Ei tulisi kyllä mieleenkään tilata Temusta tai muualtakaan, tekisin itse, jos ei äiti neuloisi niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan saatanan rumia ja ohuita.
Nämä oon sitten sinun mieleen:
Olen tilannut Temusta erilaisia vaatteita, eikä yksikään ole ollut muuta kuin 100 prosenttia polyesteriä, lukeepa sivuilla mitä tahansa.
Jaa. Ostan mieluummin suomalaisilta mummoilta vaikka maksavat paljon enemmän.
Mitäs se sukkahullu nyt riehuu. Ei oo joulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan Suomessa:
En kehtaisi tuollaisia käyttää edes yksin kotona.
Taidat olla aika typerä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut Temusta erilaisia vaatteita, eikä yksikään ole ollut muuta kuin 100 prosenttia polyesteriä, lukeepa sivuilla mitä tahansa.
Saa sieltä viskoosi alushousuja ja puuvilla sukkiakin kun lukee tuoteselostetta. Puuvilla sukat olivat aivan ihania joustavia ja pehmeitä ja en ole vielä kokeillut viskoosi alushousuja mutta tuntuivatpa käteen tosi mukavalta kankaalta. En kyllä usko kovaa kulutusta ja pesua kestävän mutta sen sitten näkee. Kesähelteillä aion kokeilla viskoosi kalsareita niitä kun ei saa mikään hiostaa.
Mitenkä tiedät sen olevan polyesteriä vaikka tuoteseloste on jotain muuta. Tavis ihminen ei varmaankaan tiedä jos ei tunnista erilaisia materiaaleja.
Halpis ns.villa ei ole varmasti sellaista villaa miksi me sen miellämme ja muutkin materiaalit ovat jotain heikkolaatuisempaa feikkiä, jotenka en nyt han mitä tahansa kulutusta vaativaa tuotetta alkaisi sieltä tilaamaan muuta kuin kokeilumielessä jotain joidenka halpiaisten rahan menetys järin harmitakkaan.
Laadukkaat-kohta nauratti.