Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreeta vai Rodos ?

Vierailija
28.02.2025 |

Eka matka Kreikan suuntaan suunnitteilla; Kreetaa ja Rodosta tasaisesti suositeltu kumpaakin mutta ilman sen kummempia perusteita niin kertokaas te nyt kumpaan mennä? 

tavoitteena palkintomatka itselle, ei lapsia, ei puolisoa, helppoa hengailua viikoksi, ei tarvetta yöelämälle 

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa ollut monta kertaa. Kreikka täynnä ihania saaria. Rakastan Rodoksen vanhaa kaupunkia ja Kreetalla Agios Nikolaos on lemppari. Hania myös ihan ok. En välitä pelkistä rantalomakohteista.

Vierailija
82/91 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ehdotettu vuokraamaan auto Kreetalla ja lähtemään itse tutustumaan paikkoihin. Minä sanoisin hyvin vahvasti, että älä vaan yksin lähde ajelemaan. Osa teistä on kapenevia vuoristoteitä, jo bussimatka Hanian lentokentältä pohjoisrannikon kohteisiin näyttää tämän. 

Rodoksella omalla autolla liikkuminen on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Laitian Munamarkkinoita.

Vierailija
84/91 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ehdotettu vuokraamaan auto Kreetalla ja lähtemään itse tutustumaan paikkoihin. Minä sanoisin hyvin vahvasti, että älä vaan yksin lähde ajelemaan. Osa teistä on kapenevia vuoristoteitä, jo bussimatka Hanian lentokentältä pohjoisrannikon kohteisiin näyttää tämän. 

Rodoksella omalla autolla liikkuminen on helpompaa.

Eihän niille kapeneville vuoristoteille tarvitse mennä, nykyään on navigaattorit ja mapsit joista voi katsoa reitin, tosin mikään ei voita kunnollista paperikarttaa. Mäkin olen jo ysäriltä alkaen autoillut yksin Kreikan saarilla. 

Vierailija
85/91 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ap! Tutustu Kreetalla Rethymnoksen kaupunkiin. Suosittelen, asuin Kreetalla5 vuotta:)

Vierailija
86/91 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hotellin uima-allas on tärkeä, niin ehdottomasti Kreeta. Rodoksella altaissa usein liian kylmää vettä.

Vierailija
87/91 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään kokemuksia Hanian rannikon paikasta nimeltä Gerani?

Olen ollut noin kymmenen vuotta sitten. Tykkäsimme, mutta meillä oli auto koko matkan ajan vuokrattuna. Geranissa itsessään ei tekemistä tai näkemistä ole. Siitä oli kiva lähteä vuorille tai Elafonisiin retkille. Tiet ovat hyvät ajella ja liikenne sujuu. Upeita pikkurantoja on Kissamokseen päin ja paikallista asutusta aaseineen oli vielä silloin. Tuskin se mahdottomasti on muuttunut.

Vierailija
88/91 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Siinä maassa on vähän harras tunnelma ja musiikki. Naapurihotellin exhibionisti nainen pelasti tunnelman. Joka aamu täysin alasti laittoi pyykkiä kuivumaan.

Vierailija
89/91 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapenevat vuoristotiet ovat juuri parasta Kreetaa ja siellä on näkemistä. Varovasti siellä pitää ajaa lampaitten ja kivivyöryjen takia, mutta hyvässä kunnossa tiet ovat. Enemmän itseeni luotan, kuin paikalliseen ratissa.

Vierailija
90/91 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Rodokselle, kannattaako lapsen tai kenenkään nähdä miten he huolehtivat eläimistään. Vuohi matkaa matkaansa jalka poikki ..kukaan ei välitä, toinen vuohi samana päivänä maha roikkuu tiessä kiinni todella loukkaantunut kukaan ei välitä. Kissat riutuneita, kirppuisia, loukkaantuneita ..kukaan ei välitä. Turistit kittaa viinaa, juhlii, nauttii auringosta, uivat vedessä johon helvetti soikoon paskotaankin. Ihmettelevät mistä paskatauti tuli🤔🤮🤮🤮 

Vierailija
91/91 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Rodokselle, saman päivän aikana vuohi kulki matkaansa kolmella jalalla neljäs oli poikki, kukaan ei välittänyt. Toinen vuohi kulki matkaansa vatsa pahasti vaurioituneen, kukaan ei välittänyt. Kissoja joka puolella, riutuneita ja sairaita. Hotellimme edessä Tjärebörin matkatoimiston edessä oli kissoille kuivamuonaa muutamana päivänä. Reppanat roikkuivat siinä tyhjän kupin edessä katselivat toimistoon päin, muttei sieltä ainakaan ruokaa heltynyt. Haluaako joku oikeasti näyttää lapsilleen tai haluaako joku yleensä katsoa tai sallia antamalla euroakaan tuollaiseen maahan. Eivät välitä mistään, roskia ja paskaa ympäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan