Mun nainen haluaisi kaupunkilomalle, itse mukavalle rantalomalle
Kaupunkilomat on mukavia mutta aina niin uuvuttavia kun taas aurinkolomalla saa aidosto rentoutua
Kommentit (29)
Kanarialle sitten, Las Palmasiin.
Mitä mukavaa on rantalomassa ? Maata hikisellä muovipatjalla, aurinko paahtaa epämukavan kuumasti, pahanhajuista aurinkorasvaa joutuu levittelemään ja silti joku paikka palaa, hiekka tarttuu jalkoihin ja muuallekin, kaupustelijat on riesana joutuu jatkuvasti tuottamaan pettymyksen niille kun ei osta mitään, meressä ei voi kunnolla uida pitkiä matkoja, turistiruokapaikoissa rannan lähistöllä ruoka on pahaa, rasvaista ja ylihintaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää johonkin, missä on molemmat. Usein onkin. Itselleni tulee mieleen ainakin Ateena, Barcelona, Lissabon, Rooma, Istanbul jne.
Rooma?
Ei senkään keskustasta ole kuin 30 kilometriä rannalle. Ei kummoinnen pyrähdys.
^^
"Mitä mukavaa on rantalomassa?"
Se tunne ettei tarvitse tehdä mitään eikä mennä minnekään. Minä nautin kuumuudesta ja auringosta. Lataudun sellaisissa olosuhteissa.
Ehdotan ap:lle ja kumppanilleen Välimeren risteilyä. Siellä saa loikoilla, mutta päivisin on mahdollisuus käydä kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Pattayalla nuo voi yhdistää, ja mitä parhainta ennen pitkää palaat sieltä yksin kotia monta kuukautta naisesi jälkeen kun tajuat että ei se nainen ollut se mitä haluat.
Erinomainen ehdotus.
Miksi pitää mennä yhdessä ja joutua tekemään kompromissi tai luopua? Nainen voi mennä kaupunkilomalle ja sinä voit mennä rantalomalle. Näin me tehdään ja suosittelen kenelle tahansa. Ollaan kuitenkin suurin osa ajasta yhdessä, niin ei haittaa vaikka lomalla ollaan hetki kumpikin erillään tekemässä vain sitä mitä itse halutaan.
Ei se ole sama asia että mennään johonkin paikkaan missä on kaupunki ja ranta, siinä pitää kuitenkin tehdä kompromisseja, sopia ja joustaa jotenkin. Ei siinä ole täyttä oman lomailun vapautta. Parempi mennä kokonaan eri maihin.
Teneriffa, vaimo pohjoiseen Santa Cruziin, sinä etelään rantojen lämpöön. Sportti vuokralle niin äkkiä sinne huristaa tapaamaan, jos tulee ikävä.
Voi ***** kun pääsiskin lomalle joskus!!