Naaman valahtaminen laihdutuksen jälkeen
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä näyttää köyhältä jos laihduttaa
Rikkaat ei yleensä jojoile ja poistaa pienet pussit heti 50 vuotiaana
Ihanaa kun naama ei roiku
Exkaunotar56v
Oikeasti rikkaat menevät kasvojenkohotukseen jo viimeistään 40-vuotiaana. Silloin on vielä nuoruuden hehkua jäljellä. 50-vuotias on auttamattomasti myöhässä, ja ikääntymisen tuomat muutokset ovat jo näkyvämpiä ja hankalampia korjata.
Heh, olen ollut työssä jossa tapasin paljon hyvin varakkaita ihmisiä koska työnantajani palvelut liittyivät omaisuuden hoitoon ja sijoituksiin, ja ei ollut kyllä juuri näitä kohotellun ja silotellun näköisiä heissä. Eikä kuorihampaita eikä täytehuulia. Yleensä ikäisensä näköisiä hillityn tyylikkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exkaunotar56v
Oikeasti rikkaat menevät kasvojenkohotukseen jo viimeistään 40-vuotiaana. Silloin on vielä nuoruuden hehkua jäljellä. 50-vuotias on auttamattomasti myöhässä, ja ikääntymisen tuomat muutokset ovat jo näkyvämpiä ja hankalampia korjata.
Heh, olen ollut työssä jossa tapasin paljon hyvin varakkaita ihmisiä koska työnantajani palvelut liittyivät omaisuuden hoitoon ja sijoituksiin, ja ei ollut kyllä juuri näitä kohotellun ja silotellun näköisiä heissä. Eikä kuorihampaita eikä täytehuulia. Yleensä ikäisensä näköisiä hillityn tyylikkäitä ihmisiä.
En puhu nyt suomalaisista "rikkaista". Eikä hammaslaminaatit tai täyteaineet myöskään olleet puheenaiheena, ei liity tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exkaunotar56v
Suomalaiseen tyyliin tehtyä, luonnollisen lopputuloksen kasvojenkohotusta et ulospäin huomaa muuta kuin terveenä freesinä olemuksena.
Vierailija kirjoitti:
Up
No kohotuksestahan tässä juuri kyseltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaa parran. Parta peittää.
Kasvaisikin parta, sopisi minulle :)
Voihan se vielä kasvaakin. Minulle on alkanut tulla viiksikarvoja.
Aika monet oikeasti rikkaat ei välitä ikääntymisen merkeistä ollenkaan siinä mielessä, että niitä täytyisi muka jotenkin korjailla. Ne on enemmän ne wannabe:t jtoka yrittää vielä keski-iässä ja sen jälkeenkin väkisin päteä jollain ulkonäöllä.