Kokemuksia Abu Dubaista?
Kommentit (12)
Puhutko Abu dhabista vai Dubaista? Vierekkäinhän ne ovat mutta kai vähän erilaiset kuitenkin. Turvallista ja lämmintä ainakin on, Dubaissa olen käynyt.
Vaarallinen paikka naiselle jos jotain tapahtuu. Uhri voi joutua syytteeseen. Googlaa lehtijuttuja. Ja älä missään nimessä vie lasta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kulkukissoja on kai ihan v*tusti.
Yhteen törmäsin Dubaissa. Abu Dhabissa en ole käynyt.
Hyvin olen saanut kalaa. Kampi vähän kitisee.
Jos haluaa tukea diktatuuria joka käyttää orjatyövoimaa ja jossa naisella ei ole mitään oikeuksia, niin mikä jottei. Itse en sellaisiin persereikiiin matkusta. Tuskin siellä on yhtään mitään nähtävääkään, ainakaan tällaiselle historiasta ja luonnosta kiinnostuneelle.
M45
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tukea diktatuuria joka käyttää orjatyövoimaa ja jossa naisella ei ole mitään oikeuksia, niin mikä jottei. Itse en sellaisiin persereikiiin matkusta. Tuskin siellä on yhtään mitään nähtävääkään, ainakaan tällaiselle historiasta ja luonnosta kiinnostuneelle.
M45
Ei kiinnosta ulinasi.
Matkustan ihan minne lystään.
Dubai oli kyllä kiva paikka, ei mikään kauhea matka ja lämmintä piisaa.
Kaikille on myös selvää että kulttuuria ja historiaa löytyy jostain muualta. Onneksi kaikki nyt tietävät että Sinä olet Kulturelli ihminen ja muita parempi. :)
Tosi turvallista, puhdasta ja todella paljon nähtävää ja koettavaa. Ota instassa seurantaan offthebeatentrack_uae - siellä hyviä vinkkejä
Ihannekohde lapsiperheille, lapset otetaan huomioon kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
M45
Mitä ihmettä horiset. Kyllähän siellä on luontoa vaikka muille jakaa. Jotain kuusimetsää et varmaan löydä, mutta aavikkoluonto on upea. Ja tottakai historiaa myös. Ei niin uusavuton pidä olla, että matkustaa lomalla vaan hotelliin ja uima-altaalle...
Jollain porukalla on vaan pakkomielteenä muistuttaa länsimaista poikkeavasta ihmisoikeustilanteesta kun kyseessä on Dubai.
Kun kohteena on mikä tahansa muu maa vastaavine tilanteineen he ovat ihan hiljaa.
Hupaisaa!
Itse olen käynyt Dubaissa ja tulen käymään vielä uudestaankin, oikein kiva paikka.
Kiva paikka, turvallista myös