Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Abu Dubaista?

Vierailija
27.02.2025 |

Millasta siellä on? Lämmintä? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka, turvallista myös

Vierailija
2/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko Abu dhabista vai Dubaista? Vierekkäinhän ne ovat mutta kai vähän erilaiset kuitenkin. Turvallista ja lämmintä ainakin on, Dubaissa olen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dupai on kyl siisti 

Vierailija
4/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkukissoja on kai ihan v*tusti.

Vierailija
5/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen paikka naiselle jos jotain tapahtuu. Uhri voi joutua syytteeseen. Googlaa lehtijuttuja. Ja älä missään nimessä vie lasta sinne.

Vierailija
6/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkukissoja on kai ihan v*tusti.

Yhteen törmäsin Dubaissa. Abu Dhabissa en ole käynyt.

Vierailija
7/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen saanut kalaa. Kampi vähän kitisee.

Vierailija
8/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tukea diktatuuria joka käyttää orjatyövoimaa ja jossa naisella ei ole mitään oikeuksia, niin mikä jottei. Itse en sellaisiin persereikiiin matkusta. Tuskin siellä on yhtään mitään nähtävääkään, ainakaan tällaiselle historiasta ja luonnosta kiinnostuneelle.

M45

Vierailija
9/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tukea diktatuuria joka käyttää orjatyövoimaa ja jossa naisella ei ole mitään oikeuksia, niin mikä jottei. Itse en sellaisiin persereikiiin matkusta. Tuskin siellä on yhtään mitään nähtävääkään, ainakaan tällaiselle historiasta ja luonnosta kiinnostuneelle.

M45

Ei kiinnosta ulinasi.

Matkustan ihan minne lystään.

Dubai oli kyllä kiva paikka, ei mikään kauhea matka ja lämmintä piisaa.

Kaikille on myös selvää että kulttuuria ja historiaa löytyy jostain muualta. Onneksi kaikki nyt tietävät että Sinä olet Kulturelli ihminen ja muita parempi. :)

Vierailija
10/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi turvallista, puhdasta ja todella paljon nähtävää ja koettavaa. Ota instassa seurantaan offthebeatentrack_uae - siellä hyviä vinkkejä

Ihannekohde lapsiperheille, lapset otetaan huomioon kaikkialla.

Vierailija
11/12 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Mitä ihmettä horiset. Kyllähän siellä on luontoa vaikka muille jakaa. Jotain kuusimetsää et varmaan löydä, mutta aavikkoluonto on upea. Ja tottakai historiaa myös. Ei niin uusavuton pidä olla, että matkustaa lomalla vaan hotelliin ja uima-altaalle...

Vierailija
12/12 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain porukalla on vaan pakkomielteenä muistuttaa länsimaista poikkeavasta ihmisoikeustilanteesta kun kyseessä on Dubai.

Kun kohteena on mikä tahansa muu maa vastaavine tilanteineen he ovat ihan hiljaa.

Hupaisaa!

Itse olen käynyt Dubaissa ja tulen käymään vielä uudestaankin, oikein kiva paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän