Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka kuvittelee laihtuvansa syömällä puuroa ja porkkanaa

Vierailija
27.02.2025 |

Laihtuminen kun onnistuu vain kun syö ravinteikasta ruokaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ravinteikkaampaa kuin kaura ja porkkana?  Eikö noissa ole kaikki mikä löytyy maaperästä ja paljon kuitua, mikä voisi olla paremmin, jos on kyse kasviksista?

Liha ja oikea rasva on ravinteikkaampaa kuin yksikään kasvisperäinen. Kasvisperäistä voi syödä näön vuoksi, ei niistä ravinnoksi ole. Aiheuttavat ylipainoa kun nälkään pitää syödä kaiken aikaa.

Vierailija
22/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tottuu tilanteeseen että vatsaan ei tule ruokaa niin seuraava ongelma on että päässä alkaa pimenemää ja tulee huono olo kun ei ole verensokeri riittävän korkealla - syömällä makeisen silloin tällöin pysyy toimintakunnossa vaikka pari viikkoa syömättä (tai jotkut pidempäänkin.  Supermallit ja jotkut goottinuoret väitetysti pysivät hoikkina syömällä makeisia ja salmiakkia.  Ongelmana varmaan on että vanhempana voi nivelet ja luusto olla sökönä, osteoporoosi jne. 

Vanha kunnon systeemi että kaurapuuroa ja maitoa, niin luusto kiittää, syö juustoa se kasvattaa luustoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ravinteikkaampaa kuin kaura ja porkkana?  Eikö noissa ole kaikki mikä löytyy maaperästä ja paljon kuitua, mikä voisi olla paremmin, jos on kyse kasviksista?

Liha ja oikea rasva on ravinteikkaampaa kuin yksikään kasvisperäinen. Kasvisperäistä voi syödä näön vuoksi, ei niistä ravinnoksi ole. Aiheuttavat ylipainoa kun nälkään pitää syödä kaiken aikaa.

Tietoisku netistä;

"Kaurahiutaleen ja kauraleseen rasvapitoisuus on noin seitsemän prosenttia. Yli 2/3 siitä on tyydyttymätöntä rasvaa. Kauran rasvakoostumus on siten ravitsemuksen kannalta erinomainen."

"Kaura sisältää moniin muihin viljoihin verrattuna runsaasti proteiinia. Kaurahiutaleen proteiinipitoisuus on noin 14 ja kauraleseen noin 16 prosenttia. Kauraproteiini on ravitsemuksellisesti korkealaatuista. Se imeytyy hyvin, yli 90 prosenttisesti, elimistön käyttöön."

Vierailija
24/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoisku netistä;

"Kaurahiutaleen ja kauraleseen rasvapitoisuus on noin seitsemän prosenttia. Yli 2/3 siitä on tyydyttymätöntä rasvaa. Kauran rasvakoostumus on siten ravitsemuksen kannalta erinomainen."

"Kaura sisältää moniin muihin viljoihin verrattuna runsaasti proteiinia. Kaurahiutaleen proteiinipitoisuus on noin 14 ja kauraleseen noin 16 prosenttia. Kauraproteiini on

Viestisi todistaa, että lainaamasi viestittäjä on oikeassa.

Vierailija
25/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut puolessa vuodessa 6kg vaihtamalla aamiasleivänt puuroon ja välipala hedelmän porkkanaan. Toki olen muitakin pieniä viilauksia ruokavalioon tehnyt.

Vierailija
26/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen laihtunut puolessa vuodessa 6kg vaihtamalla aamiasleivänt puuroon ja välipala hedelmän porkkanaan. Toki olen muitakin pieniä viilauksia ruokavalioon tehnyt.

Leipä ja puuro on molemmat viljaa. Samoin porkkana ja hedelmä ovat sokeria

Ei sun vaihtamiset ole mitään vaikuttanut.

Vierailija
27/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä sokerilla laihtua, jos vain pystyy syömään tosi vähän.

Mukavampi on kuitenkin laihdutus sopivalla ravinnolla.

Vierailija
28/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä laihtua vain kaloreitakin laskemalla, oli ruoka sitten ravinteikasta tai jotain mättöä. 

Vierailija
29/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen laihtuu kun syö nälkänsä pois kerralla läskisoosilla/perunoilla/ruisleivällä ja kunnon voita siihen kylkeen,näin se oikeasti on.

Vierailija
30/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laihtuisin olemattomiin puurolla ja porkkanoilla. Mun pitää ainakin lisätä joka ruokaan oliiviöljyä, että saisin riittävästi energiaa ja panostaa muutenkin monipuoliseen ja riittävän ruokaan, muuten laihdun liikaa. N 42v, en omista vaakaa  mutta  vaatteet s kokoa.

Vierailija
31/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kevyt tuotteet pois,kouluihinkin punainen täysmaito takas ja kirnupiimä.

Vierailija
32/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro sopii ihan hyvin aamiaiseksi ja porkkana välipalaksi. 

Voihan se sopia, mutta ei noilla painoa hallita.

Välipalat ei edes kuulu hyvään syömiseen. Niitä joutuu syömään vain silloin kun syömiset on pielessä.

Näin on - yksi tai kaksi ateriaa päivässä riittää. Pysyy hampaatkin kunnossa kun ei jatkuvasti laidunna.

Kyllä. Join pari kuppia kahvia aamuisin ja sitten töihin. Ekalla kahvitunnilla vain kahvia, ruokatunnilla eväät ja kahvi, toisella kahvitunnilla taas vain kahvi. Ja illansuussa kotona se ainoa monipuolinen ruoka. Terveydenhoitajan suosituksesta aloin syödä joka tauolla eväitä sekä jonkun jugurtin tai rahkan tai hedelmän. Kuukaudessa tuli painoa lisää kolme kiloa, ja sitten toiset kolme kiloa... Oli hiton vaikeaa päästä takaisin tylsään kahvisysteemiin kun eväät maistui. Projektin päätteeksi olen viisi kiloa painavampi kuin alussa. Hyvin meni. Älkää uskoko kaikkia ns. viisaita. Itse tiedätte parhaiten.

Vierailija
33/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa puurossa ja porkkanassa on? Minä söin niitä lounaaksi.

Aamulla söin mysliä ja munia, päivälliseksi kaalilaatikkoa.

Vierailija
34/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana syödä aamulla lämmin kaurapuuro marjoilla. Vatsa kiittää . Olen tehnyt näin yli 50 vuotta, eipä ole ongelmia painossa eikä suolessa.

Vierailija
35/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa puurossa ja porkkanassa on? Minä söin niitä lounaaksi.

Aamulla söin mysliä ja munia, päivälliseksi kaalilaatikkoa.

Ei niissä muuta vikaa ole kuin ravinnottomuus ja huono nälänpito.

Vierailija
36/36 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana syödä aamulla lämmin kaurapuuro marjoilla. Vatsa kiittää . Olen tehnyt näin yli 50 vuotta, eipä ole ongelmia painossa eikä suolessa.

Miten sun vatsa kiittää noin yksipuolisesta ja ravinnottomasta ruuasta??

Jumakavita 50 vuotta vetänyt sontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi