Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juhlit synttäreitä?

Vierailija
26.02.2025 |

Esim 50 tai 60 juhlia? Tai muitakin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana äiti teki kakun ja kaverit toivat lahjoja.

20-vuotiaana oltiin tyttöystävän kanssa yökerhossa.

30-vuotiaana oltiin suurella kaveriporukalla juhlimassa.

40-vuotiaana oltiin vaimon kanssa laivalla

50-vuotiaana korona pilasi kaikki juhlat, joten juotiin vaimon kanssa skumppaa kotona.

Vierailija
2/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, täytän loppuvuodesta 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vetänyt lärvit

Vierailija
4/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen.

Vierailija
5/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena vanhemmat järjesti. Kolmekymppisenä pidin bileet, koska olin juuri päässyt vakitöihin ja oli varaa vähän tarjotakin.

Nelikymppiset jäi väliin, koska eihän ne merkkaa mitään.

Viisikymppiset jäi koronan takia juhlimatta, ja näistä lopuista voi kieltäytyä ilimoottamalla, notta ei oo pannu kuumana.

Vierailija
6/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juhlinut, en edes lapsena.

Vierailija
7/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin kummoisesti. Kakkukahvit juon vanhempieni kanssa ja siinä se. Mulla ei ole koskaan ollut läheisiä ystäviä.

Vierailija
8/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelti kii ja köntsät housuun

Vierailija
9/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Tänään ne on. Edes poikaystävä ei muistanut, vaikka viime vuonna unohdettuaan merkkasi kalenteriin. Hyvää synttäriä vaan mulle :/

Vierailija
10/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden lämpimään.

Vierailija
11/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Tänään ne on. Edes poikaystävä ei muistanut, vaikka viime vuonna unohdettuaan merkkasi kalenteriin. Hyvää synttäriä vaan mulle :/

Oon pahoillani. Mutta mä toivotan sulle hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
12/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. 

Vierailija
13/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisiä juhlittiin railakkaasti vaimon ja kaveriporukan kanssa. Nelikymppisiä kavereiden kanssa Tallinnassa. Aamu alkoi rapelissa aamiaisella ja konjakilla pikku hotellilla, tuli puhelu verotoimistossa ja 30 tuhannen mätkyt peruuntui, oli niiden virhe, myönsivät lopulta. Hyvä lahja. Tilattiin naiset ja juhlat jatkui. Viiskymppiset oli konjakkia ja makkaraa ym. taloyhtiön grillipaikalla uuden vaimon ja satunnaisten vierailijoiden kanssa. Muuten saunaa, olutta, hyvää ruokaa.

Vierailija
14/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, 50, 60 isommat pirskeet isolle porukalle, muuten en noteeraa, mieheltä kukka ja illallinen yleensä lahjana.  

Vierailija
15/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa täytän 50 v joten juhlin ja vieraita tulee 40. Pihajuhlat järkkään ja koristelen pihaa myös

Vierailija
16/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha vaan kun kalenterinsa vaihtui uuden vuoden aikoihin.

Vierailija
17/24 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää synttäriä ja etähalaus <3

Vierailija
18/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Seuraavat juhlat on hautajaiset.

Vierailija
19/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen noutopitsat, limsaa, irtokarkkeja ja Alkosta juomaa. En halua vieraita. Puolison synttärit samanlla kaavalla eikä hänkään halua mitään vieras kekkereitä, oli luku sitten mikä tahansa. Lahjoja emme halua. 

Se on vain oma merkkipäivä joka vuosi eikä sen kummempaa. Miksi sitä tarvisi muiden juhlia ellei nyt sitten jonkun muunkin syyn takia halua juhlia järjestää, kuten saattaa väkeä koolle nähdäkseen.

Vierailija
20/24 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia viettänyt synttäreitäni tarjoamalla lähisuvulle (äiti, hänen miehensä, sisko, siskontyttö ja oma tytär jos on paikkakunnalla) kakkukahvit enkä usko sen kummemmin juhlivani syksyllä 5-kymppisiänikän. Samalla kaavalla meni niin 3-kymppiset kuin 4-kymppisetkin, saati kaikki välivuodet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä