Miten juhlit synttäreitä?
Kommentit (24)
En mitenkään, täytän loppuvuodesta 50.
Lapsena vanhemmat järjesti. Kolmekymppisenä pidin bileet, koska olin juuri päässyt vakitöihin ja oli varaa vähän tarjotakin.
Nelikymppiset jäi väliin, koska eihän ne merkkaa mitään.
Viisikymppiset jäi koronan takia juhlimatta, ja näistä lopuista voi kieltäytyä ilimoottamalla, notta ei oo pannu kuumana.
En ole koskaan juhlinut, en edes lapsena.
Ei kovin kummoisesti. Kakkukahvit juon vanhempieni kanssa ja siinä se. Mulla ei ole koskaan ollut läheisiä ystäviä.
En mitenkään. Tänään ne on. Edes poikaystävä ei muistanut, vaikka viime vuonna unohdettuaan merkkasi kalenteriin. Hyvää synttäriä vaan mulle :/
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Tänään ne on. Edes poikaystävä ei muistanut, vaikka viime vuonna unohdettuaan merkkasi kalenteriin. Hyvää synttäriä vaan mulle :/
Oon pahoillani. Mutta mä toivotan sulle hyvää syntymäpäivää!
Kolmekymppisiä juhlittiin railakkaasti vaimon ja kaveriporukan kanssa. Nelikymppisiä kavereiden kanssa Tallinnassa. Aamu alkoi rapelissa aamiaisella ja konjakilla pikku hotellilla, tuli puhelu verotoimistossa ja 30 tuhannen mätkyt peruuntui, oli niiden virhe, myönsivät lopulta. Hyvä lahja. Tilattiin naiset ja juhlat jatkui. Viiskymppiset oli konjakkia ja makkaraa ym. taloyhtiön grillipaikalla uuden vaimon ja satunnaisten vierailijoiden kanssa. Muuten saunaa, olutta, hyvää ruokaa.
30, 50, 60 isommat pirskeet isolle porukalle, muuten en noteeraa, mieheltä kukka ja illallinen yleensä lahjana.
Heinäkuussa täytän 50 v joten juhlin ja vieraita tulee 40. Pihajuhlat järkkään ja koristelen pihaa myös
Vierailija kirjoitti:
Paha vaan kun kalenterinsa vaihtui uuden vuoden aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää synttäriä ja etähalaus <3
En mitenkään. Seuraavat juhlat on hautajaiset.
Haen noutopitsat, limsaa, irtokarkkeja ja Alkosta juomaa. En halua vieraita. Puolison synttärit samanlla kaavalla eikä hänkään halua mitään vieras kekkereitä, oli luku sitten mikä tahansa. Lahjoja emme halua.
Se on vain oma merkkipäivä joka vuosi eikä sen kummempaa. Miksi sitä tarvisi muiden juhlia ellei nyt sitten jonkun muunkin syyn takia halua juhlia järjestää, kuten saattaa väkeä koolle nähdäkseen.
Mä olen jo vuosia viettänyt synttäreitäni tarjoamalla lähisuvulle (äiti, hänen miehensä, sisko, siskontyttö ja oma tytär jos on paikkakunnalla) kakkukahvit enkä usko sen kummemmin juhlivani syksyllä 5-kymppisiänikän. Samalla kaavalla meni niin 3-kymppiset kuin 4-kymppisetkin, saati kaikki välivuodet.
10-vuotiaana äiti teki kakun ja kaverit toivat lahjoja.
20-vuotiaana oltiin tyttöystävän kanssa yökerhossa.
30-vuotiaana oltiin suurella kaveriporukalla juhlimassa.
40-vuotiaana oltiin vaimon kanssa laivalla
50-vuotiaana korona pilasi kaikki juhlat, joten juotiin vaimon kanssa skumppaa kotona.