Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että heti jos jätän turhat herkut pois ruokavaliostani, maidon tulo vähenee radikaalisti?

Vierailija
08.03.2007 |

Vauva on vielä täysimetyksellä. Haluaisin syödä järkevästi ja terveellisesti ja kevyestikin, kun haluaisin ylimääräisistä läskeistä joskus eroon. Onko mun vaan odotettava että vauva on puolivuotias ja syö muutakin kuin sitä rintamaitoa...? Ei kai voi olla tarkoitus että ihmisen on vedettävä rasvaisia herkkuja imetysaikana - vai onko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä maitoa heru.

Vierailija
2/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äminen maidossa. kannattaa odottaa sinne, että lapsi syö muutakin jo ihan kahdesta syystä. ettei maidon tuotanto kärsi ja ettei maitoon erity kehosta myrkkyjä niin herkästi. laihduttaminen saa kaiken kuonan elimistössä liikkeelle ja osa siitä päätyy maitoon. siksi imettävälle ei suositella laihduttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole laihduttamista! Jätä pois vain herkut, syö ruokaa enemmän aterioilla ja juo paljon. Kyllä se maidontulo tasaantuu suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
4/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silleen, että itse ehdollistin itseni siihen, että herkuilla pysyin rentona ja tyytyväisenä ja uskoin siihen että maitoa tulee kunnolla..no ei sitä koskaan mitenkään erityisen paljoa tullut, mutta riittävästi vauvalle.

Sitten jos yritin syödä järkevästi, vaikka ihan reilusti, niin ei sitä maitoa tullut vaan tarpeeksi.

Mun ratkaisu oli syödä niitä herkkuja sen imetyksen ajan, ja sitten ryhdistäytyä : )

Jos meille tulee vielä lisää lapsia, niin en syö herkkuja edes raskausaikana, eipähän voi tuollai vaikuttaa.

Vierailija
5/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö normaaliruokaa niin paljon ettei ole nälkä (+ paljon vihanneksia) niin maito vähenee heti. Oon testannut tämän useempaan kertaan. Paljon juon joka tapauksessa.

Kaipa mun on sotten sitä suklaata mussutettava edelleen :( ap

Vierailija:

ole laihduttamista! Jätä pois vain herkut, syö ruokaa enemmän aterioilla ja juo paljon. Kyllä se maidontulo tasaantuu suuntaan jos toiseenkin.

Vierailija
6/6 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos raskaana ollessa syö paljon suklaata, syntyy onnellisia vauvoja. Toivottavasti sama pätee imettämiseen :) Vähennä sitten tavallista ruokaa ja jatka herkkuja... Onhan suklaassa ja kermajätskissä paljon rasvaa, aika vaikea korvata tavallisella ruualla, jos paljon mennyt herkkuja. Ota ittees niskasta kiinni sitten, kun annat vauvalle muutakin ruokaa.

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme