Onko muita kuin minä,joka ei ole ikinä katsonut yhtään jaksoa Salkkareita?
Kommentit (21)
Ossi Puolakka ei ole ikinä katsonut
No aivan tuohon mä en pysty et en olis katsonut ainuttakaan jaksoo edes jonninvertaa, mut en ole varma olenko yhtään koko ohjelmaa katsonut.Miksi olisin..ei minua kiinnosta mikään turhanpäivänen.
Minä. En ole katsonut mistään 2000-luvulla esitetystä sarjasta yhtään kokonaista jakso. Noin 5 minuuttia on ollut maksimi katsomisaika.
Aloin vuosi sitten katsoa Salkkareita ja jäin vain koukkuun. Sitä ennen en ollut yhtään jaksoa katsonut.
N55
En ole. Katsoin Kotikatua kyllä aikanaan. Sitten siirryin tv-kaistaan ja siitä sitten Netflixiin. Eli nykyään ei edes vahingossa tulis katsottua kanavaa vaihtaessa.
Kuka on tämä " Minä "? Ei olla katsottu . Nuorison juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että pitäisi ihan nimi tässä ilmoittaa?
Lopetin aikoinaan, oliko 90-lukua , siihen Mian kuolemaan ja senjälkeen en ole jaksoakaan katsonut. Ketä se mian näyttelijä nyt näyttelee, ihan kuin olisin lukenut hänen tulleen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Paremminkin eläkeläisten. Itse käytin sanaa "Minä" ja olen 65.
En ole ikinä katsonut koko jaksoa, kerran katsoin piruuttaan muutaman minuutin ja se riitti haha.
Yritin kerran katsoa mutta en vaan pystynyt.
En ole minäkään katsonut, enkä myöskään Sykettä, Karppia, Ivaloa tai muita suomalaisia sarjoja. Joskus katsoin Sorjosen, ja sekin oli kuten suomalaiset nykyohjelmat yleensä epäuskottava eikä puheesta saa mitään selvää, mutta musiikki kyllä kuuluu.
Minä! N65
(En ole koskaan katsonut myöskään Kauniita ja rohkeita.)
En ole katsonut edes yhtä minuuttia. En tiedä hahmoista mitään.
N51
Vierailija kirjoitti:
Lopetin aikoinaan, oliko 90-lukua , siihen Mian kuolemaan ja senjälkeen en ole jaksoakaan katsonut. Ketä se mian näyttelijä nyt näyttelee, ihan kuin olisin lukenut hänen tulleen takaisin.
Siis mitä? Eikö se oikeesti kuollutkaan. Lopetin katsomisen kun oli niin surullista
Minä en ole.