Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYÖHAASTATTELU ENS VIIKOLLA!!MITEN MÄ SELVIÄN!!

08.03.2007 |

Olisiko hyviä vinkkejä,miten mä pystyisin tsemppaan itseäni,kun jännitän sitä haastattelua HIRVEESTI?!!Eka haastattelu pitkään aikaan.Kyseessä kaupallinen ala.Mitähän ne siellä kysyy?Onko jotain,mitä EI MISSÄÄN NIMESSÄ saa sanoo?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ekassa haastattelussa lähinnä kartoitetaan mitä olet aikasemmin tehnyt (koulutus, työtehtävät ym.), kerrotaan mitä tässä paikassa jota haet kuuluu tehtäviin ja millaisessa tiimissä tulisit työekentelemään. Sit yleensä kysellään sun omat kiinnostukset, millaisia työtehtäviä haluat tehdä, mikä sua kiinnostaa.

Vierailija
2/2 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä multa on kysytty tai mitä oon kuullu monesti kysyttävän

- hyvät puolesi

- huonet puolesti

- työskenteletkö mieluummin yksin vai tiimissä

- haastattelu aluksi: kerro jotain itsestäsi

- matkustusvalmius

- mitä odotat pomolta

- miten tulet toimeen naisten/miesten kanssa

ja sitten tietty kokemus siitä tehtävästä, mistä on kyse.

Etukäteen voi myös miettiä jotain pientä kevennystä tai muuta semmosta rennompaa heittoa, joka luultavasti sopisi johonkin väliin ja josta jäisit hyvin mieleen. Ja tietty, jos työssä tarvitaan kielitaitoa, hyvä on ainakin miettiä pari varmaan lausetta itsestä/työkokemusta tms. valmiiksi. Ja muista kätellä, tervehtiä iloisesti, hymyillä, ottaa todistukset mukaan ja olla mahdollisimman oma itsesi. Hyvä on myös keksiä jotain kysyttävää, koska monesti lopuksi tarjotaan tilaisuutta kysyä jotain haastattelijoilta. Niin ja surffaa vaikka netistä tietoa paikasta, mihin olet menossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan