Olen kaunis ja hoikka, orgasmin puute estää rakastelusta nauttimisen
Minulla on kaunis vartalo.
En saa orgasmia yhdynnässä.
Olen ollut saman miehen kanssa koko aikuisikäni.
Aluksi häiritsi, kiihotuin..
Nykyään en enää kiihotu
Rakastan miestäni, annan 2 krt viikossa
MUITA?
Kommentit (46)
Ei se orgasmi millään luoottamuksella tule, se tulee fyysisellä stimulaatiolla, eli sitä vulvaa ja klitorista sen mihen tulisi helliä kunnolla ja liukkarin kera, koska kuivana vain sattuu.Onko miehesi ikinä nuollut sinua? Siinäkin voisi olla keino..
Ja oikeasto harva nainen saa yhdynnässä, miksi tätä toitoteaan, ikään kuin naisessa joka ei saa ,olisi joku virhe? Ei ole mitään virhettä! Naisen nautintoelin on klitoris. Miehellä kalu.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys aloittajalle: Tiedätkö itse miten saat orgasmin?
Jos et, sitten tehtävä; opettele saamaan orgasmi. Yksin. Käytä mielikuvitusta, ota porkkana, kurkku, dildo, suihku jne. avuksi. Vain mielikuvitus rajana. Tee se yksin, rauhassa, kenenkään häiritsemättä. Opettele, kunnes tiedät miten se helpoiten tulee. Vasta sitten tiedät, mitä tavoitella seksissä. Käytä sitten oppimaasi tekniikkaa kumppanin kanssa.
Jos ajatusmaailma perustuu siihen, että se on miehen tehtävä antaa passiivisesti makaavalle naiselle orgasmi, niin ei tule onnistumaan ikinä. Se, että jokainen on itse vastuussa orgasmistaan, ei ole ihan tuulesta temmattu ajatus.
Kyllä minä saan orgasmin ihan kun mies vaan sormettaa, vaikka makaisinkin sillähetkellä passiivisesti. Mies on vastuussa naisen orgaasmista, niinkuin nainenkin miehen orgasmista.
Vierailija kirjoitti:
Yhdynnässä vai miehen kanssa ollenkaan?
Sillä ainakaan ei ole väliä vaikka ei saa yhdynnässä. Jos ei miehen kanssa mitenkään, niin se saa paremmin harmittaa.
Kovassa on usko johkiin porkkanoihin. Miksi se porkkanalla tulis, kun ei tule kalullakaan. Eihän dildojakaan naiset enää ostele...jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se orgasmi millään luoottamuksella tule, se tulee fyysisellä stimulaatiolla, eli sitä vulvaa ja klitorista sen mihen tulisi helliä kunnolla ja liukkarin kera, koska kuivana vain sattuu.Onko miehesi ikinä nuollut sinua? Siinäkin voisi olla keino..
Ja oikeasto harva nainen saa yhdynnässä, miksi tätä toitoteaan, ikään kuin naisessa joka ei saa ,olisi joku virhe? Ei ole mitään virhettä! Naisen nautintoelin on klitoris. Miehellä kalu.
Naisen orgasmi lähtee tutkimusten mukaan naisen aivoista. Alapään räplääminen ei auta mitään jos aivot eivät ole sopivassa mielentilassa ja kiihoittuneet. Väitän tuhansien vaimon orgasmien kokemuksella, että tärkeintä on saada naisen aivot oikeaan moodiin jotta nainen saisi orgasmin pillua ja klittaa hyväilemälä. Mitä halukkaampi on ennen seksiä sen helpommin ja nopeammin nainen saa ja sen voimakkaampia orgasmeja.
Jaaha, Pate taas jakaa neuvojaan yhden naisen kokemuksella! Naisten omilla kokemuksilla ei ole mitäänmerkitystä, näköjään. Tottakai pitää sitä miestä halutakin, mutta jos ukko jyystänyt 35 vuotta ilman tulosta, on kyseessä sitten tosiaan vaan se ns antaminen. Ovat eri asioita!
Eikä alapään "räplääminen" ole mitään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sitten jos ei ole seksiä? Kyllä toisen hyväileminen sormilla on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväileminen onkin, muttei räplääminen. Vissi ero!
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Pate taas jakaa neuvojaan yhden naisen kokemuksella! Naisten omilla kokemuksilla ei ole mitäänmerkitystä, näköjään. Tottakai pitää sitä miestä halutakin, mutta jos ukko jyystänyt 35 vuotta ilman tulosta, on kyseessä sitten tosiaan vaan se ns antaminen. Ovat eri asioita!
Jos mies on jyystänyt 35v ilman tulosta, niin naiset aivot ei olleet mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväileminen onkin, muttei räplääminen. Vissi ero!
Ihme sanoista nillittäjä. Olet varmaan todella rento petipuuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan ei! Ja siksi se nyt yhtäkkiä ei luonnistukkaan tietetnkään. Kun Nainen oli aluksi kiihoittunut, mutta kun ei mitään tapahtunut, ehdollistuuhan siinä kuten Pavlovin koirat aikoinaan. Ei valu kuola enää, turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan ei! Ja siksi se nyt yhtäkkiä ei luonnistukkaan tietetnkään. Kun Nainen oli aluksi kiihoittunut, mutta kun ei mitään tapahtunut, ehdollistuuhan siinä kuten Pavlovin koirat aikoinaan. Ei valu kuola enää, turhaan.
Tästä asiasta täsmälleen samaa mieltä. Mies ryssinyt homman jo alusta. Itse onnistunut koska ehdollistanut vaimon orgasmeille heti ekasta kerrasta. Siten tietää mitä odottaa ja odottanut aina saavansa. Eli jo puolivälissä minua vastassa. Helpottanut kummasti orgasmien tekemistä.
Sama täällä. Syynä on miehen toistuvat sekoilut muiden naisten kanssa. En pysty luottamaan.
Sanoisin että miehellä ei kiinnosta naisen nautinto paitsi jos tulee yhtäaikaa miehen kanssa ilman että miehen tarvitse tehdä mitään extraa.
Ehdotus, mene erotiikkaliikkeeseen. Jos ei vielä löydy niin ostat paksun jellydildon, lasidildon, metallisen pepputapin, bullet-vibran tai satisfierin. (Kylkeen tuhmien kirjoittelua, jonkun nettipervon kanssa.) Sitten lelujen testailua ja mietit mistä tykkäät. Pepun/G-pisteen sormeilu ja vibra aika kiva. Voisiko uudet virikkeet herättää tuhman ja kiimaisen puolesi ja saada miehesikin uusiin liekkeihin 😊
Vierailija kirjoitti:
Äijä ei osaa hommiaan, se on siitä kiinni, valitettavasti.
ihmeellistä. Tässä on 11 yläpeukkua vs 1 alapeukku. Kyllä se on naisen oma tehtävä saada se orgasmi. Vaatii opettelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmeellistä. Tässä on 11 yläpeukkua vs 1 alapeukku. Kyllä se on naisen oma tehtävä saada se orgasmi. Vaatii opettelua.
Saan tehtyä itselleni orgasmin vaikka miten, mutta miehen kanssa kaikki kiihotus loppuu heti alkuunsa. Oon liian pieni ja hän liian iso. Ei vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin naisen ylä- tai alapeukuilla orgasmivaikeudet häviää. Kalu tarvii kosketusta, samoin klitoris. Siinä se,
Kysymys aloittajalle: Tiedätkö itse miten saat orgasmin?
Jos et, sitten tehtävä; opettele saamaan orgasmi. Yksin. Käytä mielikuvitusta, ota porkkana, kurkku, dildo, suihku jne. avuksi. Vain mielikuvitus rajana. Tee se yksin, rauhassa, kenenkään häiritsemättä. Opettele, kunnes tiedät miten se helpoiten tulee. Vasta sitten tiedät, mitä tavoitella seksissä. Käytä sitten oppimaasi tekniikkaa kumppanin kanssa.
Jos ajatusmaailma perustuu siihen, että se on miehen tehtävä antaa passiivisesti makaavalle naiselle orgasmi, niin ei tule onnistumaan ikinä. Se, että jokainen on itse vastuussa orgasmistaan, ei ole ihan tuulesta temmattu ajatus.