Aloin käymään töissä ja en osaa enää rentoutua vapaa-ajalla
Työ ei ole stressaavaa, mutta en pidä siitä ja ahdistavaa olla ihmisten ilmoilla. Luulisi että voisin rentoutua vapaa-aikana, mutta sen sijaan minua ei huvita enää tehdä mitään ja päässä tykyttää vaan töihin meno ja ajattelen koko ajan mitä siellä töissä tapahtui ja mitä seuraavana jne.
Tämmöstäkö se on työssäkäyvien elämä? Vai eikö minusta vaan ole tähän..
Kommentit (12)
Olen huomannut myös ettei työnteko sovi minulle, pakko se on vaan silti mennä töihin kun sosialistiksi en halua.
Normaalilta kuulostaa, vaikka sen ei pitäisi olla sitä. Joko on aikaa ja jaksamista, mutta ei rahaa, tai toisinpäin. Ja monella työssäkäyvällä ei välttämättä aherruksesta huolimatta kumpaakaan.
Ylikierroksille vetää monien työ. Eikä se toimi silloin kaikille. Hermosto ja elimistö.
Vierailija kirjoitti:
Normaalilta kuulostaa, vaikka sen ei pitäisi olla sitä. Joko on aikaa ja jaksamista, mutta ei rahaa, tai toisinpäin. Ja monella työssäkäyvällä ei välttämättä aherruksesta huolimatta kumpaakaan.
Tasapaino ei ole saavutettu, jos pitää uhrata kaikki. Järjestelmä sakkaa.
Kyllä työasiat pyörivät välillä päässä vapaa-ajallakin. Sellaista se työelämä on.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää alkaa syömään mielialalääkkeitä. Ne on lääkärien mukaan ratkaisu kaikkiin ongelmiin.
Niin nyt kun sulla on palkka, viot siirtääkin sen suoraan lääketeollisuuteen. Hyvä idea.
Kuule ihan yks lysti sinun nuo ylituntemuksesi. Sinulla on aikuisena velvollisuus elättää itsesi.
Hienoa, että yrität. Voin lohduttaa, että me muutkin työssäkäyvät kidutaan joinain päivinä jos joskus työt tulee uneen.
Suomessa saa rentoutua vain laittomasti.
420
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa rentoutua vain laittomasti.
420
Onko savut vedetty jo?
Sun pitää alkaa syömään mielialalääkkeitä. Ne on lääkärien mukaan ratkaisu kaikkiin ongelmiin.