Kysymys sinkkumiehille deittailusta
Kysymys sinkkumiehille ja varatuille miehille, jotka ovat aiemmin käyttäneet deittisovelluksia kuten Bumble ja Tinder :
Kun te olette olleet deittiäpissä, niin tuntuuko teistä siltä, että siellä on valtavasti valinnanvaraa naisissa? Tuntuuko, että sulla on siellä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sä voit milloin vaan valita sieltä haluamasi naisen treffeille?
Entä jos olet ollut parisuhteessa tai olet tapaillut jotain mukavaa naista, niin onko silti hiipinyt mieleesi,e että pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että jos sieltä kuitenkin löytyisi parempi nainen?
Kommentit (9)
Olen sitä mieltä että livenä saan naista satakertaa helpommalla kuin tinderissä.
M42
LouLou kirjoitti:
Kun swaippailette läpi niitä naisten profiileja, niin tuleeko fiilis, että "voi vitsi, täällä on vaikka mitä upeita naisia ja mun on mahdollista päästä treffeille näiden kaikkien kanssa, että siitä vaan valitsemaan parhaimmat päältä"?
Up
Ei ole koskaan ollut tunnetta että liikaa valinnanvaraa olisi ollut enkä naista tapaillessani todellakaan haaveillut tai katsellut muita.
Tuntuu pikemminkin siltä, että siellä on vain muutama hyvännäköinen ja kiinnostava nainen.
Eieiei.
Käytin Tinderiä ja ihan kivoja tyyppejä, mutta live-deiteissä ei koskaan mitään kemiaa.
Yleensä miehistä tuntuu että ei saa ketään treffeille asti ja hirveän työn takana että ketään suostuu edes puhumaan. Vain harva mies on niin charmikas että olisi ylitarjontaa naisista. Nämä ovatkin ne muutamat miehet joita enemmistö naisista käy kokeilemassa ja jolta pakit saatuaan toteaa kaikki miehet sioiksi, siis ne miehet jotka eivät edes pääse treffeille asti.
Kun swaippailette läpi niitä naisten profiileja, niin tuleeko fiilis, että "voi vitsi, täällä on vaikka mitä upeita naisia ja mun on mahdollista päästä treffeille näiden kaikkien kanssa, että siitä vaan valitsemaan parhaimmat päältä"?