Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nicosta otettiin alastonkuva uimahallissa ja sitä levitetään netissä

Vierailija
25.02.2025 |

Häirintä on 29-vuotiaalle rovaniemeläiselle Nicolle jokapäiväistä. Häntä häiritään lähes joka päivä nimittelemällä, uhkailemalla ja seuraamalla. 

Nicon osoitetta on levitelty laajasti yksityisviesteillä, makuuhuoneen ikkunaa käydään koputtelemassa.

Kaiken lisäksi Nicosta otettiin uimahallissa alastonkuva jota levitellään netissä. 

Järjestelmällinen häirintä alkoi Nicon mukaan elokuussa. Sitä ei saada loppumaan sillä porukkaan tulee aina uusia tyyppejä kiusaamaan.

Nico on autismin kirjolla ja käyttäytyy usein tavoin jotka muut ynmärtävät väärin.

Nico toivoo että häirinnästä kertominen auttaisi hälventämään ennakkoluuloja. Hän arvelee että usein kyse on siitä että ihmisillä ei ole tietoa autismin kirjoilla olemisesta.

Lähde: Kaleva.fi 

Melko häiriintynyttä porukkaa nuo häiritsijät, ei ole normaalia ottaa toisesta ihmisestä alastonkuva uimahallissa ja jakaa sitä netissä. 

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää uskalla mennä uimahalliin. 

Vierailija
42/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaani vainottiin koulussa ja muuallakin. Otin yhteyttä kouluun, kiusaajien vanhempiin ja poliisiin. Vtu sitä uikutusta. Yksi kiusaaja tuli sitten alikulkutunnelissa vastaan. Nostin se risun seinälle ja sanoin jos ei lopu tapan sen ja sen kaverit. Sitten vedin nyrkillä mojovasti pari kertaa alavastaan. Loppui kiusaaminen siihen.

Vierailija
44/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt että kun on ikää tullut lisää ja samaa tahtia tuntuu oma pinna lyhenevän mitä tulee ihmisten typeryydelle, että koska sitä mahtaa itse syyllistyä kiukuspäissään jonkun mukiloimiseen ihan vain sen takia että se toinen tekee jotain todella typerää. Aina ei haluaisi olla hiljaa ja häntä koipienkaan välissä. Tekisi hyvää oikein karjaista ja ärähtää ilman, että kuitenkaan tekee mitään laitonta.

Vierailija
45/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaani vainottiin koulussa ja muuallakin. Otin yhteyttä kouluun, kiusaajien vanhempiin ja poliisiin. Vtu sitä uikutusta. Yksi kiusaaja tuli sitten alikulkutunnelissa vastaan. Nostin se risun seinälle ja sanoin jos ei lopu tapan sen ja sen kaverit. Sitten vedin nyrkillä mojovasti pari kertaa alavastaan. Loppui kiusaaminen siihen.

Löysit yhteisen kielen mitä nekin id i o o tit ymmärtää. 

itse lopetin oman koulukiusaamisen samalla lailla, ei kunnolla alkanutkaan. 

Vierailija
46/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Visaa oli käytetty Saksassa, poliisi ei tutkinut. Sain kyllä rahani takaisin, koska kortti oli koko ajan mulla. Ei poliisi lähde "pikkuasioita" tutkimaan ulkomailta.

Vierailija
47/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä häirinnän uhri siis kolmikymppinen? Ovatko kiusaajat samoja ikiä? Miten voi olla kolmikymppiset noin lapsellisia?

Katso persuja. Niiden keski-ikä on 54 vuotta ja meno kuin viisivuotiailla. Ja huom, mitähän sukupuolta kiusaajat mahtavat olla, kun miehet on uimahallissa alasti vain pukuhuoneessa.

Mikä miehissä ja pojissa on pielessä? MIksi osa teistä on kroonisia kusipäitä?

Kiusaajilla on tukahdettuja homoeroottisia tunteita. Miksi muuten haluaisi ottaa samaa sukupuolta olevista alastonkuvia?

Vierailija
48/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Airbnb asunnosta löytyi piilokamera."

https://www.iltalehti.fi/iltv-matkailu/a/8e55aedd-dfd6-4529-91eb-ebe097…

Nämähän ovat todella yleisiä, siksi mieluummin varaan huoneen hotellista kuin yksityiseltä majoittajalta. Tosin hotellihuoneisiinkin voidaan piilottaa pieniä videokameroita kuvaamaan ja julkaista materiaali netissä maksua vastaan. Etelä-Koreassa julkisiin vessoihin tehdään säännöllisesti tarkastuksia koska sieltä löytyy päivittäin videokameroita (naisten puolelta tietty) ja sama koskee hotellihuoneita. 

Vierailija
49/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä häirinnän uhri siis kolmikymppinen? Ovatko kiusaajat samoja ikiä? Miten voi olla kolmikymppiset noin lapsellisia?

Miehiä.

Vierailija
50/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisuus, kiusaaminen tai muukaan ihmisperseily ei katso ikää. Itse asiassa aikuiset ja vanhukset ovat siinä joskus jopa parempia kuin lapset tai teinit.

Keski-ikäiset itsetuntoiset miehet lienee pahimpia moneen lievästi rikolliseen toimintaan.

Vierailija
51/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Airbnb asunnosta löytyi piilokamera."

https://www.iltalehti.fi/iltv-matkailu/a/8e55aedd-dfd6-4529-91eb-ebe097…

Nämähän ovat todella yleisiä, siksi mieluummin varaan huoneen hotellista kuin yksityiseltä majoittajalta. Tosin hotellihuoneisiinkin voidaan piilottaa pieniä videokameroita kuvaamaan ja julkaista materiaali netissä maksua vastaan. Etelä-Koreassa julkisiin vessoihin tehdään säännöllisesti tarkastuksia koska sieltä löytyy päivittäin videokameroita (naisten puolelta tietty) ja sama koskee hotellihuoneita. 

Kannattaa katsoa Yle Areenasta Stacey Dooley: salakuvaajat netissä jos aihe kiinnostaa.

Vierailija
52/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne kiusaaja ole paljon nuorempia, alaikäisiä

Vierailija
53/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko ilkosillaan oleskella?

Joo uimahallissa saunassa ja suihkussa ollaan alasti, vai miten peseytyisit ?

Vierailija
54/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai uimahallin pukeutumistiloissa ja suihkuosastolla? Joo, on pakko. Henkilökunta ei oikein tykkää, jos vetää vain uikkarit tavallisten vaatteiden päälle ja pulahtaa altaaseen. Plus kotiin mennessä tulis vähän kylmä niissä märissä vaatteissa.

Tarvitaan varmaan kansalaisaloite siitä että uimahalliin saadaan suihkukopit jossa voi käydä rauhassa suihkussa ja että saunassa voisi käydä uikkarit päällä. Jokaiselle oma pukukoppi ja suihkukoppi koska muuten joku pervo voi kuvata nettiin. 

Vierailija
55/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysit yhteisen kielen mitä nekin id i o o tit ymmärtää. 

itse lopetin oman koulukiusaamisen samalla lailla, ei kunnolla alkanutkaan. 

Olen väkivaltaa vastaan mutta tällaisissa tilanteissa se on hyväksyttyä. 

Vierailija
56/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että näiden kiusaajien nimet ja kuvat julkaistaisiin netissä ja joutuisivat itse vuorostaan häirinnän kohteeksi. Tämä autismin kirjolla oleva Niko vaikuttaa kypsältä ja järkevältä ihmiseltä, toisin kuin nämä psykopaattikiusaajansa. Kasvatus mennyt näiden kiusaajien vanhemmilla pieleen, olisi kiva tietää kenen jälkikasvusta kyse.

Vierailija
57/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo uimahallissa saunassa ja suihkussa ollaan alasti, vai miten peseytyisit ?

Käyn uimahallissa suihkussa ja saunassa uimapuku päällä. 

Vierailija
58/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä.

10-17-vuotiaita poikia. Niin lukee jutussa.

Vierailija
59/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun yhtä kaveria kiusattiin koulussa koko ajan. Lopulta sen kaverin isä kävi pieksää kiusaajat koulun pihalla. Tuomio kai siitä tuli, mutta todennäköisesti wörtti.

Vierailija
60/83 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syy miksi mua ei haittaa kenenkään vapaaehtoinen nakuilu, ei edes Onlyfäänssit. Onpahan vapaaehtoista itsensä paljastelua, eikä keskenkasvuisten sadististen idioottien pyrkimyksiä häpäistä toisia ihmisiä luonnollisista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi