Tiesitkö että passikuvassa ilmeen ei tarvitse näyttää siltä, että on joutunut juuri vangituksi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sillä passikuvalla ei liene niin hirveästi väliä, kunhan vaan on standardien mukainen. Eihän sitä passia esitellä kuin matkustaessa, eikä aina edes kukaan niitä passeja katso silloinkaan.
Joka päivä näytän passia kun käyn kaupassa, joskus jopa monta kertaa.
Eli ostat joka päivä alkoholia ja tupakkaa ja vaikutat alle 30-vuotiaalta.
Miksi ostat noin paljon tuota kamaa? Hyh.
Joka päivä tupakkaa, joskus olutta, joskus veikkauksen pelejä
Kelpaa se passi silti kuvasta huolimatta, joten onko se oltava täydellinen. Se on tunnistautumista varten. Eli ei väliä
Viimeksi kun kävin ottamassa passikuvan, kuvajaa pyysi hymyilemään sisäisesti, ei ulkoisesti. Tulkitsin asian niin, ettei kuvassa saa varsinaisesti hymyillä.
Itselle ihan sama miltä näytän passissa jota käytän ehkä kerran pari vuodessa. Työpaikan henkilökortin kuvallakaan ei ole väliä vaikka se roikkuu rintamuksessa työpäivien ajan. Sitä tuskin kukaan kyttää ja vaikka katselisi niin ei ole minun ongelma jos kuvani jotakin häiritsee.
viranomaisankeuttajat yrittää aina kieltää kaiken ilon ja hauskuuden ihmisten elämästä.
Minä näytän passikuvassa ihan vankimielisairaalasta karanneelta. Kerran alkoi jopa tullivirkailija nauraa kun näki kuvani. Kiva.
Minulle on sanottu passikuvaa ottaessa että voisit myös hymyillä. Ei voisi vähempää kiinnostaa, kunhan kuvasta tunnistaa
Passikuvaohjeissa siis todetaan: Ilmeen on oltava neutraali.
Eli ei hymyillä piste.
Passikuvia voi tosiaan ottaa kuka vaan, toistaiseksi. Onneksi tähän on tulossa muutos, sillä liian moni kuva hylätään erilaisten kikkailujen takia ja kuvan vaatimukset kasvaa jatkossa.Toivottomia on ns. tee-se-itse kuvaajat ja automaatit. Hylkäys on melko varma.
Erilaisia liikkeitä on tullut pitkin Suomea ja taso niissäkin vaihtelee. Premium-kuvat saat jossain oikeassa ammattistudiossa jos haluat hyvän passikuvan.
Sama.
Nykyään muodissa olevat huulitäytteet voivat vetää suupieliä ylöspäin? Vai onko se treenattu pose?