Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on tosi pelottavaa ja jännittää. Miten pystyisi rauhoittelemaan itseään kun pelkää, että epäonnistuu kaikessa?

Vierailija
25.02.2025 |

Haluan hallita tilanteita ja pelottaa ihan valtavasti, että jos joudun häpeän tilaan. Esimerkiksi työelämä jännittää ihan hirveästi vaikka kaikki aina sanoo, että suoriudun todella hyvin ja tietenkin pidän roolia yllä mutta oikeasti tuntuu etten osaa mitään muuta kuin ne mitkä on maalaisjärjellä pääteltävissä. 

Epäonnistumisen pelko saa kropan yliaktivoitumaan ja jaksan joitakin kuukausia mutta sitten uuvun ja joudun lamaantuneeseen tilaan. Kaikki pelottaa, hävettää ja jännittää. 

Ulos tuo ei näy. Ennen ole alkoholilla rauhoitellut itseäni ja nollannut mutta lopetin sen. Eri addiktioita ollut ja lopulta olen sabotoinut kaiken. Aina haluan karkuun ja hermosto menee todella sekaisin. 

Olen omassa elämässäni aina sammuttelemassa joitakin tulipaloja sisäisessä maailmassani ja joskus kaikki on liikaa ja vie epätoivoon, tulee epäonnistunut olo ja haluaisin kuolla. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen rukouksen johonkin, Jumalalle, enkeleille, edesmenneille läheisille. On tullut apua, ja rauhoittaa mieltä. Elämässä nyt vaan tulee kaikenlaista, ja aina ei voi onnistua. Eikä pidäkään. Ole armollinen itsellesi.

Vierailija
2/3 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että sellainen joka ei tee mitään ei tee myöskään virheitä (ja sellaista ei myöskään kritisoida). Vain toiminnalliset ihmiset tekevät väistämättä virheitä. Virheet ja mokat kuuluvat siis elämään ja niistä otamme opiksi.