Kuinka paljon kaipaat iriottoa arjesta ja kotoa?
Toisessa ketjussa joku tykkäsi käydä joka kuukausi keikoilla, hotellilomilla, ym tapahtumissa.
Itse hyvin sosiaalisena ihmisenä kaipaan tekemistä kodin ulkopuolella aika paljon, varsinkin kun työ on nykyään 90% etätyötä yksin kotona. Jos vielä viikonloputkin menisi vain kotona sohvalla, niin ankeaa olisi. Jos raha ei olisi este, järkkäisin joka viikonlopuksi jotain kodin ulkopuolista aktiviteettia
Kommentit (8)
Rakastan olla kotona ja parasta on, kun ollaan koko perhe yhdessä. En juurikaan kaipaa reissuja ja joku illalla keikalle lähteminen olisi ihan kamalaa. En halua iltaisin muuta kuin hipsutella villasukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan olla kotona ja parasta on, kun ollaan koko perhe yhdessä. En juurikaan kaipaa reissuja ja joku illalla keikalle lähteminen olisi ihan kamalaa. En halua iltaisin muuta kuin hipsutella villasukat jalassa.
Millainen työ sulla on?
Ärsyynnyn jos joudun tekemään jotain aikataulutettua. Viihdymme miehen kanssa kotona ja kesällä merellä.
(ja mulla on ollut etätyösopimus vuodesta 2016)
Kyllä viihdyn kotonakin, mutta ainakin pari kuukauden välein on päästävä vähintään vuorokaudeksi pois täältä, oltava jotain menoa. Varsinkin lomilla on nähtävä jotain muutakin, kuin kodin seinät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen työ sulla on?
Teen töitäkin kotona.
Huomaa kyllä, että Suomi on introverttien maa..
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että Suomi on introverttien maa..
Tai köyhien.
Olen ottanut tavaksi käydä n kerran kuussa viikkarin miniristeilyllä. Yöelämää en harrasta.
Up?